Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) 1700kr for UC3 Explorer Edition kommer ikke på tale. Jeg gir maks kun 1299kr for de dyreste collectors edition. Jeg styrte unna Gran Turismo 5 Signature Edition pga prisen, kommer nok til å gjøre med UC3 Explorer Edition. Den ser råstilig ut, men ikke verdt 1700kr i mine øyner. Var ikke det beste av kvalitet på bildene, tatt fra mobilen... Endret 10. juni 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ser nå at Gamezone har satt opp prisen på Uncharted 3 CE til 1698,-. Lurer på hva som skjer med oss som har bestilt til 698,-. Får vi det til den prisen eller kansellerer de ordrene våre? Jeg håper de er grei og lar oss få det til den prisen vi bestilte det for. Hei, Kan bekrefte at alle som har bestilt spillet før vi fikk prisøkningen vil få spillet til den prisen som var der da de bestilte. Det er ikke deres feil at prisen blir høyere enn vi hadde trodd på forhånd, og da skal heller ikke dere lide som følge av det. Mvh Hauk Gamezone.no Det må jeg si er rett og slett fantastisk av dere. Andre butikker som cdon hadde bare kansellert ordrene våre og sendt oss en kjip rabattkode på 29,- som plater på såret. Stor pluss til Gamezone fra meg! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Konge bra av Gamezone det der. Surt jeg ikke så den prisen, hadde betalt lett 700kr for den. Skal sjekke på gamezone på flere collectors Edition's Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Toman: Det er bare å søke etter "edition", så dukker alle opp. Er det jeg ofte gjør. Håper Gamezone får inn Catherine CE http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-03-catherine-collectors-edition-has-pants Nå ser jeg at spillet ikke er blitt bekreftet i Europa enda, så håper de i alle fall får inn standard versjonen. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Håper Gamezone får inn Catherine CE http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-03-catherine-collectors-edition-has-pants Nå ser jeg at spillet ikke er blitt bekreftet i Europa enda, så håper de i alle fall får inn standard versjonen. Hei, Vi får inn den normale utgaven, som er den eneste som er blitt bekreftet i Europa så langt. Spillet har ikke fått helt bekreftet releasedato enda, men den slippes i USA i Juli, og forhåpentligvis i Europa kort tid etter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Håper Gamezone får inn Catherine CE http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-03-catherine-collectors-edition-has-pants Nå ser jeg at spillet ikke er blitt bekreftet i Europa enda, så håper de i alle fall får inn standard versjonen. Hei, Vi får inn den normale utgaven, som er den eneste som er blitt bekreftet i Europa så langt. Spillet har ikke fått helt bekreftet releasedato enda, men den slippes i USA i Juli, og forhåpentligvis i Europa kort tid etter. Det er flott. Da kommer jeg nok til å bestille det hos dere før release. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor fikk du tak i Little Sister AltF4? Jeg har en Big Daddy, og jeg synes han ser litt ensom ut Fikk henne med når jeg kjøpte BioShock 2 CE. Overrasket når fyren i kassa sa jeg fikk den med, jeg så ikke noe sted på forhånd at det skulle være med figur. Det var hovedgrunnen til jeg at byttet, kjøpte i utgangspunktet den vanlige utgaven men bytta til CE dagen etter. Trengte natta på å ta til vettet Ganske liten figur, men den er allikevel ganske stilig. Fikk denne i dag! Herlig! Nå må jeg bare finne det neste spillet jeg skal ha spesialutgaven av... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Som forventet kom min Duke Nukem Forever BoS-edition i dag. Skal stikke på posthuset og hente den nå med en gang. Slenger ut noen bilder på kvelden om folk er interessert i det. Pakken er for stor til å komme i postkassa? Pokker, håper ikke post i butikk stenger tidlig Noen som er kjent på hvor raske Spaceworld er på å sende ut? Post i butikk stenger når butikken stenger. Jeg har posten min på en Statoil-stasjon som er åpen til 11 på kvelden, så er ganske chill. Ja pakken er for stor til postkassa. Med mindre den trøkkes VELDIG hardt ned. Ser nå at Gamezone har satt opp prisen på Uncharted 3 CE til 1698,-. Lurer på hva som skjer med oss som har bestilt til 698,-. Får vi det til den prisen eller kansellerer de ordrene våre? Jeg håper de er grei og lar oss få det til den prisen vi bestilte det for. Hei, Kan bekrefte at alle som har bestilt spillet før vi fikk prisøkningen vil få spillet til den prisen som var der da de bestilte. Det er ikke deres feil at prisen blir høyere enn vi hadde trodd på forhånd, og da skal heller ikke dere lide som følge av det. Mvh Hauk Gamezone.no SLIK ser det ut når virkelig serviceinstilte mennesker jobber. Hadde ikke CDON vært fyllt til randen av fjortisser så hadde kanskje de også forstått det. Jeg boikotter i allefall CDON på livstid etter den fadesen med Witcher 2. Uansett. Flott å høre, Hauk. Kjempekudos for god service. Endret 10. juni 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor fikk du tak i Little Sister AltF4? Jeg har en Big Daddy, og jeg synes han ser litt ensom ut Fikk henne med når jeg kjøpte BioShock 2 CE. Overrasket når fyren i kassa sa jeg fikk den med, jeg så ikke noe sted på forhånd at det skulle være med figur. Det var hovedgrunnen til jeg at byttet, kjøpte i utgangspunktet den vanlige utgaven men bytta til CE dagen etter. Trengte natta på å ta til vettet Ganske liten figur, men den er allikevel ganske stilig. Da er det vel ikke store sjansen for at jeg finner den et annet sted desverre. Ser de har på play.com, men da må du kjøpe brukt, og det er jeg ikke så interessert i. Denne var forresten awesome: Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 http://www.megastorenorge.no/template/next%2CProduct.vm?itemid=2267677 Megastorenorge.no selger Uncharted 3 CE til 605 kr + frakt i tillegg. Aldri bestilt noe fra deres sider, så vet ikke helt. Noen erfaringer fra butikken? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har handlet der noen ganger, men det er den del år siden sist, så hvordan de er nå vet jeg ikke. Kan i alle fall si at jeg ikke hadde noen problemer med dem da. Det tok gjerne litt lenger tid før pakkene kom frem, men det var til å leve med. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg bestilte den. Er småredd det ikke blir samme versjon som Gamezone, men bør jo være det pga "Collectors edition"? Blir å avbestille den iverstefall. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg bestilte den. Er småredd det ikke blir samme versjon som Gamezone, men bør jo være det pga "Collectors edition"? Blir å avbestille den iverstefall. Sendte en mail til dem nå. Håper på svar angående dette! Vurderer selv å bestille derfra. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Dead Island Limited Edition. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 http://www.megastorenorge.no/template/next%2CProduct.vm?itemid=2267677 Megastorenorge.no selger Uncharted 3 CE til 605 kr + frakt i tillegg. Aldri bestilt noe fra deres sider, så vet ikke helt. Noen erfaringer fra butikken? Hva er det Uncharted 3 CE inneholder.. noen som vet? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Sweet. Skal nok ha denne Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Dead Island Limited Edition. Hmm... Synes den der var rimelig laber, jeg. Generisk nøkkelbånd med en logo klistret på, generisk shoulderbag med en logo klistret på, generisk gummibånd med logo klistret på, generiske postkort med logo klistret på... Prøver de å hinte til noe angående spillets innhold eller? Hadde gjerne kjøpt en LE til dette spillet, men den her så faktisk ganske teit ut. Helt meningsløs, egentlig. Den inneholder bare en bønsj med ting man kan få billigere andre steder, pluss en eller annen random in-game ting. Edit: Vel, den DLC'en ser jo ganske kul ut da, men jeg tipper man får kjøpt den uansett, og spillet pluss DLC'en vil nok bli billigere enn denne not-so-limited limited edition'en. Endret 12. juni 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Extremely rare Dead Island Limited Treasure Edition for PC, PS3 & Xbox 360. Den er utsolgt ser jeg. Endret 12. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Heh, den der virker jo bare ENDA mer laber! Den zombie survival guide boka hadde vært gøy... men, en polo-skjorte? Skjer med klær og andre meningsløse accessories da? Hadde mye heller tatt en making-of disc og en fysisk "token" som representerer noe man finner in-game (som mynten i Oblivion's CE og terningene i Witcher 2 sin CE), gjerne også en stylish zombie-statuett. Eller kanskje et diorama á la den her: ... Altså med survivors vs. zombier da, selvsagt. Endret 12. juni 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå