AltF4 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fin den der ja! Er så utrolig mange jeg har lyst på nå, men finner jo ingen steder som selger dem Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Begynte å lete etter den Dead Island utgaven, da jeg kom over EBGames.com.au og en liten notis i venstre hjørne. Hva kan det være tro? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Begynte å lete etter den Dead Island utgaven, da jeg kom over EBGames.com.au og en liten notis i venstre hjørne. Hva kan det være tro? Noe litt bedre enn en cheesy dragestatue.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Håper iallefall at det ikke er en nyhet om at de får flere CE på lager. Håper det er noe annet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Begynte å lete etter den Dead Island utgaven, da jeg kom over EBGames.com.au og en liten notis i venstre hjørne. Hva kan det være tro? Noe litt bedre enn en cheesy dragestatue.. Dragestatuen er vel omtrent det eneste jeg faktisk kunne tenke meg i den samlerutgaven Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Begynte å lete etter den Dead Island utgaven, da jeg kom over EBGames.com.au og en liten notis i venstre hjørne. Hva kan det være tro? Noe litt bedre enn en cheesy dragestatue.. Dragestatuen er vel omtrent det eneste jeg faktisk kunne tenke meg i den samlerutgaven Skjønner veldig godt hvorfor folk vil ha dragestatuen, men for min egen del er jeg bare litt lei meg for at det ikke er med soundtrack, da det er noe jeg syns er litt obligatorisk. For musikk er de alltid flinke med. For øyeblikket er jeg usikker på om det er verdt pengene, men hadde de slengt med soundtracket (fysisk form vel å merke) så hadde det ikke vært noe tvil Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 For all del, musikken er egentlig obligatorisk i de fleste samlerutgaver. Eneste som kan slippe er de fleste skytespill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg vil bare ha den fordi jeg er såå stor fan lieksom. Kjøpte awesome-versjonen av Reach fordi jeg er stpr fan av Halo og det på en måte avrunder historien om de originale ringene. Bestilt Gears 3 Epic Edition fordi jeg elsker Gears og det tilsynelatende er det siste spillet. Iallefall i denne trilogien. Bestilte meg Uncharted 3 CE fordi jeg liker serien, men jeg vet ikke om nummer tre er det siste eller whatnot. Men jeg liker serien. Kort sagt: De seriene jeg liker best vil jeg ha en eller annen form for geekness jeg kan ha i hylla fra. Nå må jeg bare få tak i en Gandalf-statue/byste og noe fra et random retro spill. Uten sistnevnte kommer alle til å være slemme mot meg, kalle meg mainstreamhore og konstant påminne meg om at alt var bedre før. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ser den! Jeg er mer der at jeg kjøper i skjæringspunktet mellom interessen for tittelen og innholdet av pakka, og begge deler kan være helt avgjørende. StarCraft 2 var for eksempel selvsagt fra dag 1, topp innhold og et spill jeg virkelig så frem til mens Splinter Cell: Conviction var rein impuls. Topp innhold men visste ingenting om spillet. Har selv Cloud Strife og Sephiroth i små statuer, veldig glad i dem - dessverre er fotstøtta ryki på begge to, så de ligger stort sett hele dagen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei! Jeg har bestilt Star Wars - The Old Republic CE, og nå fått en Pre-order DVD-boks (uten DVD) i posten fra Gamezone.. men lurer på, hva svarte skal jeg med den? Aldri vært borti noe sånt noe.. er det bare å betale regningen som fulgte med, eller må jeg gjøre noe annet for å sikre meg CE-versjonen? Takker så meget for svar! Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei! Jeg har bestilt Star Wars - The Old Republic CE, og nå fått en Pre-order DVD-boks (uten DVD) i posten fra Gamezone.. men lurer på, hva svarte skal jeg med den? Aldri vært borti noe sånt noe.. er det bare å betale regningen som fulgte med, eller må jeg gjøre noe annet for å sikre meg CE-versjonen? Takker så meget for svar! Inni "DVD-coveret" finner du en slipp med en kode på - denne registrerer du på swtor.com for å aktivere preorder-stashet på din swtor konto og for å få litt tidligere tilgang til spillet. Selv betalte jeg med kort ved bestilling (fra Spaceworld) så om det fulgte med faktura bør nok den betales for å unngå purring og være sikker på at du mottar CE boksen rundt release Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Limited to only 4000 worldwide, Metal Gear Solid: Ultimate HD Collection is the must-have item for all fans of the hugely popular franchise! Exclusive to Zavvi, each Steelbook packaging will be individually numbered allowing you to own a unique part of the Metal Gear Legacy. Metal Gear Solid HD Endret 15. august 2011 av Haunts Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Sååå... i tillegg til det man får i standard versjonen, dvs. MGS2: Sons of Liberty, MGS3: Snake Eater og MGS: Peace Walker, så får man med MGS4: Guns of the Patriots samt MGS1? Altså... 5 spill til sammen? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ser sånn ut ja, ikke et dårlig kjøp hvis man ikke har noen av spillene. Selv har jeg bare MGS4, så dette ble bestilt nokså fort. I tillegg til at det er bare 4k eksemplarer, noe som gjør det til et must for samlere (hvertfall meg). :!: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Har du link til butikken? Sitter på mobilen, nettet er nede. Glem det, ser den nå! Takk for tips Endret 15. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/metal-gear-solid-ultimate-hd-collection-zavvi-world-exclusive/10532517.html Frister å kjøpe, selv om jeg ikke ser på meg selv om en stor fan av serien. Men i og med at det blir produsert så få eksemplarer synes jeg det er litt ekstra kult å eie en. Kan sikkert bli litt verdifull om noen år også, siden de da sikkert vil være nesten umulig å finne. Endret 15. august 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Var på vei til å bestille nå, men så kom jeg til på tenke på om det kanskje kommer andre versjoner som er bedre? Dette er tross alt "bare" et stålcover (innholdet vil vel uansett være det sammme i alle HD-pakker av MGS-serien), og Zavvi er vel ikke akkurat den butikken som klinger av skikkelig eksklusivitet. Med andre ord er det ikke sikkert denne er så eksklusiv og flott som det kan se ut som? På den andre siden: Det er en god pris for en fin versjon av serien. Jeg ble plutselig veldig usikker Etter å ha lest denne IGN-artikkelen virker det som om dette innholdet er eksklusivt allikevel, i og med HD-samlingen kun skal inneholde 3 spill. Da ble det kjøp! Endret 16. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Uncharted 3 CE til "bare" 995,- hos Spaceworld http://www.spaceworld.no/spill-og-konsoll/action-rollespill-6/uncharted-3-collectors-edition-ps3/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Dammit, nå angrer jeg litt på at jeg bestilte den andre som sikkert ikke en gang er samlerutgaven. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Var på vei til å bestille nå, men så kom jeg til på tenke på om det kanskje kommer andre versjoner som er bedre? Dette er tross alt "bare" et stålcover (innholdet vil vel uansett være det sammme i alle HD-pakker av MGS-serien), og Zavvi er vel ikke akkurat den butikken som klinger av skikkelig eksklusivitet. Med andre ord er det ikke sikkert denne er så eksklusiv og flott som det kan se ut som? På den andre siden: Det er en god pris for en fin versjon av serien. Jeg ble plutselig veldig usikker Etter å ha lest denne IGN-artikkelen virker det som om dette innholdet er eksklusivt allikevel, i og med HD-samlingen kun skal inneholde 3 spill. Da ble det kjøp! Huff, utsolgt allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå