Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hehe, den survival-edition'en til Resistance minnet meg om min egen Band of Brothers "Military Kit"-edition: Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Har soon over 10000kr som er av special editions i samlinga mi, begynner å bli en del. Er det noen som vet hvor stor statuen vil bli av Duke Nukem i Balls Of Steel Edition? Vurderer den til fra 599-799kr . Alt står og faller på om spillet blir bra Endret 29. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Er bare en byste, så jeg tipper den er på størrelsen med et DVD-cover, kanskje litt høyere og bredere, neppe noe særlig mer. Etter minecutter-størrelsen i Dead Space 2 CE har jeg slutta å tro på bilder Som du ser står den i forgrunnen, men den er neppe noe særlig større enn det andre i esken. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Hmm... i dag åpnet jeg endelig CE'en min av The Witcher 2 og til min skuffelse fikk jeg en ripete Geralt-hode. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Ja fikk en del som var borte, og selve esken inni var faktisk litt knust. Men tror det er ikke nok skade for å få nytt hode av Geralt.. Bestilte meg Duke Nuken Balls Of Steel Edition PC til 628kr på PK . Bare 228kr dyrere en de fleste dagens spill er ikke gale Endret 29. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hmm... i dag åpnet jeg endelig CE'en min av The Witcher 2 og til min skuffelse fikk jeg en ripete Geralt-hode. Noen som har opplevd det samme? Hvis du kontakter CD Projekt RED får du en ny byste og en overraskelse i tillegg. Jeg har ennå ikke fått samlerutgaven min av TW2 som jeg bestilte fra Zavvi. Noen andre som bestilte derfra og har fått sin? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Kult, takk for tipset! Skal sende dem en mail så snart jeg har fått tatt et bilde av den. Men hvor "ødelagt" må hodet være? Min er veldig ripete og nesen hans er nesten helt sort.. ligner litt på mikke mus. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ta et bilde og legg det ut i denne tråden da. 1 Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Fikk Guilty Gear Collectors Edition i forrige uke. Finnes 200 nummererte eksemplarer, innhold er: -Spillet selvsagt (Wii-versjon siden jeg har PS2-versjon fra før) -T-shirt -Soundtrack -Nøkkelring -Artbook -1 av 200 høykvalitets giclee-artprints av karakteren A.B.A Lenke til kommentar
Typho Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hmm... i dag åpnet jeg endelig CE'en min av The Witcher 2 og til min skuffelse fikk jeg en ripete Geralt-hode. Noen som har opplevd det samme? Hvis du kontakter CD Projekt RED får du en ny byste og en overraskelse i tillegg. Jeg har ennå ikke fått samlerutgaven min av TW2 som jeg bestilte fra Zavvi. Noen andre som bestilte derfra og har fått sin? Jeg bestillte fra Zavvi jeg også, og har heller ikke fått den ennå. Er vel tollen som koser seg med den Endret 31. mai 2011 av Typho Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er nok tollen som ruger på den ja. Er ikke annet å gjøre enn å være tålmodig. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Fikk Guilty Gear Collectors Edition i forrige uke. Finnes 200 nummererte eksemplarer, innhold er: -Spillet selvsagt (Wii-versjon siden jeg har PS2-versjon fra før) -T-shirt -Soundtrack -Nøkkelring -Artbook -1 av 200 høykvalitets giclee-artprints av karakteren A.B.A Hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fikk Guilty Gear Collectors Edition i forrige uke. http://i55.tinypic.com/6puuyb.jpg Finnes 200 nummererte eksemplarer, innhold er: -Spillet selvsagt (Wii-versjon siden jeg har PS2-versjon fra før) -T-shirt -Soundtrack -Nøkkelring -Artbook -1 av 200 høykvalitets giclee-artprints av karakteren A.B.A http://i53.tinypic.com/2zzlsb7.jpg Hvor fikk du tak i den? Den selger den europeiske utgiveren av spillet, Zen United, på webshoppen sin http://store.blazbluegame.com/guilty-gear-xx-accent-core-plus--collectors-edition-386-p.asp Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Uncharted 3 Collector's Edition http://ps3.ign.com/articles/117/1172151p1.html Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Har soon over 10000kr som er av special editions i samlinga mi, begynner å bli en del. Er det noen som vet hvor stor statuen vil bli av Duke Nukem i Balls Of Steel Edition? Vurderer den til fra 599-799kr . Alt står og faller på om spillet blir bra Bysten er 5 tommer høy. Altså rundt 13cm. Hmm... i dag åpnet jeg endelig CE'en min av The Witcher 2 og til min skuffelse fikk jeg en ripete Geralt-hode. Noen som har opplevd det samme? Hvis du kontakter CD Projekt RED får du en ny byste og en overraskelse i tillegg. Jeg har ennå ikke fått samlerutgaven min av TW2 som jeg bestilte fra Zavvi. Noen andre som bestilte derfra og har fått sin? Jeg bestillte fra Zavvi jeg også, og har heller ikke fått den ennå. Er vel tollen som koser seg med den Min hadde kommet i dag, hadde det ikke vært for den fordømte helligdagen. Min CE kom (fra TheHut.com - også britisk) egentlig for en stund siden, men ble fanget opp av tollen. Ikke nok med at de tok den, men de sendte meg et BREV i posten, som jeg måtte sende tilbake med mitt personnummer og kvittering på varen. Så i tillegg til at jeg måtte betale for tollen, så måtte jeg gjennom hele denne jævla prosessen. Får dog pakken min i morgen, heldigvis. På tide. Satser på at min Geralt-byste ser fin ut. Endret 2. juni 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Uncharted 3 Collector's Edition http://ps3.ign.com/articles/117/1172151p1.html Den skal jeg garantert ha! Uncharted serien hos meg er det beste jeg har opplevd! Viss den kommer til å koste 1500kr, im in!! Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som vet når Uncharted 3 CE er klar for forhåndsbestilling i Norge?! Gleder meg som fy... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Damn, den var jo riktig så fin! Litt avhengig av pris skal nok den der skaffes. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Jeg bestilte den fra Gamezone nå. Med frakt kom det på 811,-. Jeg så faktisk for meg at den kom til å koste over 1000,- så fornøyd med prisen. http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Spill/Action/Uncharted-3-Drakes-Deception-CE-PS3-Collector-s-Edition-116071.aspx Edit: Ser den ikke er lik som på bildet til IGN, men tipper det er sånn som Gamezone oppdaterer etterhvert. Endret 5. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Blir du trekt fra kontoen nå? Eller ved release? Håper man får med statuen også og at ikke USA har litt annerledes (bedre) innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå