Bruker-104685 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er det bare meg som synes dette er et ran? http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-playstation-3/PS3ESVSKYRCE/the-elder-scrolls-v-skyrim-collectors-edition Herregud for en pris Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det er den dyreste prisen for CE'n til Skyrim til nå som jeg har sett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Trodde elkjøp skulle bli den billigste, men så ble de i stedet den dyreste. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Hvor finner man det billigst så langt? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Komplett.no, men de er utsolgt for PC-versjonen. Edit: Awesome! * Unique edition packaging * Sunglasses * Bullet-shaped ice cube tray * Silver-plated Saints Crest cuff links * Exclusive in-game soundtrack Endret 19. august 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Den utgaven av Saints Row: The Third, you had me at bullet-shaped ice cube tray. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Den var jo nesten stiligere enn versjonen med headset! Mansjettknapper er jo dritkult. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Tror jeg kjøper begge versjonene om de kommer. En til X360 og en til PS3. Men den siste der er ikke bekreftet Europa enda. Eurogamer jobber visst med saken. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) "gikk glipp av Xenoblade Chronicles (Collector/Bundle Edition) som jeg allerede har bestillt (vanlig).[/s] Edit: Ser her - Xenoblade Bundle at den kommer i september? Har den ikke kommet ennå? Jeg syns jeg så den hos Gamezone for en stund tilbake også plutselig forsvant den, så jeg trodde den var utsolgt/utgått? Får nesten høre med Gamestop om hvor mye de skal ha for innbytte da mot en Bundle Edition Tror noen dette er mulig? Endret 20. august 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 "gikk glipp av Xenoblade Chronicles (Collector/Bundle Edition) som jeg allerede har bestillt (vanlig).[/s] Edit: Ser her - Xenoblade Bundle at den kommer i september? Har den ikke kommet ennå? Jeg syns jeg så den hos Gamezone for en stund tilbake også plutselig forsvant den, så jeg trodde den var utsolgt/utgått? Får nesten høre med Gamestop om hvor mye de skal ha for innbytte da mot en Bundle Edition Tror noen dette er mulig? Du kan jo alltids kjøpe fra utenlandsk nettbutikk, har sett den på game.co.uk Og syns det er litt rart ja, forskjellige nettbutikker har forskjellige datoer, 19 august og 2 september Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Får nesten høre med Gamestop om hvor mye de skal ha for innbytte da mot en Bundle Edition Du kan jo alltids kjøpe fra utenlandsk nettbutikk, har sett den på game.co.uk Og syns det er litt rart ja, forskjellige nettbutikker har forskjellige datoer, 19 august og 2 september Tenkte mer på dette jeg. Tror du/dere Gamestop bytter normal versjon mot Bundle (+ kr i mellomlegg såklart) ? Greia er at jeg allerede har bestillt spillet fra Gamezone... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Tror jeg kjøper begge versjonene om de kommer. En til X360 og en til PS3. Men den siste der er ikke bekreftet Europa enda. Eurogamer jobber visst med saken. SR 3? Jeg får se det an litt, men foreløpig vinner faktisk den siste annonserte. Selv om jeg godt kunne ha tenkt meg at det var rene lilla fleur de lis og ikke hele den logoen som var mansjettknappene. Endret 20. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Synes den siste var tøffest jeg også, men det headsettet i Platinum Edition frister også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ja, helt enig. Samtidig trenger jeg egentlig ikke et headsett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Vel, det hadde meg på bullet-shaped ice cube tray. Syntes ikke headsettet var noe for meg. Jeg lever med Koss-headset som jeg får ny hvis blir ødelagt. Trenger ikke noe annet, selv om det er godeste Saints Row-relatert. Hadde søren kjøpt Johnny Gat-dokke og jeg... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Synes det er kult at noen lager slike utgaver, med innhold som ikke akkurat er standard i en CE. Tror ikke jeg har sett en spesiell utgave av et spill med solbriller, mansjettknapper og isbitform før. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nei, jeg er helt enig - det er noe med innholdet som er utrolig kult! Men må vel nesten kjøpe to i tilfelle, en som brukes og en som er til pynt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er slike ting som er kult å få med. Eksklusivt in game content og slikt tull bryr jeg meg nada om. Synes det er kult at noen lager slike utgaver, med innhold som ikke akkurat er standard i en CE. Tror ikke jeg har sett en spesiell utgave av et spill med solbriller, mansjettknapper og isbitform før. Har du sett Catherine sin CE? Putetrekk og boxer blant annet. Den er virkelig spesiell. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dammit, i følge Saint's Row Facebook-side er Smoot Criminal Edition for Australia. Dammit! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 @nouse4aname: Ja. Den var jo helt utrolig spesiell, med pizzaeske tilogmed. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå