Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte å lete etter den Dead Island utgaven, da jeg kom over EBGames.com.au og en liten notis i venstre hjørne.

post-97924-0-33722600-1312899715_thumb.jpg

Hva kan det være tro?

Noe litt bedre enn en cheesy dragestatue.. :whistle:

Dragestatuen er vel omtrent det eneste jeg faktisk kunne tenke meg i den samlerutgaven :p

Lenke til kommentar

Begynte å lete etter den Dead Island utgaven, da jeg kom over EBGames.com.au og en liten notis i venstre hjørne.

post-97924-0-33722600-1312899715_thumb.jpg

Hva kan det være tro?

Noe litt bedre enn en cheesy dragestatue.. :whistle:

Dragestatuen er vel omtrent det eneste jeg faktisk kunne tenke meg i den samlerutgaven :p

Skjønner veldig godt hvorfor folk vil ha dragestatuen, men for min egen del er jeg bare litt lei meg for at det ikke er med soundtrack, da det er noe jeg syns er litt obligatorisk. For musikk er de alltid flinke med. For øyeblikket er jeg usikker på om det er verdt pengene, men hadde de slengt med soundtracket (fysisk form vel å merke) så hadde det ikke vært noe tvil :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vil bare ha den fordi jeg er såå stor fan lieksom. Kjøpte awesome-versjonen av Reach fordi jeg er stpr fan av Halo og det på en måte avrunder historien om de originale ringene. Bestilt Gears 3 Epic Edition fordi jeg elsker Gears og det tilsynelatende er det siste spillet. Iallefall i denne trilogien. Bestilte meg Uncharted 3 CE fordi jeg liker serien, men jeg vet ikke om nummer tre er det siste eller whatnot. Men jeg liker serien.

Kort sagt: De seriene jeg liker best vil jeg ha en eller annen form for geekness jeg kan ha i hylla fra. Nå må jeg bare få tak i en Gandalf-statue/byste og noe fra et random retro spill. Uten sistnevnte kommer alle til å være slemme mot meg, kalle meg mainstreamhore og konstant påminne meg om at alt var bedre før.

Lenke til kommentar

Ser den!

Jeg er mer der at jeg kjøper i skjæringspunktet mellom interessen for tittelen og innholdet av pakka, og begge deler kan være helt avgjørende. StarCraft 2 var for eksempel selvsagt fra dag 1, topp innhold og et spill jeg virkelig så frem til mens Splinter Cell: Conviction var rein impuls. Topp innhold men visste ingenting om spillet.

Har selv Cloud Strife og Sephiroth i små statuer, veldig glad i dem - dessverre er fotstøtta ryki på begge to, så de ligger stort sett hele dagen.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har bestilt Star Wars - The Old Republic CE, og nå fått en Pre-order DVD-boks (uten DVD) i posten fra Gamezone.. men lurer på, hva svarte skal jeg med den? Aldri vært borti noe sånt noe.. er det bare å betale regningen som fulgte med, eller må jeg gjøre noe annet for å sikre meg CE-versjonen?

Takker så meget for svar! :)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har bestilt Star Wars - The Old Republic CE, og nå fått en Pre-order DVD-boks (uten DVD) i posten fra Gamezone.. men lurer på, hva svarte skal jeg med den? Aldri vært borti noe sånt noe.. er det bare å betale regningen som fulgte med, eller må jeg gjøre noe annet for å sikre meg CE-versjonen?

Takker så meget for svar! :)

Inni "DVD-coveret" finner du en slipp med en kode på - denne registrerer du på swtor.com for å aktivere preorder-stashet på din swtor konto og for å få litt tidligere tilgang til spillet. Selv betalte jeg med kort ved bestilling (fra Spaceworld) så om det fulgte med faktura bør nok den betales for å unngå purring og være sikker på at du mottar CE boksen rundt release :)

Lenke til kommentar

http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/metal-gear-solid-ultimate-hd-collection-zavvi-world-exclusive/10532517.html

Frister å kjøpe, selv om jeg ikke ser på meg selv om en stor fan av serien. Men i og med at det blir produsert så få eksemplarer synes jeg det er litt ekstra kult å eie en. Kan sikkert bli litt verdifull om noen år også, siden de da sikkert vil være nesten umulig å finne.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Var på vei til å bestille nå, men så kom jeg til på tenke på om det kanskje kommer andre versjoner som er bedre? Dette er tross alt "bare" et stålcover (innholdet vil vel uansett være det sammme i alle HD-pakker av MGS-serien), og Zavvi er vel ikke akkurat den butikken som klinger av skikkelig eksklusivitet. Med andre ord er det ikke sikkert denne er så eksklusiv og flott som det kan se ut som?

På den andre siden: Det er en god pris for en fin versjon av serien.

Jeg ble plutselig veldig usikker :p

Etter å ha lest denne IGN-artikkelen virker det som om dette innholdet er eksklusivt allikevel, i og med HD-samlingen kun skal inneholde 3 spill. Da ble det kjøp!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Var på vei til å bestille nå, men så kom jeg til på tenke på om det kanskje kommer andre versjoner som er bedre? Dette er tross alt "bare" et stålcover (innholdet vil vel uansett være det sammme i alle HD-pakker av MGS-serien), og Zavvi er vel ikke akkurat den butikken som klinger av skikkelig eksklusivitet. Med andre ord er det ikke sikkert denne er så eksklusiv og flott som det kan se ut som?

På den andre siden: Det er en god pris for en fin versjon av serien.

Jeg ble plutselig veldig usikker :p

Etter å ha lest denne IGN-artikkelen virker det som om dette innholdet er eksklusivt allikevel, i og med HD-samlingen kun skal inneholde 3 spill. Da ble det kjøp!

Huff, utsolgt allerede. :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...