Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Hadde dere fulgt med litt nærmere release, så hadde dere fått det med dere. Sekken dere har fått er slik sekken skal se ut. Det jeg la opp her nå var bare et tidlig concept-bilde. Slike ting endrer seg ofte. Men ja, som jeg sa så er det litt skuffende at man ikke fikk den fete sekken på de første bildene. Det ser dog ikke ut som at man vil få særlig mye oppi en slik sekk da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du fått en mail fra de? Du kan velge når de skal trekke penger fra kontoen din tror jeg. Noe sånt som: Trekk penger med en gang ved bestilling, eller trekk penger når de sender spillet til deg. Jeg vet jeg har gjort det første og det har gått fint, men du kan vel være litt obs på det allikevel.

Lenke til kommentar

Jeg har fått mail av de, ja. Men det er kun oppdatering av statusen, ikke angående betaling ved bestilling eller når det skal sendes. Uansett, så skal det jo betales, men synes det bare er litt merkelig siden jeg ikke har blitt informert om dette. Regnet med at det skulle trekkes ifra når det skal sendes, trodde det var standard prosedyre.

For de som ennå ikke har skaffet seg Killzone 3 Helghast Edition, så er det til 899,- på CDON! Selv kjøpte jeg det for 1299,- på platekompaniet, ouch. >_<;

Sjekk her

Lenke til kommentar

Noen her som vet om det er normalt at videogamesplus trekker penger fra kontoen for et spill som ikke blir lansert før om tre uker? Tenker på Mortal Kombat, jeg nå. :huh:

Betalte du med Paypal? Hvis ikke må du velge rett betalingsvalg, har du kredittkort kan du velge "pre-order pay later" eller noe ala det. Så trekker de ikke før de shipper.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende, BigHurt. Betalte ikke med paypal, men jeg valgte den samme betalingsmetoden som jeg gjorde sist jeg kjøpte noe derfra og da trakk de ikke pengene med det samme. Fikk heller en mail hvor jeg måtte konfirmere om at jeg skulle ha den tilsendt.

Lenke til kommentar

CDON har endret på siden til den ene utgaven.

Det er Nordic Edition, men det stod bare Collector's Edition i begynnelsen. Så regner med at vi får Nordic Edition og ikke CE.

Dette skal ikke skje. Vi kjøpte og betalte for CE. Det var DET bildet som ble vist, i beskrivelsen sto alle detaljene som medfølger i CE. Så jo, det er CE vi skal få. Om de faktisk GJØR dette, er en annen sak. Men da har vi full rett til å klage. Fordi det er DE som har gjort feilen. Forbrukerne skal ikke straffes for en feil de gjør. Det er dårlig butikk å drive på slik. Dette vet CDON.

Lenke til kommentar

Åh, jeg så ikke den. Godt observert, Cloudemyx! Takker så mye. Jeg har nå forhåndsbestilt den igjen, og gikk inn på "mine sider" hvor jeg så at min forrige bestilling er kansellert. Litt merkelig at jeg ikke har fått beskjed om det, snakk om dårlig service. <_<

Lenke til kommentar

Helt riktig det. På CDON nå så er det en Nordic Edition til 399,- og det var en CE der som var utilgjengelig. Den er vel tilgjengelig nå til litt under 1000,-. Det er faktisk CE, mens den andre som vi trodde var CE, er vel mest sannsynligvis Nordic Edition.

Nei skulle du sett! Min ordre på den Nordic Edition er også kansellert, uten at jeg har fått noe info om det.

CDON... I am dissapoint. :thumbdown:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Åh, jeg så ikke den. Godt observert, Cloudemyx! Takker så mye. Jeg har nå forhåndsbestilt den igjen, og gikk inn på "mine sider" hvor jeg så at min forrige bestilling er kansellert. Litt merkelig at jeg ikke har fått beskjed om det, snakk om dårlig service. <_<

HVA. I. HELVETE. Ja nå skal knyttneven starte på tastaturet her. De skal få høre via kundeservice'n deres nå. Foreslår at alle dere andre gjør det samme. Det her er rent tåpelig.

Edit:

Min ordre 30******** - Witcher 2 Collector's Edition har blitt kansellert. Jeg har ikke kansellert den. Jeg bad aldri om å få kansellert denne ordren av dere. Øvrig ble jeg aldri informert om at dette har skjedd heller. Jeg har ikke fått noen mail, og ja jeg har sjekket alt av spam-filtere og lignende. Jeg har ikke fått noen mail om dette.

Hvorfor ble orderen kansellert? Hvorfor ble jeg aldri informert om at dette hadde skjedd?

Jeg ønsker at ordren min blir lagt inn nok en gang, da dette er totalt uhørt. Man kan ikke holde på å drive butikk sånn.

Jeg tipper at de legger inn enten Nordic Edition eller CE til 1000kr nå. Om de gjør dette, skal jeg sende enda en og spørre hvorfor jeg nå må betale over dobbel pris for produktet når jeg allerede hadde bestilt det tidligere.

Jeg foreslår, som sagt, at dere gjør akkurat det samme også.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...