Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Jeg fikk samme mail fra Gamezone. Veldig skuffet. Men det jeg reagerer mest på er at de sier de har prioritert ut i fra bestillingsdato. Vi som bestilte til den lave prisen må vel ha vært blant de første? Jeg er rimelig sikker på at jeg bestilte samme dag de la den ut.

 

Godt spm, da må de ha fått inn utrolig få, maks 1-3 stk?

 

Skulle nesten tro det ja.

 

Jeg har nå slettet ordren. Vil ikke ha standard utgave til 499,-. Ser de har Explorer Edition på Platekompaniet, men jeg nekter å betale 1600,- for den, selv om den er skikkelig tøff. Er tross alt ikke så fan av serien. Elkjøp har standard for 399,- så enten går jeg for den, eller så venter jeg til spillet havner på £17.99 på Play.com

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå slettet ordren. Vil ikke ha standard utgave til 499,-. Ser de har Explorer Edition på Platekompaniet, men jeg nekter å betale 1600,- for den, selv om den er skikkelig tøff. Er tross alt ikke så fan av serien. Elkjøp har standard for 399,- så enten går jeg for den, eller så venter jeg til spillet havner på £17.99 på Play.com

 

Bestilte nettopp EE på Platekompaniet, jeg har ikke så mye til overs for spillene så langt i serien men versjonen er dritsexy and I got money to burn. Verre er det at jeg ikke husker hvor jeg bestilte den andre versjonen som tilsyneltande også var samlerutgaven men mest sannsynligvis er den mindre eksklusive versjonen. Får vel bare avvente og kanksje selge den videre. Jeg gidder ikke leite nå :p

Lenke til kommentar

Jeg har nå slettet ordren. Vil ikke ha standard utgave til 499,-. Ser de har Explorer Edition på Platekompaniet, men jeg nekter å betale 1600,- for den, selv om den er skikkelig tøff. Er tross alt ikke så fan av serien. Elkjøp har standard for 399,- så enten går jeg for den, eller så venter jeg til spillet havner på £17.99 på Play.com

 

Bestilte nettopp EE på Platekompaniet, jeg har ikke så mye til overs for spillene så langt i serien men versjonen er dritsexy and I got money to burn. Verre er det at jeg ikke husker hvor jeg bestilte den andre versjonen som tilsyneltande også var samlerutgaven men mest sannsynligvis er den mindre eksklusive versjonen. Får vel bare avvente og kanksje selge den videre. Jeg gidder ikke leite nå :p

 

Du bestilte den på Megastore og det er kun Special Edition. De brukte Collectors Edition først, men ble ikke noe av det, så ville avbestilt.

Lenke til kommentar

Huff, blir en litt dyr Oktober for meg, Batman Arkham City collector's edition, Forza 4 collectors edition å BF3 limited edition. alt i alt 1675kr med frakt + andre regninger å betale:<

 

Er det noen her som har bestilt Batman: Arkham City CE? I så fall, hvor og til hvor mye?

 

Kjøpte min her.

 

Her er den 100kr billigere heh ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...