Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg tør ikke avbestille den til 949,-. Cdon har kansellert order før når jeg har bestilt en vare de har priset feil. De er ikke så snill som Platekompaniet. Synes det er bedre å sitte igjen med to enn ingen, som det da er sjanse for. Og gjør jeg det blir det nok ikke noe problem å få solgt den andre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg tok sjansen. Jeg har ikke spilt det første enda, så strengt tatt vet jeg ikke om jeg liker det eller ikke. Merker at jeg ikke dør om jeg ikke får den CE'n heller. Da får jeg spare de pengene til Skyrim kommer. Jeg vil mer ha den enn denne, sånn egentlig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Bestilte fra CDON jeg nå også. Avbestiller den på Amazon. Jeg fylte år for noen uker siden også, så da fikk jeg en rabattkode på én fraktfri leveranse fra CDON også. Enda mer penger spart! Dette er garantert en feil som noen av de ansatte hos CDON har gjort. 399kr er prisen for standard-versjonen. Slik jeg ser det, vil vi enten få spesialversjonen av spillet til den prisen siden skylden for denne feilen ligger hos dem (det har skjedd før), eller så vil vi få en mail senere som sier noe om at en feil har oppstått, ordren har blitt kansellert siden prisen som ble oppgitt ikke var korrekt. Satser selvsagt på det første. Hadde vært fint å fått DENNE versjonen til såpass lav pris. 399kr for Witcher og 499 for Duke Nukem. Sparte lett en hel tusenlapp på å kjøpe disse to fra CDON og Spaceworld (respektivt), i stedet for å gjøre det i USA. DESSUTEN ville jeg fått toll med på kjøpet også. Happy fish. Endret 1. mars 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Ah, bestilte det nettopp óg. Fikk en mail av dem om at overvåket produkt er tilgjengelig, hehe. Håper virkelig ikke at de avbestiller orderen, da tror jeg at jeg blir forbanna. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Om de gjør det, så får bare alle vi sende mail og klage, insistere på at feilen ligger hos DEM, vi har bestilt og betalt, det er ikke vår skyld at de har feilpriset. Edit: Hehe, ser ut som at vi var i siste liten. Nå er CE'en utsolgt igjen, går ikke an å reservere, bare "overvåke" slik som tidligere. Endret 2. mars 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gears of War 3 får Limited og Epic Edition, men ikke noe info om hva de skal inneholde enda. Link. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Gamezone har Duke Nukem Forever BoS til PS3 og PC, utsolgt til 360. Aner ikke om prisen er bedre der enn noe annet sted. Link. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som vet noe om Mortal Kombat CE? De er utrolig stilige, men jeg har ikke funnet annen enn den ene hos CDON. Så vidt jeg kan se er det ingen andre som har de heller. Er snakk om et par bokstøtter her, hvor den ene er Scorpio som sender ut kjettingen sin og den andre er Sub Zero som får kjettingen gjennom kroppen. Hadde tatt seg usedvanlig godt ut på ei hylle full av spill! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) http://www.game.no/acatalog/Mortal_Kombat_Kollector_s_Edition_360_Xbox_360.html Gratis levering også. Edit: Ser ut som de er litt forskjellige Edit2: Her er den samme som cdon har http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Xbox-360/Spill/Fighting/Mortal-Kombat-Kollectors-Edition-360--115664.aspx Endret 14. mars 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Er det slik at det finnes to versjoner, eller får man bare den ene typen? I så fall, hvilken får man? Har ikke sett den bokstøtte-figuren på http://collectorsedition.org/?s=mortal+kombat Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Muligens det er forskjellige utgaver som tilhører en butikk, som f.eks Game som har den figuren og ikke bokstøtte. Hender det er noen butikker som har en spesiell utgave som er eksklusivt til den butikken. Den med bokstøtte er US versjonen tror jeg. Og les denne. Endret 16. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noen som har info om hvor man kan få bestilt ce av Deus Ex HR i europa. Eller helst i norge? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Deus Ex Human Revolution CE (360) De har til PS3 og PC også, men jeg vet ikke hvilken du skal ha. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://www.game.no/a...0_Xbox_360.html Gratis levering også. Edit: Ser ut som de er litt forskjellige Edit2: Her er den samme som cdon har http://gamezone.no/A...60--115664.aspx Aha, jeg har misforstått! Begge bokstøttene er i samme esken. Da blir det kjøp! Selv om jeg egentlig ikke bryr meg så mye om spillet Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er bokstøtte. Jeg så litt for kjapt i stad. Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bokstøttene er bare i USA, vi i europa får den andre versjonen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Det er riktig det, men Gamezone og CDON viser til US versjonen, så da er det ikke lett å vite hva en får til slutt. Som så mange ganger før (ihvertfall på CDON) har de vel bare brukt feil bilde. Da blir det vel en del skuffelser. Mortal Kombat: Tournament Edition. Denne kommer ikke hit så vidt jeg har fått med meg, men en kan muligens få kjøpt den "stikka" utenom, uten at det er bekreftet. Endret 16. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Pokker. Men CDON har da også bokstøttene i beskrivelsen? Møkkafolk. Æsj, pokker ta! Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Eneste grunnen til at de har feil bilde er nok at det ikke var lenge siden den europeiske versjonen ble vist. Så jeg tipper de fleste gikk ut ifra at den så ut som den amerikanske. Tournament versjonen kommer ikke i utgangspunktet til Norge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hele den Tournament utgaven kommer ikke hit, men denne Twittermeldingen sier at den "stikka" muligens kan kjøpes utenom om de bestemmer seg for det. Jeg tviler. Endret 16. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå