Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Skal bli digg å få tak i Gears Of War 3 Epic Edition, den ser faen meg rå ut. Har sett videoer av statuen og den er stor. Tror de sa at den var 11 inch og det er rundt 26cm høy :)

 

Tror kansje dette er min siste dyre collector's edition jeg skaffer. Men det sier jeg alltid, så ender jeg opp med å kjøpe enda en. Nytter ingenting med meg altså :p

 

Jeg bestilte GOW: Epic Edition for 1349 kr på GAME.no for en stund tilbake, men nå ser jeg at de har redusert prisen til 1099 kr. Noen som vet om jeg får det for den prisen det er på nå? :ohmy:

 

Greit å få spart litt peng.

 

Du trenger ikke gjøre noe, det går automatisk i følge dem selv.

 

Figuren av Ezio i Templar virker helt lik den fra AC2 White Edition (forute nye drakt), litt annen pose, men den figuren er ikke veldig imponerende..

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@GZ Hauk: Noe nytt om Arkham City CE? Er innom Gamezone.no nesten hver dag for å se om dere har lagt den ut, men har ikke sett den enda.

 

Nei, foreløpig ikke. Den norske leverandøren har foreløpig ikke noen bekreftet info på at den faktisk dukker opp i Norge, så da tør vi ikke å legge den ut for salg.

Lenke til kommentar

Bestilte Gears Epic Edition fra Game i går, men har ikke fått noe ordrebekreftelse fra dem på mail eller noe. Noen måte jeg kan se om jeg har faktisk har bestilt? Er ikke noe jeg kan trykke på på siden til de heller som jeg har sett..

Endret av JayP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...