Cloudemyx Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Ser at du kan bestille Animus Edition direkte fra Ubisoft.no. Bare trykk på Ubishop, den plattformen du ønsker og så er det en av de første som dukker opp. http://ubisoft.no/ Jeg har kikket der, men jeg lurer på om den da blir sendt rett hjem til meg eller til postkontoret/post i butikk? Endret 19. juli 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
lyon Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Irriterer meg fortsatt over å ha gått glipp av Batman: Arkham Asylum CE! den Animus-versjonen var ganske stilig, får gå innom GameStop en dag snart. Er ikke sikkert det er noe å irretere seg over, sett etter den selv og samtlige tilbakemeldinger er at den er meget skuffende. Jalla plastikk batrang. Ser dog tøft ut på bilder.. Endret 19. juli 2011 av lyon Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Et godt spill fortjener litt ekstra oppmerksomhet! Dessuten er en batarang en batarang Endret 19. juli 2011 av AltF4 Bokstavkjeks Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ser at du kan bestille Animus Edition direkte fra Ubisoft.no. Bare trykk på Ubishop, den plattformen du ønsker og så er det en av de første som dukker opp. http://ubisoft.no/ Jeg har kikket der, men jeg lurer på om den da blir sendt rett hjem til meg eller til postkontoret/post i butikk? Akkurat den utgaven havner nok på postkontoret siden den sikkert er for stor for postkassen. Om vanlige spill havner i postkassen eller på postkontoret aner jeg ikke. Har aldri handlet derfra før. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg tenkte kanskje at de hvis de bruker UPS, så blir den vel sendt med en sånn fyr som reiser rundt og leverer på døra. Hadde en kjedelig opplevelse med et annet spill i fjor og noe sånt vil jeg helt ikke oppleve igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det kan jo hende at det er mulig å velge "hjem på døren" som fraktmetode, men for å sjekke det må du vel legge produktet i handlekurven og prøve å bestille. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 et godt spill fortjener litt ekstra oppmerksomhet! Dessuten er en batarang en batarng Hehe joa, men å betale mangfoldige hundrelapper for macDonalds plastikk vet jeg ikke^^ Er kanskje ikke så ille da. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Infamous 2 Hero Edition 60$ Dette er 40$ avslag og nok den beste måten å skaffe denne pakka på. Porten er på 25$ Så blir 85$. Grovt regnet må man ut med 700+ medregnet fortolling osv. Blir dog sent med UPS, lurer på om de tar litt mer avgift enn posten? 336kr på Amerikanerne ut med for denne pakka, heldige:p Regner med at den blir utsolgt snart.. Endret 19. juli 2011 av lyon Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Tror du får beskrive den litt bedre for meg, jeg finner ingen ting som tilsier at jeg kan handle direkte fra den siden. Later som om jeg leste poste din riktig første gangen jeg Takk. I helvete, 1000 kroner? Skulle ønske det var en figur som fulgte med. Endret 20. juli 2011 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) SWTOR special edition: http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-19-swtor-special-edition-detailed-report Endret 20. juli 2011 av TuRb0 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) SWTOR special edition: http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-19-swtor-special-edition-detailed-report HOLY MOTHER OF GAMING! Do want! Pris? Endret 20. juli 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Om det bare hadde vært F2P. Håper det blir det siden GW2 skal være det. XD Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 http://www.swtor.com/preorder Da er SWTOR ute for forhåndssalg! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fikk mail fra Gamezone om SWTOR, men CE er utsolgt der allerede. Ikke at jeg skulle ha den, men enten så hadde de få eksemplarer, eller så ble den utsolgt veldig fort. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) utsolgt veldig fort. This. Vi prøver å få tak i enda mer av Collector's Edition, for etterspørselen etter spesialutgaven har vært enorm. Endret 21. juli 2011 av GZ Hauk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 GZ Hauk: Vet du om dere får inn Batman Arkham City CE og Saints Row: The Third Platinum Pack? Lenke til kommentar
Kong fotsopp Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Collector's Edition bestilt. Dyrt, men verdt det! Edit: Andre som har sett at Gears of War 3 spesialutgavene blir kansellert flere steder i Europa? Krysser fingrene for at dette ikke skjer i Norge også. Endret 21. juli 2011 av Kong fotsopp Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 GZ Hauk: Vet du om dere får inn Batman Arkham City CE og Saints Row: The Third Platinum Pack? Regner med det, men venter på 100% bekreftelse fra den nordiske leverandøren før vi legger den ut for pre-order. Forhåpentligvis kommer det en bekreftelse i løpet av få dager. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 GZ Hauk: Vet du om dere får inn Batman Arkham City CE og Saints Row: The Third Platinum Pack? Regner med det, men venter på 100% bekreftelse fra den nordiske leverandøren før vi legger den ut for pre-order. Forhåpentligvis kommer det en bekreftelse i løpet av få dager. Stilig. Sjekker innom dere hver dag og kommer til å fortsette med det Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Collector's Edition bestilt. Dyrt, men verdt det! Edit: Andre som har sett at Gears of War 3 spesialutgavene blir kansellert flere steder i Europa? Krysser fingrene for at dette ikke skjer i Norge også. Collector edition på hva da? SWtor? hva ga du for den? Jeg ga 450kr :O Skal også ha Gears 3 Epic edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå