Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Liker best der vi får fysiske objekter i tillegg til eksklusivt innhold som folk som ikke kjøper smlerutgaver ikke får. Der er jeg enig. Det beste er samleutgaver med soundtrack og/eller noen kule spesialting. Spesialutgaver jeg har: Assassin's Creed 2 Black Edition Heavy Rain Special Edition Final Fantasy XIII Collectors Edition Prince of Persia Collectors Edition (forferdelig ensformig spill) Agarest: Generations of War Collectors Edition Tekken 6 Collectors Edition Call of Duty: Modern Warfare 2 Prestige Edition Dragon Age: Origins Collectors Edition Mass Effect 2 Collectors Edition Spesialutgaver jeg har bestilt: Civilization V Spesial Edition (PC) GT 5 Collectors Edition (PS3) CoD: Black Ops Prestige Edition (PS3) Medal of Honour Tier 1 Edition (PS3) Assassin's Creed: Brotherhood Collectors Edition (PS3) Star Wars: The Force Unleashed 2 Collectors Edition (PS3) Fallout: New Vegas Collectors Edition (PC) Og så skal jeg selvfølgelig ha spesialutgavene av Dragon Age 2 og The Witcher 2 når de kommer. Kanskje noen flere hvis det dukker opp noen interessante. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Prince of Persia Collectors Edition (forferdelig ensformig spill) Vil anbefale PoP: The Forgotten Sands. Kjøpte CE på Play.com for £14.99, og koste meg veldig med det. Det er mye bedre enn PoP fra 08 som jeg også synes var ensformig og kjedelig Endret 12. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tar dere vare på eskene de kommer i? Selv kaster jeg dem, selv om de i utgangspunktet jo kanskje er litt fine de også. Jeg ser bare ikke hva jeg skal med dem siden jeg har eventuelle figurer på pulten og spillet i hylla. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg tar vare på eskene ja, og med unntak av figurer og bruksting oppbevarer jeg dem i eskene de kom i, så lenge eskene ikke er så store. Nå er det ikke så mange jeg har som kom med figur heller da, desverre. Edit: De fleste jeg har er bare et litt mer fancy cover og ikke svære esker. De eskene kaster jeg, eventuelt oppbevarer i en bod eller noe. Endret 12. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg har de to store eskene til AC2 og den store til Tekken 6. Ellers har jeg bare sånne esker på størrelse med f.eks FFXIII CE. Endret 12. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har de to store eskene til AC2 og den store til Tekken 6. Ellers har jeg bare sånne esker på størrelse med f.eks FFXIII. Samme her, pluss at jeg har den store til MW2 Prestige Edition. Tror forresten jeg kastet den. Eska til Tekken 6 ligger i et skap tror jeg, og AC2 Black Edition eska står på hylla ved siden av figuren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg tar vare på eskene, men er egentlig tom for plass Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Oi, hvor fikk du tak i den utgaven av The Witcher? Skulle gjerne hatt den. Edit: Tror nesten jeg må finne frem alle spesialutgavene mine og ta bilde, eventuelt filme gamerhulen min også. ^_^ Endret 12. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kjøpte den på gamezone da spillet kom ut. Derfor er det litt pinlig at jeg ikke har begynt på det enda En ganske fin eske, med soundtrack, et kart og en veldig stor og flott artbook. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ah, så irriterende at jeg overså den. Er det et spill jeg virkelig skulle hatt Collectors Edition til så er de The Witcher. Får gjøre det godt igjen med The Witcher 2 da. Ikke begynt på det ennå? Det er pinlig ja. Kjøpte spillet på release jeg også og klarte ikke legge det fra meg før jeg var ferdig. ^_^ Lenke til kommentar
PS360 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har i motsetning i en del av dere bare et noen få samlerutgaver... Tekken 6 arkade stick edition Halo Wars limited edition Heroes of Might and Magic Complete edition (den svære) Men det kommer et par til: Halo: Reach Legendary edition GT5 collectors edition Kjøper bare collectors av de jeg virkelig har tro på Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Mine spesialutgaver: BioShock (med metal cover) Mass Effect - Collector's Edition Kane & Lynch - Limited Edition Alone in the Dark - Collector's Edition Stranglehold - Collector's Edition Devil May Cry 4 - Collector's Edition Battlefield: Bad Company - Limited Gold Edition Saints Row 2 - Collector's Edition Fable 2 - Collector's Edition Fallout 3 - Collector's Edition Quantum of Solace - Collector's Edition Resident Evil 5 - Collector's Edition Dragon Age - Collector's Edition Mass Effect 2 - Collector's Edition Dante's Inferno - Death Edition Battlefield Bad Company 2 - Limited Gold Edition Splinter Cell: Conviction - Collector's Edition Alan Wake - Collector's Edition Red Dead Redemption - Limited Edition Uncharted 2 - Limited Edition Buzz Quiz TV - Special Edition Assassin's Creed 2 - White Edition Demon's Souls - Black Phantom Edition Har bestilt: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Fable 3 - Collector's EditionFallout: New Vegas - Collectors Edition Assassin's Creed Brotherhood - Collector's Edition Little Big Planet 2 - Collector's Edition Star Wars The Force Unleashed 2 - Collector's Edition Kommer til å bestille: Mætti... Endret 13. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Av slike specialversjoer av spill har jeg disse pr idag : God Of War III Ultimate Edition Uncharted 2 Limited Collector's Box Heavy Rain Special Edition Final Fantasy XIII Limited Collector's Edition Ratchet And Clank Limited Edition Tekken 6 Collector's Edition Forza Motorsport 3 Limited Edition Gears Of War Limited Edition Box Assassins Creed 2 White Edition Disse blir nok bestilt: Gran Turismo 5 Signature Edition Little Big Planet 2 Limted Edition Star Wars Force Unleashed 2 Limited Edition Er veldig glad i slike samlerugaver Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Gears of War 2 - Limited edition Alan Wake - Collector's edition Skulle gjerne hatt: Gears of War 1 Mass Effect 1 og 2 Har bestilt: Fable III - collector's edition For min del er det selve coveret/innpakningen som er interessant med spesialutgavene. Jeg har aldri vært noe spesielt interessert i plastfigurer o.l. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er drita lei av alle slike "editions". Før kjøpte man spillet, og hvis man ville ha en litt finere boks med litt concept art og gjerne en figur, så kunne man av og til kjøpe en samleutgave. Nå er det f... meg limited pre-release edition, limited-buy-in-the-first-week-edition, special nordic-edition, super-collectors-limited-edition, collectors-but-not-limited-edition, digital deluxe-edition, deluxe-edition, digital pre-deluxe mega-concept if-you-buy-this-then-you-are-cool-edition. Og ALLE har forskjellig innhold... SVETT blir jeg... Prøver å finne ut hvor jeg skal kjøpe Civilization V, men der har man jo også tonnevis av utgaver... Play.com-exlusive content, Zaavi.com-exclusive content, Nordic Edition, Collectors Edition, Steam-special Edition.... JEG BLIR GAL! /rant off Helt enig. i "gamle dager" hadde man vanlig versjon og av og til en spesialversjon for de med god råd. Nå for tiden er det collector's editon, special edition, limited edition (som fortsatt er i sagt tre år etter at spillet kom...), maximum edtion, who-gives-a-shit edition og fuglene vet hva. Men selv om navnene kan være ganske kreative er selve innholdet som regel stusselige saker. Det er som regel en making of-dvd, en bok med concept art og kanskje et soundtrack. Er det et rollespill følger det som regel med et kart også. Bortsett fra disse standard tingene er det sjelden det er noe særlig av interesse. Så langt er det eneste jeg har beholdt av limited editions en Jim Raynor usb-dog tag fra Starcraft 2 og en tinn-drage jeg fikk med i Elemental: War of Magic. Alt det andre i boksene? Concept art, sound track, kart... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har lyst på Fallout NV Collector's Edition Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Liker best der vi får fysiske objekter i tillegg til eksklusivt innhold som folk som ikke kjøper smlerutgaver ikke får. Der er jeg enig. Det beste er samleutgaver med soundtrack og/eller noen kule spesialting. Spesialutgaver jeg har: Assassin's Creed 2 Black Edition Heavy Rain Special Edition Final Fantasy XIII Collectors Edition Prince of Persia Collectors Edition (forferdelig ensformig spill) Agarest: Generations of War Collectors Edition Tekken 6 Collectors Edition Call of Duty: Modern Warfare 2 Prestige Edition Dragon Age: Origins Collectors Edition Mass Effect 2 Collectors Edition Spesialutgaver jeg har bestilt: Civilization V Spesial Edition (PC) GT 5 Collectors Edition (PS3) CoD: Black Ops Prestige Edition (PS3) Medal of Honour Tier 1 Edition (PS3) Assassin's Creed: Brotherhood Collectors Edition (PS3) Star Wars: The Force Unleashed 2 Collectors Edition (PS3) Fallout: New Vegas Collectors Edition (PC) Og så skal jeg selvfølgelig ha spesialutgavene av Dragon Age 2 og The Witcher 2 når de kommer. Kanskje noen flere hvis det dukker opp noen interessante. Hvor bestilte du Force Unleashed 2 fra Rider? Er på utkikk etter den selv skjønner du Ellers kan jeg nevne at sålenge det er spill som appellerer til meg, innholdet i utgaven er bra, og spillet er verdt å få med seg så kjøper jeg alltid de "beste" versjonene. Bor ikke hjemme akkurat nå, men kan trygt si at jeg har fler spesialutgaver av spill enn man kan telle på 2 hender. Er født i krepsen, så er en naturlig samler Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvor bestilte du Force Unleashed 2 fra Rider? Er på utkikk etter den selv skjønner du Herfra. http://cdon.no/spill/star_wars%3a_the_force_unleashed_ii_collector%C2%B4s_edition-11718400 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvor bestilte du Force Unleashed 2 fra Rider? Er på utkikk etter den selv skjønner du Herfra. http://cdon.no/spill/star_wars%3a_the_force_unleashed_ii_collector%C2%B4s_edition-11718400 100,- billigere her http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Playstation_3/Star_Wars_The_Force_Unleashed_II_-_Collectors_Edition/?id=84055UK Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har du sett, da har de fått den inn etter at jeg bestilte fra CDON, for den var ikke der da jeg så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå