Typho Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Collector's Edition bestilt. Dyrt, men verdt det! Edit: Andre som har sett at Gears of War 3 spesialutgavene blir kansellert flere steder i Europa? Krysser fingrene for at dette ikke skjer i Norge også. Fikk mail i dag fra CDON i dag: Beste kunde, Du har bestillt Gears of War 3 – Epic Edition hos oss. Det har dessverre oppstått leveranseproblemer hos vår leverandør og vi kan derfor ikke lenger tilby produktet. Vi beklager det. Pga det intruffende har vi derfor slettet din bestilling av produktet. Har du betalt med kort heves reservasjonen av beløpet innen noen bankdager. Som kompensasjon for det intruffende vil vi tilby deg 50% rabatt på Limited Edition-utgaven av Gears of War 3. Kjedelig Håper det er noen andre butikker som klarer å levere. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Var innom en Gamestop-butikk i dag og de sa ingenting om noe avlyst. Jeg fikk hvertfall holdt av. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Var innom en Gamestop-butikk i dag og de sa ingenting om noe avlyst. Jeg fikk hvertfall holdt av. Hva koster den på GameStop? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Var innom en Gamestop-butikk i dag og de sa ingenting om noe avlyst. Jeg fikk hvertfall holdt av. Hva koster den på GameStop? 999,- for Epic Edition også var det vel 649 eller 699,- for Limited Edition. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Takk. Beste prisen så langt^^ Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 http://www.vg247.com/2011/07/22/modern-warfare-3-hardened-edition-shot-pops-up/ Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noen fler som har forhåndsbestilt SWTOR Collectors Edition? Av en eller annen grunn fikk jeg denne til 449,- mens den koster egentlig 13-1400,-! Heldig for en gangs skyld. Håper bare de ikke krever at jeg må betale mer når den har release... Noen som vet om oslo-butikker har fler collectors å holde av? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvor bestilte du det fra? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Da var du heldig, for den koster langt mer i nettbutikkene. Helt sikkert en feilprising fra Gamestop sin side. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bestilte akkurat SWTOR CE fra platekompaniet. Er jeg sikra et eksemplar nå som jeg har bestilt der eller burde jeg også eventuelt gå i butikk og forhåndsbestille der for å forsikre meg? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bestilte akkurat SWTOR CE fra platekompaniet. Er jeg sikra et eksemplar nå som jeg har bestilt der eller burde jeg også eventuelt gå i butikk og forhåndsbestille der for å forsikre meg? i følge nettsiden til SWTOR så har bare Game og Gamestop CE? Men har du bestilt så skal du jo få Trur jeg var ganske heldig ja, men det spørs når jeg skal hente den på release, må nok punge ut med mer =/ Lenke til kommentar
lyon Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Batman AC CE har ok pris her, håper Norge får rundt det samme. Går ikke ann å bestille den derfra. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Gears of War 3 – Core Edition. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Damn, den var faktisk ganske stilig! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Har lagt in bestilling på SWTOR CE fra cdon så håper de klarer å sende den tidsnok så den kommer fram til lanseringsdato. på starcraft 2 så klarte de å sende den veldig sent som postpakke og fikk den en uke etter lansering. Endret 27. juli 2011 av Lugmeister Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Gamezone har klart å skaffe flere CE av Star Wars The Old Republic, for de som er interessert. http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC-Spill/RPG/MMORPG/Star-Wars-The-Old-Republic-CE-PC-Pre-order-for-head-start-116410.aspx Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kjøpte (forhåndsbestilte) Assassins Creed: Revelations Animus Edition til Xbox 360 for et par dager siden. Ga 899 kroner. Trodde det skulle bli over 1000 lappen, så det var jo en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fra hvor? Nettet eller på GameStop? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fysisk GameStop butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå