Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det blir noen spesialutgaver/CE/LE av Dead Space 2 eller LittleBigPlanet 2 som kommer til Norge?

Ja det kommer, men jeg er ganske skuffet over Collector's Edition til LBP 2.

Denne utgaven inneholder:

* Stålcover

* Fem stk PSN-avatarer

* Syv stk in-game kostymer

Dead Space 2 til PS3 får ikke en en plasmakutter i pakken, i stedet får PS3 eiere Dead Space: Extraction i HD med full Move-støtte.

Denne utgaven inneholder:

* Dead Space 2

* Dead Space Extraction

* Soundtrack

* Kode for nedlastbart materiale

Jeg har funnet begge to billigst hos platekompaniet.no med en prislapp på 599,- per stykk og 30,- i frakt for en ordre uansett antall varer.

Jeg vurderer å bestille Collector's Edition av Dead Space 2 der til PS3, så vurderer jeg å kjøpe normal versjon av LBP 2 hos elkjop.no til 399,- med 10,- i frakt.

Det virker som at 360 versjonen koster 100 kroner mer (dvs 699,-) enn PS3 versjonen som koster 599,-. Men er Dead Space Extraction akkurat den samme til Wii med bedre grafikk, eller?

Lenke til kommentar

Etter å ha kontaktet CDON om de virkelig solgte den versjonen de listet (amerikanske) eller den europeiske så har jeg avbestilt. Ettersom de ikke kontaktet meg etter de hadde gjort endringene, ja så følte jeg meg en smule støtt. Så nå er LPB2 CE på vei fra amazon.com. blir litt penger i frakt og toll, men ikke allverdens annerledes enn det den europeiske CE ble solgt for her til lands ;)

Lenke til kommentar

Jeg bestillte little big planet 2 CE fra CDON.no forgie uke, men no har de oppdatert siden sin så no er ikke plush bamsen og book støttene der lengre, så sendte den mail og spurte om ka som skjer og om eg faktisk får de tingene de sa eg skulle få.

håper virkelig det for ellers er jo CE utgaven ganske tam og kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte little big planet 2 CE fra CDON.no forgie uke, men no har de oppdatert siden sin så no er ikke plush bamsen og book støttene der lengre, så sendte den mail og spurte om ka som skjer og om eg faktisk får de tingene de sa eg skulle få.

håper virkelig det for ellers er jo CE utgaven ganske tam og kjedelig.

Se Leaf sitt innlegg. Den europeiske utgaven av LBP2 CE har ikke den plushen og de bokstøttene.

Etter å ha kontaktet CDON om de virkelig solgte den versjonen de listet (amerikanske) eller den europeiske så har jeg avbestilt. Ettersom de ikke kontaktet meg etter de hadde gjort endringene, ja så følte jeg meg en smule støtt. Så nå er LPB2 CE på vei fra amazon.com. blir litt penger i frakt og toll, men ikke allverdens annerledes enn det den europeiske CE ble solgt for her til lands ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om Marvel vs Capcom 3 kommer i CE? Det kommer jo allerede neste måned, men har ikke sett noen selge spesialutgaver enda. :(

Capcom tar den inn til de skandinaviske landene iallefall, så det burde være gode sjangser for at den dukker opp. Det er dog ikke en tittel så mange spillbutikker har så mye fokus på om dagen tror jeg.

Lenke til kommentar

Bestilte samlerversjonen av Crysis 2 nå, Elkjøp hadde jo en fin pris, men jeg forventer at de føkker opp på en eller annen måte. Regner med å få en mail snart som sier "beklager, vi trodde at det var den vanlige versjonen vi solgte til den prisen. Du har fått pengene dine tilbake nå".

Vurderer å kjøpe Witcher 2 fra CDON, men venter til noen andre eventuelt legger den ut for forhåndsbestilling. 1000kr var en fryktelig høy pris for et PC-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...