Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg bestilte meg Tales of Monkey Island CE til 399kr nå på cdon. Fikk brukt opp den rabattkoden jeg fikk igår. Det sto at den var på 100kr, men den var bare på 50kr når jeg la den inn. Orker ikke gi beskjed til dem. Føler meg ferdig med cdon nå uansett. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ah. Jeg har jo en rabattkode på 100,- også, da kunne du fått den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Skal ikke se bort ifra at den også bare er verdt 50kr. Endret 6. mai 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det skulle ikke forundre meg nei. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som vet om InFamous 2 CE kommer til Norge? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Den heter Hero Edition, men ser desverre ut til å være utsolgt overalt. Jeg bestilte den fra Spaceworld.no til 599,-. Nå er det bare Special Edition de selger, og den inneholder kun noe DLC. Mulig de får inn på gamestop. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Neimen... ser ut til at jeg er sent ute med å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det kan være lurt å forhåndsbestille tidlig. Jeg bestiller som regel med en gang jeg ser det er mulig. Om du senere finner samme utgave til en billigere pris er det bare å kansellere ordren og bestille på nytt hos de som er billigere. På den måten er du så godt som sikret å få den også. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Har ikke sjekket mailen min i det siste, og det var dette jeg fikk av CDON: Kjære kunde, Takk for din bestilling av “The Witcher 2 - Assassins of Kings Collector's Edition” med utgivelsedato 17/05-2011. Dessverre kan vi ikke tilby produktet da produktet er meget begrenset fra leverandøren. Vi har derfor blitt tvunget til å kansellere din ordre. Hvis du betalte med kort heves reservasjonen av beløpet. Vi beklager denne hendelsen, og sender deg en rabattkode på 100 kr, som du kan bruke på ditt neste kjøp hos oss. Du skriver inn koden når du har logget deg inn i ”kassen” (det står "angi rabattkode" rett over din kontaktinformasjon i kassen). KODE XXX Denne koden er gyldig i 6 måneder fra dagens dato. Koden gjelder bare ved en bestilling og kan ikke kombineres med andre rabatt- eller verdi koder. Koden er kun gyldig ved kjøp av fysiske varer, ikke On Demand. Med vennlig hilsen CDON.COM Jeg har ikke ord til å beskrive hva jeg føler nå. (PS. Forhåndsbestilte spillet til ordinærpris på ca 1000,-) Endret 8. mai 2011 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det var nedtur. Jeg bestilte fra Game.no og regner med at det er CE jeg får. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Ser at det er både en Nordic Edition og en Collector's Edition, så regner med at vi får det sistnevnte om de ikke kjører en CDON-stil eller enda værre sende feil utgave. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Nordic Edition koster 400,- på CDON, så jeg tror ikke Game selger den utgaven til 800,-. På The Hut og Zavvi er CE til rundt 650,- kr elns, så regner med at det er CE jeg får fra Game. Jeg har bestilt spill derfra som har kostet mindre der enn andre steder, selvom det har vært en spesiell utgave. Endret 8. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Hvis noen skulle tilfeldigvis finne Infamous 2 CE, vennligst si ifra! Jeg er desperat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå ser det dessverre ut til å være stilt på denne fronten for min del i en stund fremover. Er rett og slett ingen spill jeg ser frem til Batman: Arkham City så håper det kommer en fin samlerutgave av det spillet. Litt irriterende at jeg ikke fikk tak i samlerutgaven av det første spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva med Gears of War 3: Epic Edition? Nå aner ikke jeg hva den inneholder, men med den prisen den har bør det jo være noe skikkelig knask. Selv ser jeg frem til Skyrim CE, Assassin's Creed: Revelations CE og Mass Effect 3 CE. Regner med alle de får en slags spesialutgave. Kanskje Saints Row: The Third får noe spennende også. inFamous 2 Hero Edition ser veldig stilig ut, og jeg er glad jeg har fått bestilt den, for det ser ut som at de er utsolgt overalt nå. Ellers kommer jo Deus Ex: Human Revolution: Augmented Edition, men synes egentlig ikke den ser så veldig spennende ut. Ikke til den stive prisen den har ivertfall. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvis noen skulle tilfeldigvis finne Infamous 2 CE, vennligst si ifra! Jeg er desperat. Er det denne du mener? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Hvis noen skulle tilfeldigvis finne Infamous 2 CE, vennligst si ifra! Jeg er desperat. Er det denne du mener? Kult, takk Cloudemyx!!! Hvor mye bestilte dere CE'en deres for? Er nysgjerrig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) CE til The Witcher 2 mener du? Jeg kjøpte fra Game.no til 799,- med gratis frakt. Endret 10. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Altså, tenkte på Infamous 2 CE'en... :!: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Ah, ok. Jeg ble litt usikker på hvilket spill du mente. Infamous 2 er ikke et spill jeg skal ha dessverre. På Play.com koster den jo med dagens valutaomregning 894,- og en må nesten regne med toll. Jeg har sett etter Infamous 2 CE flere steder (Zavvi, Platekompaniet, Gamezone, TheHut...), men har ikke klart å finne Collector's Edition noe annet sted som sender til Norge annet enn på play.com. Dark Souls Limited Edition! Endret 11. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå