Crazy Joe Davola Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Jeg fikk samme mail fra Gamezone. Veldig skuffet. Men det jeg reagerer mest på er at de sier de har prioritert ut i fra bestillingsdato. Vi som bestilte til den lave prisen må vel ha vært blant de første? Jeg er rimelig sikker på at jeg bestilte samme dag de la den ut. Godt spm, da må de ha fått inn utrolig få, maks 1-3 stk? Skulle nesten tro det ja. Jeg har nå slettet ordren. Vil ikke ha standard utgave til 499,-. Ser de har Explorer Edition på Platekompaniet, men jeg nekter å betale 1600,- for den, selv om den er skikkelig tøff. Er tross alt ikke så fan av serien. Elkjøp har standard for 399,- så enten går jeg for den, eller så venter jeg til spillet havner på £17.99 på Play.com Endret 22. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Takk for tipset! Har nå bestilt U3: EE på Platekompaniet til 1600 kr. Er det noen her som har bestilt Batman: Arkham City CE? I så fall, hvor og til hvor mye? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har ikke bestilt Arkham City CE enda, men kommer nok til å gjøre det om ikke lenge. Tror denne er postet før, men synes den var litt tøff, så poster bildet på nytt: Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Takk for tipset! Har nå bestilt U3: EE på Platekompaniet til 1600 kr. Er det noen her som har bestilt Batman: Arkham City CE? I så fall, hvor og til hvor mye? Meg var så innstilt på å få denne boksen selv eg bare måtte bestille den selv og!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 @nouse4aname: Jeg har sett litt på det spillet og det ser jo faktisk bra ut, men tror ikke jeg tar sjansen på å kjøpe den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har nå slettet ordren. Vil ikke ha standard utgave til 499,-. Ser de har Explorer Edition på Platekompaniet, men jeg nekter å betale 1600,- for den, selv om den er skikkelig tøff. Er tross alt ikke så fan av serien. Elkjøp har standard for 399,- så enten går jeg for den, eller så venter jeg til spillet havner på £17.99 på Play.com Bestilte nettopp EE på Platekompaniet, jeg har ikke så mye til overs for spillene så langt i serien men versjonen er dritsexy and I got money to burn. Verre er det at jeg ikke husker hvor jeg bestilte den andre versjonen som tilsyneltande også var samlerutgaven men mest sannsynligvis er den mindre eksklusive versjonen. Får vel bare avvente og kanksje selge den videre. Jeg gidder ikke leite nå Lenke til kommentar
lyon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har nå slettet ordren. Vil ikke ha standard utgave til 499,-. Ser de har Explorer Edition på Platekompaniet, men jeg nekter å betale 1600,- for den, selv om den er skikkelig tøff. Er tross alt ikke så fan av serien. Elkjøp har standard for 399,- så enten går jeg for den, eller så venter jeg til spillet havner på £17.99 på Play.com Bestilte nettopp EE på Platekompaniet, jeg har ikke så mye til overs for spillene så langt i serien men versjonen er dritsexy and I got money to burn. Verre er det at jeg ikke husker hvor jeg bestilte den andre versjonen som tilsyneltande også var samlerutgaven men mest sannsynligvis er den mindre eksklusive versjonen. Får vel bare avvente og kanksje selge den videre. Jeg gidder ikke leite nå Du bestilte den på Megastore og det er kun Special Edition. De brukte Collectors Edition først, men ble ikke noe av det, så ville avbestilt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 @nouse4aname: Jeg har sett litt på det spillet og det ser jo faktisk bra ut, men tror ikke jeg tar sjansen på å kjøpe den. Kommer litt ann på prisen. Spillet ser veldig bra ut, så det kjøper jeg nok uansett. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 A new look at the Skyrim Collector's Edition Må si det frister mer nå ja Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Synes rett og slett det ser veldig lekkert ut. Glad jeg har bestilt og allerede betalt. Men synes de burde inkludere soundtracket. Det hadde vært kronen på verket for min del. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Mener at Artbook'n bare er med i den australske versjonen? Mange fra australia som klager på at de som jobber på spillbutikkene kjøper opp alle eksemplarene av CE til seg selv og venner og selger resten på ebay Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ifølge beskrivelsen til Platekompaniet følger den med her også. http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/PC/The_Elder_Scrolls_V_Skyrim_-_Collectors_Edition/?id=107057 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bestilte Uncharted 3 EE på elkjop.no for 1295,-. Det var en pris jeg følte var grei. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-playstation-3/PS3UNCHART3WE/uncharted-3-drake-s-deception-wooden-explorer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er det noen her som har bestilt Batman: Arkham City CE? I så fall, hvor og til hvor mye? Kjøpte min her. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Nok en gang, takk for tipset! (nouse4aname) Har bestilt på Elkjøp også, just in case. Får heller avbestille når det nærmer seg, slik at jeg får sikret meg et eksemplar. Endret 24. september 2011 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Jeg er så rik, så jeg valgte lefdal, siden det var så billig! :!: :!: Endret 25. september 2011 av TuRb0 3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Rayman Origins CE. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Huff, blir en litt dyr Oktober for meg, Batman Arkham City collector's edition, Forza 4 collectors edition å BF3 limited edition. alt i alt 1675kr med frakt + andre regninger å betale:< Er det noen her som har bestilt Batman: Arkham City CE? I så fall, hvor og til hvor mye? Kjøpte min her. Her er den 100kr billigere heh Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Men de tar 79,- i frakt, så du sparer ikke så mye. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Åh, skal bestille Batman CE snart, men i mellomtiden lurer jeg på om jeg skal kjøpe Resistance 3 Survivor Edition. Noen her som har fått tak i den og har lyst til å si noe om den, slik at det blir lettere for meg å ta en avgjørelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå