Elmek38 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Fikk min duke nukem balls of steel utgave i dag. Men syns det var litt dårlig at det ikkje var kick ass editon i pakken da. Versjonen som blir solgt separat. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har ikke fått min enda. og i tilleg så har jeg fått beskjed om at jeg kommer til å få tilsendt feil versjon -_- så jeg må sende den tilbake og så vente ca en uke til for å få min versjon. Wo. Ho. Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Har kjøpt crysis 2 nano edition. Kult innhold. Du får med en alcatraz figur, en sekk, art book og en utgave av spillet. jeg vil si at figuren var det beste. Endret 16. juni 2011 av ipp97 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Har kjøpt crysis 2 nano edition. Kult innhold. Du får med en alcatraz figur, en sekk, art book og en utgave av spillet. jeg vil si at figuren var det beste. Hvor kjøpte du utgaven fra? Venter fortsatt på at det blir billigere. Synes det er for øyeblikket litt for dyrt. Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Har kjøpt crysis 2 nano edition. Kult innhold. Du får med en alcatraz figur, en sekk, art book og en utgave av spillet. jeg vil si at figuren var det beste. Hvor kjøpte du utgaven fra? Venter fortsatt på at det blir billigere. Synes det er for øyeblikket litt for dyrt. Jeg kjøpte min på spaceworld. Kostet 1100 eller 1200.det er for dyrt det synes jeg også men det er der det er billigst(i butikk for ps3 versjonen). men jeg er veldig fornøyd:) Endret 30. juni 2011 av ipp97 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja oj det var dyrt. Betalte 599 hos Elkjøp, jeg. PC-versjonen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Fikk min duke nukem balls of steel utgave i dag. Men syns det var litt dårlig at det ikkje var kick ass editon i pakken da. Versjonen som blir solgt separat. Hehe ja etter å ha sett at det fulgte med en 3D-poster av gamle sorten er det faktisk ganske synd! Får plukke opp en originalutgave når spillet ligger i billighylla. Tar vel ikke så lang tid, så det er forhåpentligvis noen igjen. Endret 23. juni 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Geralt-statuetten hadde bokstavelig talt KNUST plastformen som egentlig skal holde på den, og enkelte steder på statuen var det ytterste laget skrapt av. Blant annet nesetuppen hans. Det med at bysten hadde knust plastformen opplevde jeg også, men ellers er historien helt annerledes. Dere kan jo se om CDPR fortsatt erstatter statuene deres (http://en.thewitcher.com/community/entry/41/). Har selv noen skraper på Geralt, men ikke så alvorlig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Nja det begynner vel å bli sent for det, men uansett om det fortsatt hadde vært mulig, så synes jeg ikke skrammene er store nok til at jeg skal suge CD Projekt for penger de ikke fortjener å tape. De er jo flotte utviklere, og de bystene de sender ut til folk er ikke sånne de hadde til overs, de har produsert dem helt på nytt. Endret 24. juni 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Forza 4 Limited Collector’s Edition. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Noen som vet om Catherine CE kommer til Norge? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Mener å ha hørt at det bare er standard versjonen som kommer hit, desverre. Er en nice CE. Prøvde å bestille fra Amazon.com, men fikk melding om at den ikke kan sendes til adressen jeg hadde oppgitt (min adresse). T.T Lenke til kommentar
nipton Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Noen som vet om Catherine CE kommer til Norge? http://www.amazon.co.uk/Catherine-Love-Over-Deluxe-version/dp/B004YVC1CG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1309327743&sr=8-1 Ultimate delux love edition XD kan sendes til norge. 850x1,25+101kr = 1065kr. http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Playstation_3/Catherine/?id=ATUS500138PS3 xbox: http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=18684 Ps3: http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=18685 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvordan er det å bestille fra videopluss? Er litt skeptisk siden amazon.com ikke ville sende til min adresse. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg bestilte den. Er småredd det ikke blir samme versjon som Gamezone, men bør jo være det pga "Collectors edition"? Blir å avbestille den iverstefall. Sendte en mail til dem nå. Håper på svar angående dette! Vurderer selv å bestille derfra. Gidder du å dele svaret du får med oss andre? Rimelig sikker på at jeg ender opp med å bestille denne. Hei AltfF4! Jeg har fortsatt ikke fått noe svar fra MegaStoreNorge eller Game.no angående U3 CE. Lenke til kommentar
ipp97 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Har fåt duke nukem forever balls of steel edition. fornøyd. Mye for pengene spør du meg Endret 30. juni 2011 av ipp97 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Hvordan er det å bestille fra videopluss? Er litt skeptisk siden amazon.com ikke ville sende til min adresse. Det skal være ganske trygt. Husker å ha bestilt Mortal Kombat CE der, og jeg trengte ikke å betale toll engang. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Jeg er full av lovord for videogamespluss. Nå har jeg rett nok handlet der bare en gang (MK KE) men den kom tollfritt og i forholdsvis grei tid (ikke unormalt lang tid fra USA). Jeg har fortsatt ikke fått noe svar fra MegaStoreNorge eller Game.no angående U3 CE. Ok, takk. Da blir jeg litt mer skeptisk. Hvor seriøse er de egentlig om de ikke svarer på e-post? Endret 1. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 noen som har hørt noe om halo CE anniversary får en limited utgave? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Da er det sjanse folkens. Elkjøp har senket prisen på Gran Turismo 5 Signature Edition til 599! Første mann til mølla!!!! Endret 8. juli 2011 av TuRb0 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå