Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp! Sto til og med to esker der. Ble forbanna når jeg fikk sjekka i dag og så bare hjelmen og den litt stusselige figuren som cloaker (kul idé, litt dårlig gjennomføring) uten å finne noe spill (og boka forsåvidt, men den var jeg ikke klar over først). Ble ganske irritert over folka i butikken, men i kveld tipset nouse4aname meg om at det går an å løfte på hjelmen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har bestilt Star Wars: The Old Republic CE for 1399kr på cdon.no. Blodpris syns jeg, men bare må ha den!

Samme med Elder Scrolls : Skyrim CE. Bestilt for 1499kr på cdon... Begynner egentli å lure på om budsjettet mitt har gått ad dundas. Slengte likeså greit på en Batman: Arkham City CE for 799kr (cdon)

Alle disse var så kule at måtte bare ha de selv om jeg så og si alltid bare unngår CE av spill for å spare penger...

Føler lommeboka skriker av smerte allerede, og det blir kanskje ikke noe bedre av at jeg samtidig har bestilt vanlig versjoner av 3-4 andre spill som kommer ut i samme rundt samme tidsperiode. Jeg er et svakt menneske :p

Lenke til kommentar

i see men det er ikke noe bilde av selve game coveret? gidder ikke paye 1500kr for en statue og en bok, et kult game cover derimot..

 

En statue laget av PVC. PVC, for de som ikke har fått det med seg, er plastikk. En plastikk-statue. Av en generisk drage. For 1500kr...

 

Nå ja, jeg syns den er langt mer stilig enn de dragene jeg ser rundt om kring på nettet, nettopp fordi den er fra Skyrim med drageveggen og greier. Ikke at jeg sier det egentlig er nok til å forsvare den prisen med alt som er i pakka totalt, men jeg syns altså dragen i seg selv er fin nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...