Mr Bubbles Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Noen her som har lagt merke til at Gamezone.no har byttet Uncharted 3: CE med EE eller har de bare gått tom for CE? Har veldig lyst på den kista som følger med EE, men har allerede bestilt CE. Kanskje GZ Hauk kan forklare dette. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen her som har lagt merke til at Gamezone.no har byttet Uncharted 3: CE med EE eller har de bare gått tom for CE? Har veldig lyst på den kista som følger med EE, men har allerede bestilt CE. Kanskje GZ Hauk kan forklare dette. Det kan jeg, vet du. ;-) Det er bare Collector's Edition som har fått et eget navn, så alle som bestilte utgaven som bare het CE har fått endret ordren til Explorer Edition. Mvh Hauk Gamezone.no Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hmm, ser de har gjort det samme på Spaceworld.no. Bestilte fra de og da kostet den snaue tusenlappen, og nå har de satt opp prisen til 1500kr i tillegg til at de som sagt har "oppgradert" den til EE. Betyr dette at det ikke fins noen Collectors Edition, bare Explorer Edition for uncharted 3? Et annet spørsmål. Bestilte fra de med faktura, noen som vet om jeg da må betale den nye prisen (1500kr) eller den som sto da jeg bestilte og har fått mail om (995kr)? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Spennende. Trodde dette var kun UK ONLY? Siden spaceworld og gamezone har disse, da må jeg nesten bestille! Wooden case ftw Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ah dammit. Får vel avbestille den svenske greia jeg bestilte og bestille den der i steden. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Litt pussig at EE skal være såpass mye dyrere enn CE. CE virker til å ha samme innhold, dog en litt billigere å kjedeligere boks/bag. En her på forumet som er heldig iallefall:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg bestilte CE (nå EE visst) til 698,- hos Gamezone, så jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg bestilte CE (nå EE visst) til 698,- hos Gamezone, så jeg er veldig fornøyd. Ja det skjønner jeg godt! Sitter selv og krysser fingrene for at det er samme situasjon hos Spaceworld. Selv fikk jeg Collectors Edition av Deus Ex HR til Xbox360 idag, etter at tollen har hatt den hos seg i 2-3 uker. Er bare glad for at den ikke ble noe ødelagt av besøket hos dem. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Skal bli digg å få tak i Gears Of War 3 Epic Edition, den ser faen meg rå ut. Har sett videoer av statuen og den er stor. Tror de sa at den var 11 inch og det er rundt 26cm høy Tror kansje dette er min siste dyre collector's edition jeg skaffer. Men det sier jeg alltid, så ender jeg opp med å kjøpe enda en. Nytter ingenting med meg altså Endret 6. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Skal bli digg å få tak i Gears Of War 3 Epic Edition, den ser faen meg rå ut. Har sett videoer av statuen og den er stor. Tror de sa at den var 11 inch og det er rundt 26cm høy Tror kansje dette er min siste dyre collector's edition jeg skaffer. Men det sier jeg alltid, så ender jeg opp med å kjøpe enda en. Nytter ingenting med meg altså Jeg bestilte GOW: Epic Edition for 1349 kr på GAME.no for en stund tilbake, men nå ser jeg at de har redusert prisen til 1099 kr. Noen som vet om jeg får det for den prisen det er på nå? Greit å få spart litt peng. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du kan jo prøve å sende de en mail og spørre. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du har krav på det, du kan jo bare heve kjøpet i og med at du ikke har fått varen. Og deretter kjøpe den igjen for den lavere summen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Selv fikk jeg Collectors Edition av Deus Ex HR til Xbox360 idag, etter at tollen har hatt den hos seg i 2-3 uker. Er bare glad for at den ikke ble noe ødelagt av besøket hos dem. Fornøyd? Hvordan er statuen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 @GZ Hauk: Noe nytt om Arkham City CE? Er innom Gamezone.no nesten hver dag for å se om dere har lagt den ut, men har ikke sett den enda. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 I svarte. Er den mulig og få tak i, i Norge? Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så vidt jeg vet kan man for øyeblikket kun få tak i den via OpenGames Italia, men håper virkelig den kommer hit også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sikkert ikke. Jeg har mista flere collectors edition pga USA får alle, da mener jeg absolutt alle ender opp der, og noen til oss. Jeg vil gjerne hatt Brotherhood boksen som Cloudemyx har, for den er epic! Men neida den kom ikke her til lands Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Irriterende ettersom jeg trodde at "Animus Edition" ville være den råeste versjonen som kom ut, og nå ser jeg dette. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Hvor mange editions finnes det av det spillet nå? Mistet tellinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå