Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har lagt merke til at Gamezone.no har byttet Uncharted 3: CE med EE eller har de bare gått tom for CE? Har veldig lyst på den kista som følger med EE, men har allerede bestilt CE. :blush:

 

Kanskje GZ Hauk kan forklare dette. :tease:

 

Det kan jeg, vet du. ;-)

 

Det er bare Collector's Edition som har fått et eget navn, så alle som bestilte utgaven som bare het CE har fått endret ordren til Explorer Edition.

 

Mvh Hauk

Gamezone.no

Lenke til kommentar

Hmm, ser de har gjort det samme på Spaceworld.no. Bestilte fra de og da kostet den snaue tusenlappen, og nå har de satt opp prisen til 1500kr i tillegg til at de som sagt har "oppgradert" den til EE. Betyr dette at det ikke fins noen Collectors Edition, bare Explorer Edition for uncharted 3?

 

Et annet spørsmål. Bestilte fra de med faktura, noen som vet om jeg da må betale den nye prisen (1500kr) eller den som sto da jeg bestilte og har fått mail om (995kr)?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte CE (nå EE visst) til 698,- hos Gamezone, så jeg er veldig fornøyd.

 

Ja det skjønner jeg godt! :) Sitter selv og krysser fingrene for at det er samme situasjon hos Spaceworld.

 

Selv fikk jeg Collectors Edition av Deus Ex HR til Xbox360 idag, etter at tollen har hatt den hos seg i 2-3 uker. Er bare glad for at den ikke ble noe ødelagt av besøket hos dem. :roll:

Lenke til kommentar

Skal bli digg å få tak i Gears Of War 3 Epic Edition, den ser faen meg rå ut. Har sett videoer av statuen og den er stor. Tror de sa at den var 11 inch og det er rundt 26cm høy :)

 

Tror kansje dette er min siste dyre collector's edition jeg skaffer. Men det sier jeg alltid, så ender jeg opp med å kjøpe enda en. Nytter ingenting med meg altså :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Skal bli digg å få tak i Gears Of War 3 Epic Edition, den ser faen meg rå ut. Har sett videoer av statuen og den er stor. Tror de sa at den var 11 inch og det er rundt 26cm høy :)

 

Tror kansje dette er min siste dyre collector's edition jeg skaffer. Men det sier jeg alltid, så ender jeg opp med å kjøpe enda en. Nytter ingenting med meg altså :p

 

Jeg bestilte GOW: Epic Edition for 1349 kr på GAME.no for en stund tilbake, men nå ser jeg at de har redusert prisen til 1099 kr. Noen som vet om jeg får det for den prisen det er på nå? :ohmy:

 

Greit å få spart litt peng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...