Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dyrt som faen, men det er visst det billigste ja. Billigere enn de billigste jeg fant på ebay også, og de inkluderer jo frakt også, i tillegg til en viss risiko for at toll-djevlen får hånda rundt den også (selv om at den markeres som gave og prisen påskrevet pakken er satt under 200kr-grensa).

Hva er hovedforskjellen mellom Augmented og Collector's egentlig? Augmented har det samme som CE, foruten statuen og den boka? Augmented har vel fortsatt det samme in-game stasjet og soundtrack-plata?

Lenke til kommentar

Jeg ga blaffen i Animus Edition og bestilte heller Assassins Creed Revelations - Collectors Edition. Ville egentlig ikke kjøpe fra cdon etter hva de gjorde med The Witcher 2, men de var tross alt 200,- billigere enn alle andre, pluss at det er fraktfritt akkurat nå.

CDON er like geniale som alltid, de. Søk opp Deus Ex: Human Revolution. Der koster standard-versjonen 349kr. "Nordic edition" koster 449, altså hundre kroner mer. Dette er til tross for at det i beskrivelsen står "Consumers that preorder the Nordic Edition receive the Explosive Mission Pack and Tactical Weapons Pack completely free of extra charge."

Fint å høre at de tar en hundrings ekstra for noe som i utgangspunktet skal være gratis.

Jeg boikotter CDON hardere enn noen gang før.

Lenke til kommentar

Dyrt som faen, men det er visst det billigste ja. Billigere enn de billigste jeg fant på ebay også, og de inkluderer jo frakt også, i tillegg til en viss risiko for at toll-djevlen får hånda rundt den også (selv om at den markeres som gave og prisen påskrevet pakken er satt under 200kr-grensa).

Hva er hovedforskjellen mellom Augmented og Collector's egentlig? Augmented har det samme som CE, foruten statuen og den boka? Augmented har vel fortsatt det samme in-game stasjet og soundtrack-plata?

Grunnen til at det er billigst der, er fordi det er fri frakt og moms. Iallefall ifølge butikken. Dvs 849kr totalt.

Så vidt jeg vet er forsjellen kun figuren, som kan kjøpes utenom impotert fra japan.

Litt surt jeg har slappet litt av med å finne special editions. Vil enda ha Total War Shogun 2, men det må droppe til 400kr før jeg slår til :)

Santa Claus is coming August http://www.game.no/acatalog/Shogun_2_Total_War_Collectors_PC_PC.html

:thumbup:

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er billigst der, er fordi det er fri frakt og moms. Iallefall ifølge butikken. Dvs 849kr totalt.

Så vidt jeg vet er forsjellen kun figuren, som kan kjøpes utenom impotert fra japan.

Ja det var det jeg fant ut. Tror jeg skipper CE'en da, siden den koster omtrent en halv høvding mer. Jeg har funnet Augmented edition hos en kar på ebay for 360kr inkludert frakt (40 pund), noen sjapper som har det billigere? Jeg klarer ikke å finne noen i allefall.

Lenke til kommentar

Hvilken utgave er det snakk om? PC?

Er nok ikke noe som slår 360,- ikl frakt, men om han duden "gir" deg moms osv blir det jo litt ekstra. Har blitt robba på Ebay før av folk som ikke holder ord om å sett ned prisen.

Lenke til kommentar

Hvilken utgave er det snakk om? PC?

Er nok ikke noe som slår 360,- ikl frakt, men om han duden "gir" deg moms osv blir det jo litt ekstra. Har blitt robba på Ebay før av folk som ikke holder ord om å sett ned prisen.

Sant det, sant det. Men som oftest slipper man unna sånn. Selgere med høy status og mange salg under beltet ønsker ikke å få negativ tilbakemelding, da dette er en del av levebrødet deres.

Det er PC-versjonen jeg prater om ja.

Uansett... jeg tror jeg kaster inn håndkleet og "safer" med å kjøpe den digitale versjonen av Augmented Edition hos Direct2Drive.co.uk. De selger den for 360kr, da får jeg spillet nedlastet på dagen, slipper og vente og slipper å risikere at spillet havner i tollen. Hadde vært fantastisk med en fysisk soundtrack-CD, men jeg får vel bare leve med det. :)

Edit: Hmm! Jaså, Elkjøp ja! Hadde jo helt glemt dem. Jeg kom såpass langt i Gamer sin Crysis 2 turnering at jeg har et gavekort på verdi 400kr derifra, hadde helt glemt det jeg. Da ble visst spillet helt gratis da! :new_woot:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...