Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange spesial utgaver har folket der ute?

Selv jeg har kun "bare" over 25 stk.

De dyreste jeg har er helt klart Killzone 3 Helghast Edition, God Of War III Ultimate Edition, Halo Reach Legendary Edition og Call Of Duty Black Ops Prestige Edition!!

Jeg ahr faktisk ikke mer enn 9-10 stykker fort regnet i hodet. Trodde jeg hadde fler, men de fleste figurene jeg har har jeg kjøpt utenom. De jeg er mest glad for er nok StarCraft 2 Wings of Liberty (litt skjelden), Assassin's Creed 2 White Edition (utrolig stilig figur) og God of War II Media Kit. Kanskje ikke akkurat en samlerutgave, men i og med at det finnes svært få av dem i Norge syns jeg det er ganske kult! Vant den i en Gamer.no-konkurranse på Facebook. Nesten litt morsomt, for jeg bestemte meg for å vente med spillet etter å ha spilt det på kino (en mulighet jeg også fikk gjennom Gamer).

Litt spent på dette selv siden jeg har bestilt den amerikanske versjonen av Mortal Kombat. Hver dag den ikke kommer er en dag med økt spenning.

Håpløst om jeg ikke skal få den på grunn av tollen, samtidig er det vel slik at jeg kanskje har bøyd reglene litt (ba dem utelate prisen på pakka) og følgelig ikke bør klage for mye heller :p

Jeg har heller ikke fått min i posten, og begynner å merke at jeg blir litt bekymret. Uansett, spillmessig er jeg veldig glad for at jeg kjøpte spillet i påskeaften. :yes:

Tar det egentlig med ro foreløpig. Er ingen hemmelighet at varer fra USA kan trenge lang tid. Leker meg litt med Mortal Kombat vs DC Universe i kveld. Er ingen stor fan av slossespill, men føler et lite nostalgi-preg av Mortal Kombat-tittelen så det duger inntil videre.

Fikk en hentelapp igår, så jeg tenkte å dra ned til postkontoret og hente den senere i dag. :new_woot:

Lenke til kommentar

Det ble mye tull med det der. CDON la ut The Witcher 2 CE til 399,-. Da var det selvfølgelig flere som bestilte til den prisen da originalprisen på CE der var litt under 1000,-. Da mener jeg den med den statuentingen av Geralt altså. Den vi hadde bestilt til 399,- var faktisk Nordic Edition. CDON hadde skrevet feil på produktsiden, så da vi plutselig la merke til at ordren vår var blitt kansellert uten at vi hadde fått noe som helst info av CDON om det (selvom de påstår det...), ble det full krig. Hvis du leser litt tidligere i tråden så får du hele historien servert. Vi har sendt mail til de og vi har bare fått latterlige unnskyldninger tilbake. Først nå har jeg fått den mailen der om at de beklager kanselleringen. Ifølge CDON har de sendt en slik mail i midten av mars, men jeg har da fått den først nå.

Hvordan i huleste fikk du CE til den prisen? Jeg kikket på Amazon, men det var ikke lenger tilgjengelig. :(

Lenke til kommentar

Jeg fikk mailen fordi jeg bestilte The Witcher 2 Collector's Edition til 399,-. CDON hadde skrevet feil på produktsiden. Det var ikke CE, det var en annen versjon, Nordic Edition. CDON oppdaget det og bare kansellerte ordrene sånn uten videre.

Lenke til kommentar

@ Mr Bubbles: Nei da. Du er nok trygg. Siden ordinær pris er litt under 1000,- så ville jo CDON ha tapt mye penger om de hadde solgt den til bare 400,-. Istedet for å gjøre som Platekompaniet i en lignende sak, som beholdt ordren og bare satte opp prisen til ordinær pris til nye kjøpere, så bare kansellerte de og kommer med dårlige unnskyldninger og påstander som ikke er sanne.

@nouse4aname: Sjekk ordrene dine på CDON, bare for å være sikker. Jeg regner med at det er for den til 399,-

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

@ Mr Bubbles: Nei da. Du er nok trygg. Siden ordinær pris er litt under 1000,- så ville jo CDON ha tapt mye penger om de hadde solgt den til bare 400,-. Istedet for å gjøre som Platekompaniet i en lignende sak, som beholdt ordren og bare satte opp prisen til ordinær pris til nye kjøpere, så bare kansellerte de og kommer med dårlige unnskyldninger og påstander som ikke er sanne.

@nouse4aname: Sjekk ordrene dine på CDON, bare for å være sikker. Jeg regner med at det er for den til 399,-

Hadde de kansellert den til 1000,- også, så hadde jeg nok aldri giddet å kjøpe noe derfra igjen. Regner med at jeg kommer til å sjekke på Platekompaniet først når jeg skal kjøpe spill fremover nå og muligens importere, siden CDON viser seg å være sleipe med 'The Witcher 2-caset'. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg gav egentlig opp CDON i fjor, men gav de en sjanse til, ved å kjøpe The Witcher 2 derfra. Vi vet hvordan det gikk.

@BulletFeed:

The Witcher 2 CE.

Litt nede på siden der står det en link til Game og retter deg til denne siden. Infoen på Game er feil, den viser innholdet i Premium Edition. Sjekker man Premium Edition på buy.thewitcher siden blir man rettet til denne siden. Der står det ingenting om at det følger med noen ekstra ting. Aner ikke hva jeg skal stole på. :S

Lenke til kommentar

Jeg fant på The Hut, men de sendte visst ikke utenfor UK. Tror ikke det er meningen jeg skal få The Witcher 2 Collector's Edition i det hele tatt. :(

Da prøver jeg Game rett og slett.

Ja da bestilte jeg fra Game. Håper alt ordner seg denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...