Crazy Joe Davola Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lurer på hvor Spaceworld har fått infoen fra. Har ikke lest at det er bekreftet CE til Skyrim. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) bare å vente på at en norsk butikk legger den ut for salg da edit: så nå at dere fant den på spaceworld... Endret 5. august 2011 av BulletFeed Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Shit au, jeg bestilte. Vil ikke risikere at de går tom. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg bestilte. Håper andre steder får den inn også. Fristende å kjøpe til 360 og PS3 i tillegg. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 siden veiledende pris er 1170 så kommer nok noen til å selge den billigere enn spaceworld håper jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skal ikke se bort ifra at elkjøp selger den til under 1000,- nei. Men forhåpentligvis er det da bare å kansellere hos spaceworld og bestille der. Litt kjipt at det ikke fulgte med soundtrack. I slike spill er musikken alltid fantastisk, så det burde absolutt fulgt med synes jeg. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 litt surt at i Dollar så koster den 830kr, mens i Euro koster den 1170kr... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kjøpt meg: Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition på Steam Rage - Anarchy Edition på Steam Mass Effect 3 N7 Digital Deluxe Edition på Origin (514 kr, hadde 85 kroners rabatt kode). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fryktelig usikker på skyrim altså. Har jo råd, og dragestatuen er dritstilig - jeg har bare liten interesse for spillet og 1250 spenn er mye. irriterer meg at jeg ikke finner noe om Batman Arkham City også, de få butikkene jeg vet om har den ikke. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Valgte å ikke bestille CE av Skyrim og heller standard utgaven på Steam. Boken var det eneste som jeg er interessert i der. Og jeg vil ikke betale flere hundrelapper mer kun for boken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Nei, det forstår jeg godt. Har selv hoppet over samlerutgaven om den kun inneholder for eksempel lydsporet. Kjøper du Skyrim på Steam får du i tillegg en fin hatt i Team Fortress 2 Batman AC CE har ok pris her, håper Norge får rundt det samme. Går ikke ann å bestille den derfra. Sikker på at de ikke sender til Norge? Ser ikke noe om det, og Norge er tilgjengelig land når man skal velge bosted. Endret 7. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
lyon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ja prøvde å kjøpe, det står at de ikke sender den uten for EU. De sender vanlige spill til Norge iallefall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 OK. Bestilte Uncharted 3 CE nå, tok sjansen på at Megastore.se er seriøse. De hadde i hvert fall sikker bankløsning, så det er jo noe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) AltF4: På bildet hos megastore står det Special Edition, og prisen tilsier også at det er SE det er snakk om. Så litt usikker på om du får CE, for det er jo denne http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Spill/Action/Uncharted-3-Drakes-Deception-CE-PS3-Collector-s-Edition-116071.aspx . Tror du får denne http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Spill/Action/Uncharted-3-Drakes-Deception-SE-PS3-Special-Edition-116248.aspx Endret 7. august 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har som sakt sendt dem 2 e-post angående dette (U3CE), uten noen svar fra Megastore Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hm. Varen er i hvert fall kalt Collector's Edition, så da får jeg bare tro på det fermover, selv om du har et poeng nouse. Særlig til den prisen. Uansett skal jeg jo ha dette spillet, så det får være det samme egentlig. Har veldig lyst på samlerutgaven, det skal ikke stikkes under noen stol! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Elder Scrolls V Skyrim Collector's Edition nå lagt ut for salg bl.a på Spaceworld: Skyrim Collector's Edition, billig var den ikke.. Bra var den heller ikke. En plastikkdrage? Ja, søk "dragon statue" på ebay og se hvor mange (billige) treff man faktisk får. Den her dragen er knapt unik. I tillegg har du en tam bonusplate med videoer som vil havne på youtube uansett, og en bok som de fleste vil åpne og lukke én gang. Ikke engang en soundtrack-plate, og boksen vil koste langt over 1000kr. Ikke bare var denne greia like tam og dårlig som Oblivion sin CE (som forventet), den var også helt latterlig dyr. Dette er ikke fanservice. Dette er ikke et godt kjøp heller, uansett hvor innbitt fanboy man tror man er. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Her er Skyrim CE litt billigere. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645879 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645878 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Dead Island Gore Edition, Survivor Kit eller hva det nå heter til PS3? Eller er det bare tilgjengelig i Polen enda? Hadde vært en fin gave til dama. Endret 8. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå