Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

 

Kult at du får den til samme pris som standard. Skal kjøpes. Har enda ikke spilt Demon's Souls, enda jeg har hatt det liggende her i sikkert et halvt år. Må få spilt det før Dark Souls kommer.

 

Og bare for å nevne det, cdon har nå fått inn CE av The Witcher 2 til forhåndsbestilling igjen, like etter at de sendte mail til oss og kansellerte ordrene våre fordi de ikke hadde nok. http://cdon.no/spill/the_witcher_2_-_assassins_of_kings_collectors_edition-13592924

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kjenner ikke jeg til forbrukerreglene, men den saken enkelte her har opplevd rundt TW2CE og CDON er nesten en sak som burde vært tipset til Tv2 Hjelper deg eller Forbrukerombudet. Det kan da ikke være lovlig det de har gjort.

 

Selv har jeg både Deluxe Edition av Demon's Souls og den som kom her i Europa, Black Phantom Edition. Limited Edition av Dark Sousl skal selvfølgelig også kjøpes.

Lenke til kommentar

 

Kult at du får den til samme pris som standard. Skal kjøpes. Har enda ikke spilt Demon's Souls, enda jeg har hatt det liggende her i sikkert et halvt år. Må få spilt det før Dark Souls kommer.

 

Og bare for å nevne det, cdon har nå fått inn CE av The Witcher 2 til forhåndsbestilling igjen, like etter at de sendte mail til oss og kansellerte ordrene våre fordi de ikke hadde nok. http://cdon.no/spill/the_witcher_2_-_assassins_of_kings_collectors_edition-13592924

 

HVA I HEL**** ER DETTE FOR NOE TULL FRA CDON?!

 

1) Jeg bestilte først the Witcher 2 CE til en feil pris på 399,- og de kansellerte det. Greit nok.

 

2) Men så fikk de opp the Witcher 2 CE igjen for forhåndsbestilling til en pris på 899,- og jeg bestilte den, men så kansellerte de den også (for andre gang!). CDON: grunnet utilstrekkelig med CE-utgaver.

 

3) Og nå setter de CE-utgaven opp igjen for forhåndsbestilling til den samme prisen som jeg bestilte for sist.

 

Hvorfor i all verden kansellerte de den siste orderen min, da? :realmad::wallbash:

 

CDON SKAL BOIKOTTES!!! :grumpy:

Lenke til kommentar

Fikk min the witcher 2 i dag lei meg at jeg ikke kan spille før den 17.hater activation unlock stuff, men masse kule greier inni

 

 

Ja da vet du hva du har å gjøre! Knips noen bilder og last opp her! Jeg har sett bilder og sånt på nett, men det kan aldri helt sammenlignes. Så, get to it! Det krever jeg! :)

Lenke til kommentar

Oi, fikk mail om at The Witcher 2 CE er sent fra Game.no. :yes:

 

Det gjorde jeg også. :D

Det var da billig. Bestilte min Witcher CE fra TheHut.com. Den ble visst sendt i dag eller i går. Fikk den for under 600kr, men det er fra england så jeg kan risikere å få den fortollet. Får vel bare vente og se da. :)

Jeg prøvde også å bestille derfra, men fikk bare at de ikke kunne sende det til Norge. Det hadde vel blitt toll på det og da ville vel totalsummen blitt mer enn hva jeg kjøpte det for på Game. Så deet var kanskje like greit.

 

Agarest: Generation of War Zero Collector’s Edition.

 

Extremely rare Dead Island Limited Treasure Edition for PC, PS3 & Xbox 360.

 

Call of Juarez: The Cartel Outlaw Edition.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Edit: Ah.. dobbelpost. Meningen var å redigere innlegget ovenfor.

 

Eneste jeg har sett er på Amazon.com til en stiv pris og jeg er ikke sikker på om de sender til Norge.

 

 

Om noen av dere skulle komme over Mortal Kombat Tournament Edition så send meg gjerne et hint, arkadestikker er ikke å oppdrive føler jeg så det er eneste håpet jeg har nå.

Om det er til Xbox 360 du skal ha det, så tror jeg det kan bli vanskelig, siden Tournament Edition ikke ble gitt ut i PAL regioner. Jeg har også lest at arkadestikker muligens kan bli kjøpt utenom, men det har jeg ikke hørt noe mer om.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke noen ting. Utenpå boksen står det faktisk Nordic Edition, men bakpå står det Collector's Edition med bilde av alt dens innhold, deriblant bysten. Boksen er jo stor og tung som bly, så dette er vel den som inneholder den bysten av Geralt.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke noen ting. Utenpå boksen står det faktisk Nordic Edition, men bakpå står det Collector's Edition med bilde av alt dens innhold, deriblant bysten. Boksen er jo stor og tung som bly, så dette er vel den som inneholder den bysten av Geralt.

 

Det er fordi collector inneholder nordic edtion boxen eller special edtion, de har ikke en vanlig utgave av spillet bare special som har soundtrack og greier og collector som har med bysten og kunstbøkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...