Araghorn Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har en strøken og forseglet Starcraft II CE boks til salgs. PM meg om noen er interessert Nå håper jeg ikke du vant gamer.no sin konkurranse hehe niks Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bestile min Balls of Steel edition fra Play.com, da alle andre var tomme eller krevde milioner for spillet. Men fikk en mail jeg ikke forsto helt, må jeg ringe inn til dem for å godkjenne mitt eget kjøp? Fikk også en mail der det står alt er godkjent også. Vil ikke misse release datoen der så håper det ikke blir sletta Noen som vet åssen Play.com opererer? Skal du ha spillet til lanseringsdatoen er det bare å drite i utlandet! Du kan være heldig (les: Lottomillionær-heldig) og slippe unna tollen, men sannsynligvis blir pakken din dratt inn av tollen, du må vente i opptil to uker, og når den endelig ankommer så må du betale 250kr ekstra for fortollingen (og mva), pluss at eska di sannsynligvis vil ha en sånn søt stripe i seg etter at tollerne har stukket kniven rett inn i eska for å sjekke hva de finner inni. Play.com har også særdeles dårlig innpakning, spesielt på enkle DVD'er og CD'er. Jeg har aldri fått en CD derifra som ikke har knust cover, eller i det minste et hakk. Ellers er Play.com greie. De har gode priser og "gratis" frakt. De er dog veldig dårlige på å sende varer slik at de kommer til lanseringsdatoen. De vil sannsynligvis sende den på selve dagen, men når du får tiden pakken vil ligge i tollen atpåtil, så må du gjerne belage deg å vente til ca. tre uker etter lanseringsdatoen før du faktisk får se pakken din. Og du bør ikke forvente at pakken er hel og uskadd. Platekompaniet selger PC-versjonen for 599 pluss 30kr frakt. Absolutt ikke en dårlig pris. Konsollutgaven koster en hundrings ekstra. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bestile min Balls of Steel edition fra Play.com, da alle andre var tomme eller krevde milioner for spillet. Men fikk en mail jeg ikke forsto helt, må jeg ringe inn til dem for å godkjenne mitt eget kjøp? Fikk også en mail der det står alt er godkjent også. Vil ikke misse release datoen der så håper det ikke blir sletta Noen som vet åssen Play.com opererer? Skal du ha spillet til lanseringsdatoen er det bare å drite i utlandet! Du kan være heldig (les: Lottomillionær-heldig) og slippe unna tollen, men sannsynligvis blir pakken din dratt inn av tollen, du må vente i opptil to uker, og når den endelig ankommer så må du betale 250kr ekstra for fortollingen (og mva), pluss at eska di sannsynligvis vil ha en sånn søt stripe i seg etter at tollerne har stukket kniven rett inn i eska for å sjekke hva de finner inni. Play.com har også særdeles dårlig innpakning, spesielt på enkle DVD'er og CD'er. Jeg har aldri fått en CD derifra som ikke har knust cover, eller i det minste et hakk. Ellers er Play.com greie. De har gode priser og "gratis" frakt. De er dog veldig dårlige på å sende varer slik at de kommer til lanseringsdatoen. De vil sannsynligvis sende den på selve dagen, men når du får tiden pakken vil ligge i tollen atpåtil, så må du gjerne belage deg å vente til ca. tre uker etter lanseringsdatoen før du faktisk får se pakken din. Og du bør ikke forvente at pakken er hel og uskadd. Platekompaniet selger PC-versjonen for 599 pluss 30kr frakt. Absolutt ikke en dårlig pris. Konsollutgaven koster en hundrings ekstra. Takk, play.com slettet ordren min av en eller annen grunn. Men fant plutselig at spaceworld hadde det samme som platekompaniet i pris. Men til xbox. og platekompaniet hadde bare ps3 og pc. Men da ble det spaceworld Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 @Hr. Jenssen: Jeg opplevde det samme som deg med Fable 3 CE. Den har også en sånn stripe på forsiden av pappen. Du må holde den i lyset og litt skjevt for å se den, men seriøst. Tollen er helt jævlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Spent på Rage CE selv, de har begynt å snakke om forhåndsbestillinger og gratis oppgradering til Anarchy Edition, som inneholder noen ingame items. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Men vil det komme noen større pakker? Endret 8. juni 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Rage er et Bethesda-utgitt spill. Bethesda har aldri vært særlig flinke på Collector's Editions. Det mest "spennende" jeg har sett fra dem var Oblivion sin CE, og den hadde ikke mer enn en stusselig bonus-disc, en backstory-bok og en metallmynt. Brink sin CE var veldig lik den til Rage. Inneholdt bare noen små in-game, kosmetiske tingelinger som ikke utgjorde særlig forskjell. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg synes Bethesda bare er en gjeng idioter :O Håper de ikke har hatt noe inflytelse på Rage... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Nå har Gamezone endret bildet på Uncharted 3 CE og satt opp prisen til 798,-. http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Spill/Action/Uncharted-3-Drakes-Deception-CE-PS3-Collector-s-Edition-116071.aspx Ser forresten at cdon selger Special Edition http://cdon.no/spill/uncharted_3_-_drake%27s_deception_-_special_edition-14649374 og Explorer Edition http://cdon.no/spill/uncharted_3_-_drake%27s_deception_-_explorer_edition-14649375 Aner ikke hva Explorer Edition er. Edit: Jeg lurer på om ikke Explorer Edition kanskje er det samme som CE. Da er det i så fall enorm forskjell i pris på cdon og gamezone. Endret 9. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Som forventet kom min Duke Nukem Forever BoS-edition i dag. Skal stikke på posthuset og hente den nå med en gang. Slenger ut noen bilder på kvelden om folk er interessert i det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hm, jeg fikk ikke min BoS-Edition idag. Ikke det at det gjør så mye da jeg ikke hadde fått spilt det uansett. Ser nå at Gamezone har satt opp prisen på Uncharted 3 CE til 1698,-. Lurer på hva som skjer med oss som har bestilt til 698,-. Får vi det til den prisen eller kansellerer de ordrene våre? Jeg håper de er grei og lar oss få det til den prisen vi bestilte det for. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Gamezone er ganske flinke folk, jeg tviler på at de kommer til å gjøre noe sånn CDON-greier. Men igjen, jeg trodde ikke at CDON kom til å gjøre noe sånn CDON-greier heller... Anywayz, (elendige mobil-) bilder: Ble litt overrasket over hvor liten boksen var. Dimensjonene (lengde/bredde, ikke dybde) var samme som et vanlig DVD-cover, som demonstrert her. Hvordan har de fått plass til alt det stasjet inni boksen egentlig? ...Joda. Som dere ser her, så er det flere av gjenstandene som er av mindre størrelse enn man får inntrykk av på bildene man fikk se før spillet kom ut. Det beste eksemplet er kortstokken, som bare er halvparten så stor som en vanlig kortstokk. Av alle ting som skulle være små, hvorfor kortstokken? Har jeg aldri hørt om før. Også andre ting, som tegneserien og kunstboka er langt mindre enn hva man får inntrykk av på bildene. Også bysten er langt mindre enn man får inntrykk av. Innholdet inkluderer spillet, "certificate of authentication"-kort med nummerering, sticker, papercraft-Duke, fem postkort, comic-book, en art-book (fine bilder og gode forklaringer), kortstokk, to (veldig billige) terninger, to pokerchips og en Duke-byste. Her er en sammenligning. Dere som har noen av disse andre CE'ene (AC2, Crysis 2, Witcher 2), så er det lett å se hvor liten denne bysten faktisk er. Den er i det minste godt detaljert og laget av solid.... vet da faen, gips kanskje. Veier mye mindre enn bysten til The Witcher 2, i allefall. Et siste (skryte)bilde, for å vise Duke bysten sammen med resten av mine collectibles. Nerd-power. 1 Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 1700Kr for et spill er vanvittig med tanke på hva det er i den boksen. Ingenting i den boksen er verdt den summen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Nei jeg synes det var en rimelig outrageous pris.... Forresten, Duke Nukem Forever låses opp om mindre enn fire timer. For en gangs skyld er det vi i Europa som får spillet (fire dager) tidligere enn i USA. Pre-loader spillet nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Ikke overrasket over innholdet i DNF BoS! Gleder meg til å få den like fullt. Fanken at jeg ikke har fått med meg Uncharted 3 CE før den gikk opp i pris! 1700 blir litt mye, men den er jaggu meg bra stilig! Og jeg har veldig lyst på en Big Daddy-figur... Har en Little Sister, og hun ser så ensom ut Endret 9. juni 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) 1700,- er alt for mye etter min smak også, så hvis de sier vi må betale det dropper jeg det. Hvor fikk du tak i Little Sister AltF4? Jeg har en Big Daddy, og jeg synes han ser litt ensom ut Endret 9. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ser nå at Gamezone har satt opp prisen på Uncharted 3 CE til 1698,-. Lurer på hva som skjer med oss som har bestilt til 698,-. Får vi det til den prisen eller kansellerer de ordrene våre? Jeg håper de er grei og lar oss få det til den prisen vi bestilte det for. Hei, Kan bekrefte at alle som har bestilt spillet før vi fikk prisøkningen vil få spillet til den prisen som var der da de bestilte. Det er ikke deres feil at prisen blir høyere enn vi hadde trodd på forhånd, og da skal heller ikke dere lide som følge av det. Mvh Hauk Gamezone.no 3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ser nå at Gamezone har satt opp prisen på Uncharted 3 CE til 1698,-. Lurer på hva som skjer med oss som har bestilt til 698,-. Får vi det til den prisen eller kansellerer de ordrene våre? Jeg håper de er grei og lar oss få det til den prisen vi bestilte det for. Hei, Kan bekrefte at alle som har bestilt spillet før vi fikk prisøkningen vil få spillet til den prisen som var der da de bestilte. Det er ikke deres feil at prisen blir høyere enn vi hadde trodd på forhånd, og da skal heller ikke dere lide som følge av det. Mvh Hauk Gamezone.no + 1000 Gjerrige butikker hadde snudd det på en eller annen måte og gjort det om Men bra at Gamezone.no er smarte Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Som forventet kom min Duke Nukem Forever BoS-edition i dag. Skal stikke på posthuset og hente den nå med en gang. Slenger ut noen bilder på kvelden om folk er interessert i det. Pakken er for stor til å komme i postkassa? Pokker, håper ikke post i butikk stenger tidlig Noen som er kjent på hvor raske Spaceworld er på å sende ut? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Ser nå at Gamezone har satt opp prisen på Uncharted 3 CE til 1698,-. Lurer på hva som skjer med oss som har bestilt til 698,-. Får vi det til den prisen eller kansellerer de ordrene våre? Jeg håper de er grei og lar oss få det til den prisen vi bestilte det for. Hei, Kan bekrefte at alle som har bestilt spillet før vi fikk prisøkningen vil få spillet til den prisen som var der da de bestilte. Det er ikke deres feil at prisen blir høyere enn vi hadde trodd på forhånd, og da skal heller ikke dere lide som følge av det. Mvh Hauk Gamezone.no Ååååh! Nå ble jeg lettet. Var bekymret for at Gamezone skulle behandle oss som CDON.no. Fra nå av skal jeg bare forhåndsbestille fra Gamezone! Dere ruler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå