ipp97 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 noen andre som tenker på og bestille animus edition?? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har lyst, men skulle helst sett at det gikk ann å bestille fra et litt mer tilgjengelig sted enn GameStop og et sted jeg er garantert å få den. Vet ikke om jeg tar sjansen på å bestille den fra Ubisoft sin nettbutikk heller. Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det var det jeg tengte og gjøre. Men håper og finne et annet sted og bestille. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har også lyst på Animus Edition, men har ikke så veldig lyst til å betale 999,- for den. Ser litt rundt etter Driver: San Fransisco CE, men den koster 900,- hos cdon og gamezone. Håper elkjøp får den inn billigere. Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Ja enig der. Men animus edition blir det uanset. har codex edition til ac:bh og gleder meg sykt til revelations Endret 3. august 2011 av ipp97 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvor er egentlig det billigste stedet jeg kan få skaffa meg Collector's Edition (altså ikke "Augmented edition") av Deus Ex: Human Revolution? I norge og utland? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg ga blaffen i Animus Edition og bestilte heller Assassins Creed Revelations - Collectors Edition. Ville egentlig ikke kjøpe fra cdon etter hva de gjorde med The Witcher 2, men de var tross alt 200,- billigere enn alle andre, pluss at det er fraktfritt akkurat nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Muligens her Dyrt som faen, men det er visst det billigste ja. Billigere enn de billigste jeg fant på ebay også, og de inkluderer jo frakt også, i tillegg til en viss risiko for at toll-djevlen får hånda rundt den også (selv om at den markeres som gave og prisen påskrevet pakken er satt under 200kr-grensa). Hva er hovedforskjellen mellom Augmented og Collector's egentlig? Augmented har det samme som CE, foruten statuen og den boka? Augmented har vel fortsatt det samme in-game stasjet og soundtrack-plata? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Litt surt jeg har slappet litt av med å finne special editions. Vil enda ha Total War Shogun 2, men det må droppe til 400kr før jeg slår til Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg ga blaffen i Animus Edition og bestilte heller Assassins Creed Revelations - Collectors Edition. Ville egentlig ikke kjøpe fra cdon etter hva de gjorde med The Witcher 2, men de var tross alt 200,- billigere enn alle andre, pluss at det er fraktfritt akkurat nå. CDON er like geniale som alltid, de. Søk opp Deus Ex: Human Revolution. Der koster standard-versjonen 349kr. "Nordic edition" koster 449, altså hundre kroner mer. Dette er til tross for at det i beskrivelsen står "Consumers that preorder the Nordic Edition receive the Explosive Mission Pack and Tactical Weapons Pack completely free of extra charge." Fint å høre at de tar en hundrings ekstra for noe som i utgangspunktet skal være gratis. Jeg boikotter CDON hardere enn noen gang før. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Muligens her Dyrt som faen, men det er visst det billigste ja. Billigere enn de billigste jeg fant på ebay også, og de inkluderer jo frakt også, i tillegg til en viss risiko for at toll-djevlen får hånda rundt den også (selv om at den markeres som gave og prisen påskrevet pakken er satt under 200kr-grensa). Hva er hovedforskjellen mellom Augmented og Collector's egentlig? Augmented har det samme som CE, foruten statuen og den boka? Augmented har vel fortsatt det samme in-game stasjet og soundtrack-plata? Grunnen til at det er billigst der, er fordi det er fri frakt og moms. Iallefall ifølge butikken. Dvs 849kr totalt. Så vidt jeg vet er forsjellen kun figuren, som kan kjøpes utenom impotert fra japan. Litt surt jeg har slappet litt av med å finne special editions. Vil enda ha Total War Shogun 2, men det må droppe til 400kr før jeg slår til Santa Claus is coming August http://www.game.no/acatalog/Shogun_2_Total_War_Collectors_PC_PC.html Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Takker og bukker Da må jeg jo bare slå til! Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Takker og bukker Da må jeg jo bare slå til! Sure Greit med Game: Fri frakt og rask levering med bring til døra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Muligens her Dyrt som faen, men det er visst det billigste ja. Billigere enn de billigste jeg fant på ebay også, og de inkluderer jo frakt også, i tillegg til en viss risiko for at toll-djevlen får hånda rundt den også (selv om at den markeres som gave og prisen påskrevet pakken er satt under 200kr-grensa). Hva er hovedforskjellen mellom Augmented og Collector's egentlig? Augmented har det samme som CE, foruten statuen og den boka? Augmented har vel fortsatt det samme in-game stasjet og soundtrack-plata? Grunnen til at det er billigst der, er fordi det er fri frakt og moms. Iallefall ifølge butikken. Dvs 849kr totalt. Så vidt jeg vet er forsjellen kun figuren, som kan kjøpes utenom impotert fra japan. Ja det var det jeg fant ut. Tror jeg skipper CE'en da, siden den koster omtrent en halv høvding mer. Jeg har funnet Augmented edition hos en kar på ebay for 360kr inkludert frakt (40 pund), noen sjapper som har det billigere? Jeg klarer ikke å finne noen i allefall. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvilken utgave er det snakk om? PC? Er nok ikke noe som slår 360,- ikl frakt, men om han duden "gir" deg moms osv blir det jo litt ekstra. Har blitt robba på Ebay før av folk som ikke holder ord om å sett ned prisen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Augmented Edition koster 399,- på elkjøp, og da er frakten gratis. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-pc-mac/PCCDDEUSXAE/deus-ex-human-revolution-augment-edition-pc Det er ikke mange ukene siden de hadde den på et helgesalg, da tror jeg den kostet 299,- på pc og 349 eller 399,- på konsoll, så får følge med og se om de legger den ut igjen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hvilken utgave er det snakk om? PC? Er nok ikke noe som slår 360,- ikl frakt, men om han duden "gir" deg moms osv blir det jo litt ekstra. Har blitt robba på Ebay før av folk som ikke holder ord om å sett ned prisen. Sant det, sant det. Men som oftest slipper man unna sånn. Selgere med høy status og mange salg under beltet ønsker ikke å få negativ tilbakemelding, da dette er en del av levebrødet deres. Det er PC-versjonen jeg prater om ja. Uansett... jeg tror jeg kaster inn håndkleet og "safer" med å kjøpe den digitale versjonen av Augmented Edition hos Direct2Drive.co.uk. De selger den for 360kr, da får jeg spillet nedlastet på dagen, slipper og vente og slipper å risikere at spillet havner i tollen. Hadde vært fantastisk med en fysisk soundtrack-CD, men jeg får vel bare leve med det. Edit: Hmm! Jaså, Elkjøp ja! Hadde jo helt glemt dem. Jeg kom såpass langt i Gamer sin Crysis 2 turnering at jeg har et gavekort på verdi 400kr derifra, hadde helt glemt det jeg. Da ble visst spillet helt gratis da! Endret 5. august 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Japan får annerledes figur i Batman: http://collectorsedition.org/7309/batman-arkham-city-collector%E2%80%99s-edition-japan-gets-a-different-statue Hvorfor kan ikke FunCom lage bare bra spill så vi får SuperNorwegian cry cause you can't get it edition! Lenke til kommentar
dupelix Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Elder Scrolls V Skyrim Collector's Edition nå lagt ut for salg bl.a på Spaceworld: Skyrim Collector's Edition, billig var den ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå