Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke så mye erfaringer derfra, men husker at jeg aldri har betalt toll for spillene som jeg kjøpte fra dem. Send gjerne en beskjed ved check out, så tror jeg at de ordner "customer declaration" formen for deg. Tror cloudemyx har mer peiling på den fronten enn mOi. :D

Lenke til kommentar

Videogamesplus er en bra side synes jeg. Som herren over meg sier, kan du gi de en beskjed om at de ikke skriver pris på pakken, eller at de skriver at prisen på innholdet er under 200 kr,-. Da er det større muligheter for at den går igjennom tollen. Er du riktig uheldig så åpner de pakken din og sender deg et brev om at du må vise til kvittering av innholdets verdi slik at de kan tolle det også sende det videre til ditt lokale postkontor/post i butikk. Jeg ville vel satset på å spørre de om de kan skrive en pris som tilsvarer under 200,-. Vet ikke om det er lov eller ikke, men det går jo ann å spørre og samtidig si til de at på grunn av tollgrensene her i Norge osv osv...

Lenke til kommentar

Var det der man gjerne unngår toll og slikt? Frister noe skikkelig...

Tollerne har i det siste stoppet alle mine pakker derfra, men sålenge de er merket med gave og verdi kan de ikke holde dem igjen. Det tar bare sykt lang tid å få pakkene. De kan mistenke så mye de vil, men med mindre de kan bevise noe kommer de ingen vei ^^

Noen som har gått til innkjøp av Crysis 2 Nano Edition forresten? Sykeste og største pakka jeg har sett, så stor at jeg ikke orket å kjøpe den :-P

Lenke til kommentar

Noen som har gått til innkjøp av Crysis 2 Nano Edition forresten? Sykeste og største pakka jeg har sett, så stor at jeg ikke orket å kjøpe den :-P

Såpass? Større enn Halo Reach Legendary Edition også? Jeg fikk en melding på mobilen om at det var kommet en pakke til meg, men jeg orker bare ikke hente den idag. Er for trøtt.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Såpass? Større enn Halo Reach Legendary Edition også? Jeg fikk en melding på mobilen om at det var kommet en pakke til meg, men jeg orker bare ikke hente den idag. Er for trøtt.

Ja, den var større enn legendary reach også, selvom den også var svært stor :-P Får lagringsproblemer av slikt jeg ^^

Lenke til kommentar

Var det der man gjerne unngår toll og slikt? Frister noe skikkelig...

Tollerne har i det siste stoppet alle mine pakker derfra, men sålenge de er merket med gave og verdi kan de ikke holde dem igjen. Det tar bare sykt lang tid å få pakkene. De kan mistenke så mye de vil, men med mindre de kan bevise noe kommer de ingen vei ^^

OK. Har tid til å vente, jeg er mer ute etter de støttene enn jeg er hypp på spillet :p Er det noe spesielt jeg må si ifra om via mail for å få ordna eller går det av seg selv dette med merking av pris og at det er en gave? Lurer faktisk på om jeg ikke skal kjøpe det til Playstation 3, Kratos ser herlig ut.

Lenke til kommentar

For en heftig versjon Nano Edition er. Nesten utrolig at alt dette bare kostet 599,-. Drakten har også en sånn ny-bil-lukt :p

Kostet Nano-edition bare 599 kr?! :(

Ja, for oss som kjøpte den på Elkjøp. Inni granskauen så svær den eska var! Statuen også, MYE større enn jeg hadde forventet. Den sekken endte jo opp med å se my mer ut som en standard sekk med noe plastdrit bakpå, istedet for det camelback-inspirerte designet som ble vist på bilder tidligere:

nanosuit2_backbag.png

Lenke til kommentar

Når jeg sammenligner sekken jeg fikk og den på bildet der, så ser de forskjellige ut. Den jeg har (og sikkert dere andre også) har ikke det stoffet på fremsiden. Og den er heller ikke formet i kragen. Litt skuffet nå når jeg ser forskjellen, for den på bildet ser mye tøffere ut. Og jeg synes også elkjøp kunne spandert en ekstra eske på den. Originalesken er full i teip og merker nå.

@Volundr: Skal gi deg en lyd om jeg ser en!

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...