Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Det var da billig. Bestilte min Witcher CE fra TheHut.com. Den ble visst sendt i dag eller i går. Fikk den for under 600kr, men det er fra england så jeg kan risikere å få den fortollet. Får vel bare vente og se da. :)

Veldig nysgjerrig på hvordan det går, så vennligst hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er den største spesiale utgaven av et spill jeg har. :dribble:

Det var fint å pakke opp denne så sent på kvelden. Den var vel verdt pengene.

Fikk ikke tid til å hente pakken på mandagen, så gleder meg sykt til å hente den på postkontoret etterpå! :D

Lenke til kommentar

EPIC

har forhåndsbetilit Gears 3 Epic edition for en månde siden ca, i dag fikk jeg vite hva pakken inneholder:)

Epic Edition ($149.99 US) – The ultimate collection for hardcore fans who can’t get enough “Gears of War 3,” the Epic Edition includes:

A Limited Edition Marcus Fenix Statue – Designed by Epic Games Art Director Chris Perna and expertly crafted by the artisans at Triforce, this fine PVC statue collectible makes the ultimate living room centerpiece for any true “Gears” fan.

The Art and Design of Gears of War by Tom Bissell – Through unprecedented access to the Epic Games team, acclaimed author Tom Bissell (Extra Lives) gives readers an incisive behind-the-scenes glimpse into one of the most celebrated sagas in video game history with 96 pages of interviews, photos, concept artwork and more.

Infected Omen Weapon Pack — Custom multiplayer skins for the game’s five starting weapons; Lancer, Retro Lancer, Hammerburst, Sawed-off Shotgun, and Gnasher Shotgun.

All the contents of the “Gears of War 3” Limited Edition.

The “Gears of War 3” Limited Edition and Epic Edition are the only ways to obtain these high-end collectibles and downloadable content. With production values worthy of the most discerning fans, the “Gears of War 3” Epic Edition is available in very limited quantities and only while supplies last.

OMG :D

Lenke til kommentar

Det var da billig. Bestilte min Witcher CE fra TheHut.com. Den ble visst sendt i dag eller i går. Fikk den for under 600kr, men det er fra england så jeg kan risikere å få den fortollet. Får vel bare vente og se da. :)

Veldig nysgjerrig på hvordan det går, så vennligst hold oss oppdatert :)

Jeg regner med at den har ankommet nå, men jeg har ikke mulighet til å sjekke enda. Jeg er hos foreldrene mine i trøndelag akkurat nå, og drar ikke tilbake til leiligheten min i Lillehammer (hvor pakken ble sendt) før etter helgen. Men skal gjøre det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk tak i The Witcher 2 Collector's Edition på lørdagen og var verdt de pengene jeg ga for den! Den er blant de tøffeste jeg har i samlingen.

Også fikk jeg kjøpt Fable III Limited Collector's Edition for 160kr for noen uker siden, en lekkerbisk til en billig pris med andre ord.

Tviler også sterkt at Epic Edition av Gears Of War 3 kommer til å koste 650kr for da slår jeg til med engang. Blir nok rundt Halo Reach Legendary Edition som kom på 1300kr. Da må jeg vurdere om det er verdt å betale 1300kr for kun singelplayeren.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Du misforsto Toman, Epic edition er bare Limited Edition + en statue av marcus fenix og en art book.

Limited edition = 750,-

Epic Edition = 1390,-

Noe som vil tilsi at for 640,- mer så får du en statue og en art book med på kjøpet, som i min bok (no pun intended) er litt i meste laget.

Forstår at det koster så mye, men skulle gjerne hatt litt mer unikt snadder utenom Limited Edition når Epic Edition koster så mye som den gjør.

Epic Edition er vel og merke GAME eksklusiv bare så det er sagt ;)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte på Gamestop. startet med å bestille Crysis 2. byttet inn 2 spill å betalte 199kr. så byttet jeg over til Gears Of War 3 Epic editoin. betaler 599kr ekstra. så er igrunnen ganske happy med den dealen. 1199 tror jeg de skulle ha på Game. va innom CDON å sjekket prisen, der lå den på 1650kr :p mulig det er forandret nå.

Lenke til kommentar

Men som jeg nevnte tidligere, så burde dere være obs på om dere kjøper fra andre steder enn GAME, da Epic Edition er GAME eksklusiv.

Ser for meg at nettsider sånn som CDON som er helt på jordet med tanke på alle de gangene de har driti seg ut med å poste feil informasjon om hva du får etc, får seg en smell når de ser at de ikke kommer til å få inn noen Epic Editions pga det er bare GAME som får selge det.

Lenke til kommentar

Men som jeg nevnte tidligere, så burde dere være obs på om dere kjøper fra andre steder enn GAME, da Epic Edition er GAME eksklusiv.

Ser for meg at nettsider sånn som CDON som er helt på jordet med tanke på alle de gangene de har driti seg ut med å poste feil informasjon om hva du får etc, får seg en smell når de ser at de ikke kommer til å få inn noen Epic Editions pga det er bare GAME som får selge det.

antar at du mener GAMESTOP når du skriver GAME å ikke Game.no?

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår nå, men Eurogamer skriver hvertfall dette i sin artikkel:

The Epic Edition, which costs £99.99 and is exclusive to Game and gamestation, includes: ...

Så hvis det er snakk om flere former for Epic Editions, så skjønner jeg hvorfor de selger det på både Gamestop og CDON.

Men så har det seg sånn at Amazon.com listet opp at de solgte Epic Edition en stund tilbake, men den ble visst fort tatt bort da det viste seg å være, som sagt, GAME (og Gamestation..) eksklusivt.

Og nei, når jeg skirver GAME, så mener jeg GAME ;)

Kilde

Endret av Haunts
Lenke til kommentar

Jeg fikk en mail fra Platekompaniet idag der de fortalte at "Bankreservasjonen på din restordre for "Duke Nukem Forever - Balls Of Steel Edition" har nå utløpt. Vi må derfor slette din ordre". Skjønner ingenting. Restordre? Bankreservasjon utløpt? Noen andre som har bestilt fra PK og som har fått den mailen? Jeg bestilte spillet på nytt igjen, men synes det var veldig merkelig.

Lenke til kommentar

Hvis du har betalt med kort, så blir det vel en reservasjon på kortet ditt som gjør at du ikke bruker opp pengene dine og når PK skal trekke deg for beløpet så har du ikke penger på kortet. Sånn har jeg det iallefall. Når de sier restordre skjønner jeg ikke noe. Bestilte du noe annet samtidig med Duke Nukem Forever? Jeg har aldri opplevd at bankreservasjonen har utløpt, visste ikke at det var en slags frist for hvor lenge reservasjonen kan stå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...