Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har også jeg bestilt Dead space 2: CE! Håper bare Gamezone leverer vare, 871,- spenn med frakt var jo "billig".

Fikk pakken fra Gamezone i dag, 1 dag etter at de hadde sendt den.

Kudos til GZ og Posten der.

...Men.

Jeg er litt skuffet over kvaliteten på selve boksen den er innpakket i, veldig lett å få skader på den, og det er heller ikke batterier i Plasma Cutteren (QQ), ville også likt litt flere konseptbilder men jeg visste jo hva jeg gikk til.

Soundtracket har jeg ikke fått hørt på enda, men den er heldigvis på en egen CD og er et fullverdig soundtrack virker det som, og det forsvarer jo iallefall litt mer av prisen.

Alt i alt, litt skuffet over hva jeg fikk, men det var vel mest p.g.a. alt for høye forventninger, spillet blir nok iallefall knall! :)

Lenke til kommentar

Jeg likte DS 2 CE, selv om det skuffet litt sånn jevnt over. De kunne godt ha kostet på seg et bedre cover til lydsporet, en "bedre" plasmakutter og litt fler bilder (de kaller det litografi men ser mest ut som et postkort uten adressefelt spør du meg).

Men følte den forsvarer prisen, og jeg ble også meget positivt overrasket over at Gamezone leverte. En dag for tidlig faktisk, i og med at jeg fikk den i går.

Lenke til kommentar
The Xbox 360 exclusive “Epic Edition” comes with a Gears of War 3 beta access as the box art illustrated. Meanwhile, the PC and Playstation 3 are getting a vanilla “Limited Edition,” which comes with everything in the Epic Edition except for the beta invitation.

Bulletstorm Epic Editon for Xbox 360 Includes:

* Early access to the Gears of War 3 public beta

* 25,000 in-game experience points

* Visual upgrades to the leash weapon

* Peace Maker Carbine weapon

Lenke til kommentar

Var noen som etterlyste Collectors Edition til diverse medlemmer tidligere, så jeg kan alltids legge ut mine i en spoiler for de som bryr seg om slikt:

1: Kvaliteten er møkkdårlig, men det er iallefall "synlig".

2: Dette er bare "boks-versjonene", jeg har flere collectors edition som kun er cover i tinn eller lignende, men slikt er ikke like interessant etter min mening.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte nettopp Killzone 3 Helghast Edition! :D

For de som venter på Marvel vs Capcom 3 Special Edition, så kommer det ikke til Norge ifølge Gamestop. De sa at det ikke til skandinavia i det hele tatt. Den eneste måten er å kjøpe det fra amerika, vil jeg tenke meg. :)

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så vidt jeg har sett, så er BoS bare på Gamestop.com og Amazon.com og den er på begge steder til 99.99 og til PC er den til 89.99. Da er det jo frakten som avgjør hvor det er billigst. Toll og sånt i tillegg må man jo betale uansett hvor man bestiller fra.

The Witcher 2 CE er ikke lenger tilgjengelig på CDON. Glad jeg bestilte tidlig.

Lenke til kommentar

Slo på stortromma. Kjøpte både Duke Forever sin BoS-edition og Witcher sin CE fra Gamestop. Mai blir en fattig måned.

Duke Nukem BoS i Norge? Siste jeg hørte var at det bare var nord-Amerika som fikk den. Hvor mye ga du?

Kjøpte begge fra Gamestop i USA. Toll schmoll. Blir noen hundringser ekstra. Må jo slå til før det er for seint (og eneste måten å få tak i dem er til $400 på ebay).

Frakt blir rundt $30 for begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...