Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 I og med at det står "NB! Innhold i Collector's Edition vil bli oppdatert så fort det blir offentliggjort" vil jeg tippe vi får det som er på bildet til IGN. Er nesten sikker på at de trekker pengene med en gang for så å sette dem tilbake og så trekker de når de sender spillet. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg bestilte den fra Gamezone nå. Med frakt kom det på 811,-. Jeg så faktisk for meg at den kom til å koste over 1000,- så fornøyd med prisen. http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Spill/Action/Uncharted-3-Drakes-Deception-CE-PS3-Collector-s-Edition-116071.aspx Edit: Ser den ikke er lik som på bildet til IGN, men tipper det er sånn som Gamezone oppdaterer etterhvert. Det ble mer enn 811 kr for meg. Sum: 698,- Fakturagebyr: 31,- Frakt inkl. evt. gebyr: 113,- Totalt: 843,- Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 kjøpte meg nettop duke nukem balls of steel edition, gleder meg til 10 juni Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) PGA du tar faktura det, Mr Bubbles nouse4aname: Ja stemmer nok det. Noen andre her som har bestilt Infamous 2 Hero Edition fra Spaceworld? Fikk mail om at det ikke ble noe i de nordiske land el. De skulle prøve å bestille fra utlandet eller at jeg kjøpte special edition. Endret 5. juni 2011 av lyon Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 @lyon: Jeg fikk samme mail fra spaceworld. Bestilte heller Special Edition i stedet for, for 398,- der. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Bestiller ikke så ofte derfra, men vet dere hvorfor det er kun en fraktmåte på Gamezone? Det eneste jeg kan velge er servicepakke privat som koster 113 kr. Og får man fakturagebyr når man velger å betale med kort? For det var det jeg valgte - å betale med VISA. Forklare, forklare, plis. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Det er kun sericepakke på så store pakker. Du må sende en mail til dem og be dem fjerne fakturagebyret når du bestiller med kort. Er noe feil som henger igjen har jeg hørt. Var det samme hos meg før jeg ga beskjed til dem. Endret 5. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 @lyon: Jeg fikk samme mail fra spaceworld. Bestilte heller Special Edition i stedet for, for 398,- der. Ja ok, men da tviler du kanskje på at de klarer å bestille Hero Edition? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg tror ikke de får den inn nei. Om de derimot får den inn kjøper jeg den og selger den jeg har bestilt nå på Gamestop. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Assassins Creed: Revelations collectors edition. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Ingen figurstatuer? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det kan jo komme en større utgave. Er ikke sikkert den er den eneste spesielle utgaven som kommer. En figur hadde vært kult. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kjøper nok AC:R CE. Mass Effect 3 CE http://pc.ign.com/articles/117/1173131p1.html Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Noen som vet om det finnes flere Balls of Steel edition der ute? Og kommer det til å komme Rage special edition? =) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Noen som vet om det finnes flere Balls of Steel edition der ute? Og kommer det til å komme Rage special edition? =) Gamezone har til PS3. Link. Rage: Anarchy Edition. Aner ikke om det er dette spillet du sikter til. Det er ikke hva jeg spiller til vanlig. Dette var nå det jeg fant. Assassin’s Creed: Revelations Animus Edition. Se den ja. Endret 7. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Min Balls of Steel Edition ble sendt fra Platekompaniet i dag. 30kr frakt. Jeg bor for tiden i Lillehammer, så jeg regner med å få den allerede i morgen. Spillet er Steamworks, så jeg får jo ikke spilt det før lanseringsdagen uansett, men blir jo fint å fikle rundt med CE'en. Forøvrig, jeg fikk min Witcher 2 CE i går(!!!!) Jeg bestilte den for lenge siden fra TheHut.com, og den ble sendt rundt lanseringsdagen til spillet (for en halv måned siden), men siden den tid har pakken havnet i tollen, og tollen har sendt brev til meg som jeg måtte fylle ut og fakse(!) tilbake. Etter det ble pakken sendt videre - som det sto på Posten.no da jeg skrev inn sendingsnummered, "Pakken er ankommet terminalen og vil bli videresendt". Slik lå den i FEM dager, før den faktisk ble sendt videre. I går fikk jeg endelig pakken. Og den så ikke særlig bra ut. Pappeska hadde knapt kanter, den var most sammen. Beskyttelsen inni var ganske bra, men med slik forferdelig behandling er det umulig å få sikret innholdet, samme hvor mye bobleplast man bruker. Selve Witcher 2-eska var fin og hel - foruten en jævla knivstripe langs toppen av boksen ettter at tollen har voldtatt den - men inni var det sirkus. Geralt-statuetten hadde bokstavelig talt KNUST plastformen som egentlig skal holde på den, og enkelte steder på statuen var det ytterste laget skrapt av. Blant annet nesetuppen hans. Heldigvis var det ingen verre skader, men å si dette, er vel like mye trøst som å si "jaja jeg ble voldtatt, men han voldtok meg heldigvis ikke i ræva samtidig da". Posten/tollen i norge burde virkelig fått gjennomgå. Jeg har aldri vært maken til slik forferdelig behandling før. Det er utrolig at det aldri blir noen innskjerpinger, og at de bare kan fortsette som de vil ustraffet. Endret 8. juni 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bestile min Balls of Steel edition fra Play.com, da alle andre var tomme eller krevde milioner for spillet. Men fikk en mail jeg ikke forsto helt, må jeg ringe inn til dem for å godkjenne mitt eget kjøp? Fikk også en mail der det står alt er godkjent også. Vil ikke misse release datoen der så håper det ikke blir sletta Noen som vet åssen Play.com opererer? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Min Balls of Steel Edition ble sendt fra Platekompaniet i dag. 30kr frakt. Jeg bor for tiden i Lillehammer, så jeg regner med å få den allerede i morgen. Spillet er Steamworks, så jeg får jo ikke spilt det før lanseringsdagen uansett, men blir jo fint å fikle rundt med CE'en. Yeah, de la ut bilde av pakkingen i dag! Gleder meg! Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har en strøken og forseglet Starcraft II CE boks til salgs. PM meg om noen er interessert Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har en strøken og forseglet Starcraft II CE boks til salgs. PM meg om noen er interessert Nå håper jeg ikke du vant gamer.no sin konkurranse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå