Hr. Jenssen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hele CDON er tåpelig. Tror ikke at jeg gidder kjøpe noe fra de igjen. Ender jeg opp med å ikke få Witcher 2 CE til 399, så kjører jeg samme veien, for å si det slik. Spesielt me måten de håndterer det på. Hva er det de prøver på? Håper de at vi bare skal glemme hele greia? "Oops, åja Witcher 2 var kansellert ja. Jeg må vel ha gjort det selv da." Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ser min er kansellert også. Elendig service å ikke engang gidde å gi beskjed. De kommer vel med den vante "det har skjedd en feil bla bla bla og vi har derfor kansellert din ordre. Her har du en rabattkode på 29,- i erstatning". Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg fikk en sånn kode for gratis frakt her i begynnelsen av april, siden jeg er så lojal stod det i mailen. Not anymore... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Om det er et spill jeg skal ha CE/LE/SE av i år så er det definitivt Skyrim. Gleder meg som en unge ^_^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Om det er et spill jeg skal ha CE/LE/SE av i år så er det definitivt Skyrim. Gleder meg som en unge ^_^ Nå var ikke akkurat Oblivion sin CE særlig mye å skryte av. Mynten var litt fet da, og i det minste godt laget. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) hvordan ser jeg om the witcher 2 CE har blitt kansellert? har ikke fått noen email av de ennå... edit: fant det nå på cdon sin hjemmeside, så sykt dumt av de og kansellere spillet når det var deres feil... Endret 9. april 2011 av BulletFeed Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 sendte nettopp en mail til de om dette, hadde vært fint om alle gjorde det samme. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 I en podcast med Todd Howard og en annen fyr jeg ikke husker navnet på i farten, sa noe om CE til Skyrim. Så jeg tror det er bekreftet at det kommer en CE. CE til Oblivion var vel helt grei. Håper på noe lignende til Skyrim og soundtracket. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Noen her som vet om man får med bare én eller to bokstøtter med i Mortal Kombat's Kollectors Edition? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Det skal være to. Pakken er laget litt finurlig slik at det bare ser ut som en, men jeg er nesten sikker på at det er to. Endret 9. april 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 hvordan ser jeg om the witcher 2 CE har blitt kansellert? har ikke fått noen email av de ennå... edit: fant det nå på cdon sin hjemmeside, så sykt dumt av de og kansellere spillet når det var deres feil... Det som er det verste var at de gjorde akkurat samme feilen med little big planet 2, viste frem den amerikanske collector's edition, men så viste det seg å være den europeiske som ikke hadde noe særlig stæsj Lenke til kommentar
garnok Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg fikk en sånn kode for gratis frakt her i begynnelsen av april, siden jeg er så lojal stod det i mailen. Not anymore... det fikk jeg også, men fordi jeg ikke hadde handlet på en stund. Siste gang var når jeg bestilte God of War 3 collectors edition som jeg aldri fikk. Bullshit firma som jeg aldri skal ha no mer å gjøre med. Holder meg til platekompaniet for tiden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det er faktisk VELDIG viktig at alle som har blitt pårørt av det CDON har gjort nå, skriver en melding til dem om det. Vær voksen og saklig, ikke overdriv, men still spørsmål og vær krass. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Da har jeg sendt. Hei. Jeg ser min ordre nummer 26995026 er blitt kansellert. Dette er ikke noe jeg selv har bedt om, så da må det være dere som har kansellert den. Hvorfor har dette skjedd og hvorfor har jeg ikke fått noe beskjed om at den er kansellert? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har en følelse av at grunnen til at de nå selger CE igjen er fordi de har kansellert ordrene til alle oss som bestilte det til 399,-. Skal sende dem en mail jeg også, men orker ikke idag. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg tror ikke jeg gidder å kjøre et korstog mot de i det hele tatt. Jeg ville bare sende en mail og presse de litt. Regner med at jeg får en latterlig dårlig unnskyldning tilbake og en rabattkode som plaster på såret. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du får uansett ikke noe svar før mandag, så du har da tid på deg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ja. Det kommer vel ann på hva slags humør jeg er i på mandag. Akkurat nå er jeg litt meh, men siden jeg vet at jeg kan bli rimelig krass og kanskje litt frekk, så er det muligheter for at jeg tar frem fakkel og høygaffel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Noen her som vet om man får med bare én eller to bokstøtter med i Mortal Kombat's Kollectors Edition? Hehe, lurte lenge på dette selv, men det er begge i en eske. Så en god stund etter på nett om jeg fant den med Sub Zero, men den var jo ikke å finne. Har forøvrig ikke fått noen form for bekreftelse fra den kanadiske butikken på min ordre, selv om det er en stund siden jeg la den inn nå. Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Zavvi har The Witcher 2 CE til £69,86 (ca. 624 kroner). Med toll og mva. skulle vel det havne på rundt 900 kroner, hvis jeg ikke tar helt feil? Noen som har vært borte i Zavvi før? Med tanke på den dårlige behandlingen fra CDON, sa er vel kanskje Zavvi et bedre - og billigere - valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå