Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duke Nukem Forever: Balls of Steel Edition kan forhåndsbestilles på platekompaniet for de som er interessert. Jeg bestilte nå pc-versjonen for 599,- :)

Edit: Lurer på om jeg skal bestille meg F.E.A.R 3 Collector's Edition også. Ser litt tøff ut http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=43661

Duke Nukem Forever: Balls of Steel Edition for PC Koster kun 499 hos Spaceworld. Har selv bestilt den idag :)

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Duke Nukem Forever: Balls of Steel Edition kan forhåndsbestilles på platekompaniet for de som er interessert. Jeg bestilte nå pc-versjonen for 599,- :)

Edit: Lurer på om jeg skal bestille meg F.E.A.R 3 Collector's Edition også. Ser litt tøff ut http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=43661

Duke Nukem Forever: Balls of Steel Edition for PC Koster kun 499 hos Spaceworld. Har selv bestilt den idag :)

JAMEN I ALLE....

Først bestilte jeg hos Gamestop. Så fikk jeg mail fra de som skulle ha meg til å FAKSE(!!!) dem en credit card statement. Føkk det, tenkte jeg. Avbestilte. Bestilte så hos Amazon. Den bestillinga holdt seg fin helt til i dag, da jeg så posten som nevnte Platekompaniet. Jaja. Avbestill hos Amazon, legg til hos PK.... Så går jeg inn her for å skrive en kommentar OG SÅ SER JEG DET HER.

Jaja. Hva gjør man ikke for noen kroner spart. ^_^

Lenke til kommentar

The Witcher 2 CE er ikke lenger tilgjengelig på CDON. Glad jeg bestilte tidlig.

Det gjorde ikke jeg. Sykt irriterende at jeg var uoppmerksom i den perioden, den ble utrolig raskt utsolgt. Så jeg måtte finne meg i å bestille fra Amazon.com. Witcher 2 er en av to spesialutgaver jeg SKAL ha i år, den andre er Skyrim. Andre spesialversjoner vurderes fortløpende. Har besluttet å spare penger og ikke kjøpe så mye spesialversjoner.

Lenke til kommentar

Oblivion sin CE var grei nok. Rimelig middelmådig for oss som ikke liker å lese lange, tørre bøker. Får se hva Skyrim får. Er ikke noe "automatisk pre-order" her i gården. Oblivion var uansett et av de mest oppskrytte spillene i forrige tiår. Gleder meg til det nærmer seg release, men jeg kan ikke akkurat si at jeg er like ivrig som de aller fleste. Skjønner ærlig talt ikke hva det er folk lovpriser Oblivion så jævlig for. Buggy, dårlig story, kjedelige side-quests, kjempefin grafikk men dårlig animasjon, horribelt repetitive oblivion-gates, osv.

Hvordan fikk du selv? Forhåndsbestilte der jeg også, men kan ikke huske å ha sett noen kode.

Jeg fikk mail fra Platekompaniet når jeg bestilte Duke Forever, med en kode jeg kunne bruke til å aktivere mitt medlemskap i First Access klubben. Har den selv, etter jeg avbestilte spillet. Gratis first access, yay! :p

Jeg fikk mailen umiddelbart (addressert fra Platekompaniet - sjekk spam-filteret ditt) etter bestilling, om du ikke har fått den får du den sikkert snart. Ellers får du bare kontakte dem.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

What? Kan dette stemme? Jeg bestilte meg en til ivertfall ^_^ http://cdon.no/spill/the_witcher_2_-_assassins_of_kings_collector%22s_edition-13592924

Det var da voldomt! Shit, hva gjør jeg nå? Skal jeg avbestille den andre eller, legge inn en ny til den prisen. Skjedde noe lignende på Platekompaniet og de hadde feil pris, men de som hadde kjøpt den til den lave prisen fikk den til den lave prisen. Siden det er helt klart CDON som har priset feil her, kan de ikke kreve mer penger av meg vel.

Tror jeg skal ta sjansen. Jeg trenger jo strengt tatt ikke to stykker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...