noxside Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Men de tar 79,- i frakt, så du sparer ikke så mye. Ja huff, glemte av frakten men litt spare man jo, kansje en 1.5 cola til spillet ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Kjøpte meg Killzone 3 Helghast Edition i helga, kom over den til fine 350 spenn på en Gamestop-butikk. Ganske fornøyd! Endret 25. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) 350,- for den er billigt da Jeg kjøpte den for 1295,- og synes den var verdt det. Endret 25. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jepp! Sto til og med to esker der. Ble forbanna når jeg fikk sjekka i dag og så bare hjelmen og den litt stusselige figuren som cloaker (kul idé, litt dårlig gjennomføring) uten å finne noe spill (og boka forsåvidt, men den var jeg ikke klar over først). Ble ganske irritert over folka i butikken, men i kveld tipset nouse4aname meg om at det går an å løfte på hjelmen 1 Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har bestilt Star Wars: The Old Republic CE for 1399kr på cdon.no. Blodpris syns jeg, men bare må ha den! Samme med Elder Scrolls : Skyrim CE. Bestilt for 1499kr på cdon... Begynner egentli å lure på om budsjettet mitt har gått ad dundas. Slengte likeså greit på en Batman: Arkham City CE for 799kr (cdon) Alle disse var så kule at måtte bare ha de selv om jeg så og si alltid bare unngår CE av spill for å spare penger... Føler lommeboka skriker av smerte allerede, og det blir kanskje ikke noe bedre av at jeg samtidig har bestilt vanlig versjoner av 3-4 andre spill som kommer ut i samme rundt samme tidsperiode. Jeg er et svakt menneske Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har bestilt Limited Edition av NFS: The Run på Origin. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Seriøst, Epic Edition er det beste kjøpet jeg har gjort av en collectors edition eller noe. Søren så lekker statue. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har bestilt Kingdoms of Amalur: Reckoning- Limited Edition på Origin og Dark Souls- Limited Edition til PS3 på CDON. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lefdal selger CE av Assassins Creed: Revelation til 499,- på PS3. Jeg bestilte og kommer til å avbestille hos cdon. 200,- spart! Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Åh, takk for tipset! Jeg bestilte den akkurat selv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dark Souls statuer. Så utrolig kjipt at disse ikke selges online, for de var utrolig tøffe. Hadde sikkert kjøpt alle sammen om jeg kunne. http://gamerant.com/dark-souls-trailer-statues-revealed-mole-106843/ Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 noen som vet om man for med steel case eller annen type game cover i skyrim collectors edition enn det vanlige game covere? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) I Collector's Edition ville jeg tro at det var vanlig cover, men alt i alt er hele pakken i en spesiell innpakning. Denne tenker jeg. Endret 1. oktober 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 i see men det er ikke noe bilde av selve game coveret? gidder ikke paye 1500kr for en statue og en bok, et kult game cover derimot.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) På det lille bildet der er det jo et cover som kanskje kan ligne litt på coveret til CE av Oblivion, men coveret til standard versjonen av spillet blir vel noe enklere og ser mer eller mindre likt ut. Endret 1. oktober 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg fant nettopp denne for de som ikke vil ha vanlig collectors edition. Jeg kommer nok til å bestille denne selv. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 i see men det er ikke noe bilde av selve game coveret? gidder ikke paye 1500kr for en statue og en bok, et kult game cover derimot.. En statue laget av PVC. PVC, for de som ikke har fått det med seg, er plastikk. En plastikk-statue. Av en generisk drage. For 1500kr... 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Og hvis du finner på å installere flammekaster i jævelen. Når PVC brenner eller blir varm nok, utvikles det giftig klorgass som forurenser atmosfæren Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 i see men det er ikke noe bilde av selve game coveret? gidder ikke paye 1500kr for en statue og en bok, et kult game cover derimot.. En statue laget av PVC. PVC, for de som ikke har fått det med seg, er plastikk. En plastikk-statue. Av en generisk drage. For 1500kr... Nå ja, jeg syns den er langt mer stilig enn de dragene jeg ser rundt om kring på nettet, nettopp fordi den er fra Skyrim med drageveggen og greier. Ikke at jeg sier det egentlig er nok til å forsvare den prisen med alt som er i pakka totalt, men jeg syns altså dragen i seg selv er fin nok. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bethesda, y u no soundtrack?! Syns fortsatt dette er det mest merkelige at de ikke har med, da musikken er.. ja.. you know Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå