Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte den. Er småredd det ikke blir samme versjon som Gamezone, men bør jo være det pga "Collectors edition"?

Blir å avbestille den iverstefall.

Sendte en mail til dem nå. Håper på svar angående dette! Vurderer selv å bestille derfra.

Gidder du å dele svaret du får med oss andre? Rimelig sikker på at jeg ender opp med å bestille denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig, jeg fikk min Witcher 2 CE i går(!!!!)

Jeg bestilte den for lenge siden fra TheHut.com, og den ble sendt rundt lanseringsdagen til spillet (for en halv måned siden), men siden den tid har pakken havnet i tollen, og tollen har sendt brev til meg som jeg måtte fylle ut og fakse(!) tilbake. Etter det ble pakken sendt videre - som det sto på Posten.no da jeg skrev inn sendingsnummered, "Pakken er ankommet terminalen og vil bli videresendt". Slik lå den i FEM dager, før den faktisk ble sendt videre. I går fikk jeg endelig pakken. Og den så ikke særlig bra ut. Pappeska hadde knapt kanter, den var most sammen. Beskyttelsen inni var ganske bra, men med slik forferdelig behandling er det umulig å få sikret innholdet, samme hvor mye bobleplast man bruker.

Selve Witcher 2-eska var fin og hel - foruten en jævla knivstripe langs toppen av boksen ettter at tollen har voldtatt den - men inni var det sirkus. Geralt-statuetten hadde bokstavelig talt KNUST plastformen som egentlig skal holde på den, og enkelte steder på statuen var det ytterste laget skrapt av. Blant annet nesetuppen hans.

Heldigvis var det ingen verre skader, men å si dette, er vel like mye trøst som å si "jaja jeg ble voldtatt, men han voldtok meg heldigvis ikke i ræva samtidig da". Posten/tollen i norge burde virkelig fått gjennomgå. Jeg har aldri vært maken til slik forferdelig behandling før. Det er utrolig at det aldri blir noen innskjerpinger, og at de bare kan fortsette som de vil ustraffet.

Det med at bysten hadde knust plastformen opplevde jeg også, men ellers er historien helt annerledes. Jeg fikk faktisk min CE på releasedato, noe som jeg synes var litt imponerende. Jeg bestilte fra Amazon. com, så en stjerne til dem. Kan ha noe med at jeg fikk den som gave. :)

Edit: Pakken ble forresten også levert til meg av et privat budselskap som har avtale med det selskapet som behandler pakker fra utlandet (husker ikke hva de het). Så var ikke voldtatt av posten heller.

Endret av Rider_of_Reason
Lenke til kommentar

@Hr.Jennsen

Slik var min Geralt statue også, selv uten den ble sendt fra utlandet. Posten Norge raper jo pakkene, var jo sprekker i hele undersiden av esken.

Og da fikk jeg småskader rundt om på statuen, ikke mye men er ganske surt at Posten Norge så består det 90% av høner og haner som ikke kan jobben sin, host host " kan jeg få jobb av deg kammerat selv uten form for bakgrunn eller kan bearbeide post og pakker" osv osv

Lenke til kommentar

Jeg fikk min pakke fra Game her i Norge og pappesken den kom var like fin den og selve spillesken var hel den også, foruten om akkurat den bysten lå var den en sprekk og bysten hadde også sine skader. Er ikke godt å si hvem som har skylden da, for de kan jo ha blitt sånn under reise til Norge. Posten Norge er allikevel er gjeng tufser og tollen ikke minst.

Lenke til kommentar

Hadde selv tenkt til å bestille Infamous 2 Hero Edition fra Amazon.com, men så lenge ikke det funker.

Vel, jeg er i canada i skrivende stunder, så hvis jeg finner det her blir det nok kjøp :)

Og må si at det er et stort pluss i boka for Gamezone etter det jeg har lest her, klapp på skuldra til de som bestilte så tidlig!

Og var ikke klar over at Geralt statuen kunne være ødelagt, er det noen frist på hvor lenge CD projekt sender ut replacements?

Lenke til kommentar

Til dere som har fått ødelagt CE ting og tang ;)

Hvertfall innad i Norge så har dere krav på nytt produkt, eller hvertfall reduksjon i pris pga det er ikke deres feil at esken har blitt dårlig behandlet og ødelagt. Bare ring inn/send en mail så har dere krav på det :)

For dere betalte jo for en hel byste/statue etc etc ;) ikke en ødelagt en. :)

Skulle det ikke føllge med en Comic-book også? Av Dark Horse eller noe?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte den. Er småredd det ikke blir samme versjon som Gamezone, men bør jo være det pga "Collectors edition"?

Sendte en mail til dem nå. Håper på svar angående dette! Vurderer selv å bestille derfra.

Gidder du å dele svaret du får med oss andre? Rimelig sikker på at jeg ender opp med å bestille denne.

Will do! Venter fortsatt på svar fra dem... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Will do! Venter fortsatt på svar fra dem... :thumbdown:

Kanskje du ikke visste det, men denne helga har vi hatt tre helligdager, inkludert mandagen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...