Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har så lyst å bestille meg The Old Republic Collector's Edition til 1299,- men er så redd for at det spillet kan skuffe like mye som Duke gjorde..

 

Du får jo alltids med en fet Darth Malgus figur, som helt sikkert selger for mye mer på ebay om enn del år (har selv ingen planer om det) ;)

Endret av Haunts
Lenke til kommentar

Ja den ser jo rå ut. Og synes denne pakken var større en Skyrim som var litt i det stive laget mener da jeg. Fikk mer en bare statue ;)

 

Skal se hvor mye penger jeg rår over utover dette året. Har jo allerede betalt 12 av spillene jeg skal ha iår, ser ikke bortifra jeg kan slå til på The Old Republic :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Argh, fikk du bestilt den? Heldiggrisen.

 

Om du har PS3, http://www.coolshop.com/no/product/68787-deus-ex--human-revolution-collectors-edition--for-ps3

 

Noen som har erfaring fra den butikken? Frister litt å kjøpe det.

 

Grei pris den, men om man får AE edition rimelig billig så kan man skaffe den figuren for 40-50 $ i USA. eneste som skiller de to versjonene er vel figuren og innpakningen da.

 

Sånn ellers har jeg mista litt lysten på figurer via CE når jeg fant ut om HOT TOYS.

 

Ufattelig dyre, men vilt hvor bra noe ser ut. Sjekk hodeskulpturen til Bale fra batman begins:

Wow

Endret av lyon
Lenke til kommentar

@Lyon: ser poenget ditt, men det blir ikke så mye billigere når figuren koster ekstra den også. Dessuten vil det jo ta mye lenger tid, og det krever også at en figur er å få tak i utenom samlerutgaven.

 

Jeg har alt Deus Ex HR, men kunne gjerne tenkt meg samlerutgaven. Kjøpte spillet på Steam, men savner en fysisk kopi.

Lenke til kommentar

For de som bryr seg.

 

Call of Duty: Modern Warfare - The Hardened Edition

(Fra VG247)

 

20110901mw3.jpg

 

Innholder:

Call of Duty: Modern Warfare 3 game with unique disc art.

One year of membership in Call of Duty Elite.

“Founder status” on Elite with exclusive in-game emblem, player card, camouflage, clan XP boost and other exclusive benefits.

SteelBook case.

PlayStation Network exclusive: “Animated Timeline Theme.”

Xbox 360 exclusive: “Special Ops Juggernaut Xbox Live Outfit.”

Limited-edition “field journal” with more than 100 pages of “authentic military sketches, diagrams and written entries.”

Lenke til kommentar

Jeg elsker sånne special editions osv så jeg har bestilt disse:

 

Batman Arkham City Collectors edition:

http://cdon.no/spill/batman_-_arkham_city_collector%27s_edition-15118157

 

Call of Duty Prestige Edition (vet ikke hva som kommer med, vet dere?)

 

Battlefield 3 Collectors Edition (fra Cdon men ser de har fjernet denne, vet dere hvorfor?)

 

Gleder meg til spill høsten :D

 

Edit: Tok og forhåndsbestilte:

 

Fifa 12 med grunnet diverse pakker til ultimate team

 

Assassins Creed Revelations Collectors edition (Vet ikke hva som kommer med)

Endret av johnny87
Lenke til kommentar

Battlefield 3 Collectors Edition (fra Cdon men ser de har fjernet denne, vet dere hvorfor?)

 

Vil tippe det er fordi det ikke kommer CE til Battlefield 3. Ihvertfall har ikke jeg hørt om den.

 

 

@lyon: Nå er det kun cdon som har den ute, men godt mulig andre vil selge den billigere. Men 700,- på gameSTOP :p synes jeg uansett er en fin pris. Men jeg venter og ser hva andre nettbutikker selger for før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har fått forhåndsbestilt Dead Island CE? Og i så fall hvor? Er på jakt.

 

Dette

 

Ja faen, leter etter det selv.

Jeg har lett i alle de norske nettbutikker som er og finner ikke. Fant Dead Island GAME Exclusive Edition på Game.co.uk og Limited Edition på Gamestop.com, men tror det er den samme, for innholdet er likt og det står Special Edition på begge. Coveret er annerledes i US da, men det er fordi de måtte sensurere det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...