Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være lurt å forhåndsbestille tidlig. Jeg bestiller som regel med en gang jeg ser det er mulig. Om du senere finner samme utgave til en billigere pris er det bare å kansellere ordren og bestille på nytt hos de som er billigere. På den måten er du så godt som sikret å få den også.

Lenke til kommentar

Har ikke sjekket mailen min i det siste, og det var dette jeg fikk av CDON:

Kjære kunde,

Takk for din bestilling av “The Witcher 2 - Assassins of Kings Collector's Edition” med utgivelsedato 17/05-2011. Dessverre kan vi ikke tilby produktet da produktet er meget begrenset fra leverandøren. Vi har derfor blitt tvunget til å kansellere din ordre. Hvis du betalte med kort heves reservasjonen av beløpet.

Vi beklager denne hendelsen, og sender deg en rabattkode på 100 kr, som du kan bruke på ditt neste kjøp hos oss. Du skriver inn koden når du har logget deg inn i ”kassen” (det står "angi rabattkode" rett over din kontaktinformasjon i kassen).

KODE XXX

Denne koden er gyldig i 6 måneder fra dagens dato. Koden gjelder bare ved en bestilling og kan ikke kombineres med andre rabatt- eller verdi koder. Koden er kun gyldig ved kjøp av fysiske varer, ikke On Demand.

Med vennlig hilsen

CDON.COM

Jeg har ikke ord til å beskrive hva jeg føler nå.

(PS. Forhåndsbestilte spillet til ordinærpris på ca 1000,-)

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar

Nordic Edition koster 400,- på CDON, så jeg tror ikke Game selger den utgaven til 800,-. På The Hut og Zavvi er CE til rundt 650,- kr elns, så regner med at det er CE jeg får fra Game. Jeg har bestilt spill derfra som har kostet mindre der enn andre steder, selvom det har vært en spesiell utgave.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Nå ser det dessverre ut til å være stilt på denne fronten for min del i en stund fremover. Er rett og slett ingen spill jeg ser frem til Batman: Arkham City så håper det kommer en fin samlerutgave av det spillet. Litt irriterende at jeg ikke fikk tak i samlerutgaven av det første spillet.

Lenke til kommentar

Hva med Gears of War 3: Epic Edition? Nå aner ikke jeg hva den inneholder, men med den prisen den har bør det jo være noe skikkelig knask.

Selv ser jeg frem til Skyrim CE, Assassin's Creed: Revelations CE og Mass Effect 3 CE. Regner med alle de får en slags spesialutgave. Kanskje Saints Row: The Third får noe spennende også. inFamous 2 Hero Edition ser veldig stilig ut, og jeg er glad jeg har fått bestilt den, for det ser ut som at de er utsolgt overalt nå. Ellers kommer jo Deus Ex: Human Revolution: Augmented Edition, men synes egentlig ikke den ser så veldig spennende ut. Ikke til den stive prisen den har ivertfall.

Lenke til kommentar

Ah, ok. Jeg ble litt usikker på hvilket spill du mente. Infamous 2 er ikke et spill jeg skal ha dessverre. På Play.com koster den jo med dagens valutaomregning 894,- og en må nesten regne med toll. Jeg har sett etter Infamous 2 CE flere steder (Zavvi, Platekompaniet, Gamezone, TheHut...), men har ikke klart å finne Collector's Edition noe annet sted som sender til Norge annet enn på play.com.

Dark Souls Limited Edition!

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...