Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg så det for noen dager siden. Tror jeg skal ha meg den derfra, om ikke elkjøp kommer med en bedre pris da. Vurderer også å bestille Enslaved CE. Får med en art book og soundtrack fra spillet. Ikke mye, men liker når du får med soundtrack fra spill. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Er det billigst å forhåndsbestille Dead Rising 2 Outbreak Edition (999,-) på Elkjøp? Trodde jeg så det for 899,- en gang på platekompaniet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Er det billigst å forhåndsbestille Dead Rising 2 Outbreak Edition (999,-) på Elkjøp? Trodde jeg så det for 899,- en gang på platekompaniet. 798,- på Gamezone.no. Endret 16. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Er det billigst å forhåndsbestille Dead Rising 2 Outbreak Edition (999,-) på Elkjøp? Trodde jeg så det for 899,- en gang på platekompaniet. 798,- på Gamezone.no. http://gamezone.no/aspx/produkter.aspx Oh, tusen takk for at du sa ifra for nå sparer jeg 200,-. =D Dead Rising 2: Zombrex Edition: - Exclusive Two-Disc Steelbook case includes: - Dead Rising 2 game disc - High-Definition game disc with 83 Minute "Zombrex Dead Rising Sun" motion picture and 24 minute "Making of" featurette - Complete box contents include: - Steelbook case - Zombrex "Syringe" pen - Zombrex "Prescription" notepad (25 pages) - Zombrex "Safety" card - Zombrex "Prospectus" Sales Brochure (16 pages). - Dead Rising 2 Hardback Artbook (48 pages) Dead Rising 2: Outbreak Edition: - Detailed 12 inch figurine complete with INTERCHANGEABLE HEADS - Dead Rising 2 game - A making of the game DVD - A "Sports Fan Theme Pack" which gives our hero Chuck Greene exclusive skills and a ‘unique’ costume for facing zombie hordes - A complete guide to making your own zombie-destroying weapons in our Tape it or Die catalogue – a must for all potential Terror is Reality contestants. - Xbox 360 owners receive the ‘Dead Rising Sun’ full length movie (featuring the directorial debut of Dead Rising 2 Producer Keiji Inafune-san), set in the world of Dead Rising with an exclusive unseen ending. Personlig synes jeg at det er dumt at Outbreak Edition ikke inneholder en artbook, men Zombie-dukken var for fristende til at jeg går for den andre utgaven. Endret 16. september 2010 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Personlig synes jeg at det er dumt at Outbreak Edition ikke inneholder en artbook, men Zombie-dukken var for fristende til at jeg går for den andre utgaven. Zombrex Edition koster 598,- på Gamezone.no Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Er det noen her som har forhåndsbestilt "Fable III Limited Edition" i Norge og vet om man får med ekstra bonus materialer? Her er beskrivelsen fra Play.com: Pre-Order Bonus 'Create Your Own In-Game Villager' Offer Pre-order Fable III from Play.com and gain access to the all-new character creator tool, called the "Fable III Villager Maker". Fans who pre-order the game will receive a code (emailed the week of release) and can create and bring their personalised villager to life. Your custom in-game villager will deliver to your hero a thrilling new quest and 1,000 gold fortune, and then continue to interact with you on your journey to become ruler of Albion The Villager Maker is available for everyone to access and experiment with at www.xbox.com/fable3, however, you will have to use your Pre-Order code to import your villager into Fable III Fans can utilise the tool to create a male or female villager with more than 2,000 different variations, including an enthralling backstory for the character, unique personality traits, clothing, accent, hairstyles and the region they hail from. Whether you create a valiant ally, an evil villain, or perhaps the perfect spouse, let your imagination run free as you make your mark in the fantastical world of Fable III Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tror jeg skal jammen slå til på GT5 Signature Edition og Enslaved CE Blir mye penger men garantert verdt det! Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Er det noen her som har forhåndsbestilt "Fable III Limited Edition" i Norge og vet om man får med ekstra bonus materialer? Jeg har bestilt F3 limited edition på elkjøp, men der står det ikke noe om å lage sin egen karakter for så å importere til spillet, noe som hadde vært morsomt. Tror jeg skal sende en mail til dem å høre. Linky til elkjøp.no Edit: Etter litt research ser det ut til at det følger med på den spaceworld selger. Det står ikke at det er limited collectors edition, men de lister jo opp alt som er med i den, unntatt den kule bokesken som er en av mine grunner for å kjøpe den. Billigere enn elkjøp er den også. hmm Endret 19. september 2010 av Makiavelli Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Tror jeg skal jammen slå til på GT5 Signature Edition og Enslaved CE Blir mye penger men garantert verdt det! Finnes det ikke en rimeligere pris for GT5 Signature Edition enn 1799,- fra elkjøp? Jeg synes det var veldig dyrt for et spill. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) kjøper som regel alltid CE edition eller lignende Jeg eier Forza Motorsport: Limited Edtition Forza Motorsport 3: Limited Collectors Edition Battlefield Bad Company 2 : Limited Edition Red Dead Redemption: Limited Edition Stranglehold : Collectors Edition Bioshock : Metalbox Uncharted 2 : Limited Collectors Edition Og har bestillt Signature Edition av GT5 Endret 19. september 2010 av SaXXXon Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tror jeg skal jammen slå til på GT5 Signature Edition og Enslaved CE Blir mye penger men garantert verdt det! Finnes det ikke en rimeligere pris for GT5 Signature Edition enn 1799,- fra elkjøp? Jeg synes det var veldig dyrt for et spill. Game.no har det til 1599kr med gratis frakt Gran Turismo 5 Signature Edition Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Tror jeg skal jammen slå til på GT5 Signature Edition og Enslaved CE Blir mye penger men garantert verdt det! Finnes det ikke en rimeligere pris for GT5 Signature Edition enn 1799,- fra elkjøp? Jeg synes det var veldig dyrt for et spill. Game.no har det til 1599kr med gratis frakt Gran Turismo 5 Signature Edition Får man med en annerledes modellbil? Sjekk ut elkjøps nettside, der er det en annen modellbil på bildet. Til Elkjøp! Endret 19. september 2010 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er jeg veldig usikker på azz, jeg skal bestille på game.no etterhvert Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tror jeg skal jammen slå til på GT5 Signature Edition og Enslaved CE Blir mye penger men garantert verdt det! La inn en bestilling på Enslaved CE til PS3 idag. 549,- på lefdal.com Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Rart at det koster 599,- for Xbox 360-versjonen. <_< Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Er det noen her som har forhåndsbestilt "Fable III Limited Edition" i Norge og vet om man får med ekstra bonus materialer? Du får med tilgang til "Village Maker" dersom du forhåndsbestiller hos oss på Gamezone.no. Edit: Og det gjelder både vanlig og limited edition! Endret 19. september 2010 av GZ Hauk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ouch, ser ut som at de er utsolgt for Dead Rising Outbreak Edition på gamezone og platekompaniet. Elkjøp har det til 999, men det betaler jeg ikke. Synd jeg ikke bestilte før. @GZ Hauk: Vet du om dere får inn LittleBigPlanet 2 Collector`s Edition? Ser cdon.com har det, men vil se om andre nettbutikker også får det inn før jeg bestiller. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Ouch, ser ut som at de er utsolgt for Dead Rising Outbreak Edition på gamezone og platekompaniet. Elkjøp har det til 999, men det betaler jeg ikke. Synd jeg ikke bestilte før. Du kan fremdeles få tak i det på game.co.uk, men jeg er litt usikker på hvor mye det blir totalt siden det er fra UK. Til GAME! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hm, vet ikke hva det vil komme på heller derfra. Det er jo avgifter og fortolling når du kjøper noe for over 200,-. Tror jeg heller satser på at elkjøp setter ned prisen, de har gjort det før om det er spill de ikke har fått solgt ut. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det vil ende på rundt 850 kroner. Antar at leveringstia er på et par uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå