Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"gikk glipp av Xenoblade Chronicles (Collector/Bundle Edition) som jeg allerede har bestillt (vanlig).[/s] :)

 

Edit: Ser her - Xenoblade Bundle at den kommer i september? Har den ikke kommet ennå? Jeg syns jeg så den hos Gamezone for en stund tilbake også plutselig forsvant den, så jeg trodde den var utsolgt/utgått? :dontgetit:

Får nesten høre med Gamestop om hvor mye de skal ha for innbytte da mot en Bundle Edition :devil:

 

Tror noen dette er mulig?

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

"gikk glipp av Xenoblade Chronicles (Collector/Bundle Edition) som jeg allerede har bestillt (vanlig).[/s] :)

 

Edit: Ser her - Xenoblade Bundle at den kommer i september? Har den ikke kommet ennå? Jeg syns jeg så den hos Gamezone for en stund tilbake også plutselig forsvant den, så jeg trodde den var utsolgt/utgått? :dontgetit:

Får nesten høre med Gamestop om hvor mye de skal ha for innbytte da mot en Bundle Edition :devil:

 

Tror noen dette er mulig?

 

Du kan jo alltids kjøpe fra utenlandsk nettbutikk, har sett den på game.co.uk

Og syns det er litt rart ja, forskjellige nettbutikker har forskjellige datoer, 19 august og 2 september :hmm:

Lenke til kommentar

Får nesten høre med Gamestop om hvor mye de skal ha for innbytte da mot en Bundle Edition :devil:

Du kan jo alltids kjøpe fra utenlandsk nettbutikk, har sett den på game.co.uk

Og syns det er litt rart ja, forskjellige nettbutikker har forskjellige datoer, 19 august og 2 september :hmm:

Tenkte mer på dette jeg. :) Tror du/dere Gamestop bytter normal versjon mot Bundle (+ kr i mellomlegg såklart) ?

Greia er at jeg allerede har bestillt spillet fra Gamezone... :roll:

Lenke til kommentar

Tror jeg kjøper begge versjonene om de kommer. En til X360 og en til PS3. Men den siste der er ikke bekreftet Europa enda. Eurogamer jobber visst med saken.

 

SR 3? Jeg får se det an litt, men foreløpig vinner faktisk den siste annonserte. Selv om jeg godt kunne ha tenkt meg at det var rene lilla fleur de lis og ikke hele den logoen som var mansjettknappene.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er slike ting som er kult å få med. Eksklusivt in game content og slikt tull bryr jeg meg nada om.

 

 

Synes det er kult at noen lager slike utgaver, med innhold som ikke akkurat er standard i en CE.

Tror ikke jeg har sett en spesiell utgave av et spill med solbriller, mansjettknapper og isbitform før.

 

Har du sett Catherine sin CE? Putetrekk og boxer blant annet. Den er virkelig spesiell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...