cuberen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Kult om folk tar bilder av de spessielle utgivelsene man har.. (dårlig kvalitet på mitt, men kan zoome ut med med Ctrl og musehjul) Har DJ hero Renegade edition også, men så stor pakke:P Endret 2. desember 2010 av lyon Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 nja, det der er Witcher Enhanced Edition, ikke special edition, den er mye større (og kan ikke finne den i krsand ) Beklager at jeg er pirkete, kul samling der, har bare Bioshock 2 CE Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Joda, men tenkte kunne ta med spessielle utgivelser, altså så lenge det ikke er helt vanlig cover med DVD/BLU RAY Endret 2. desember 2010 av lyon Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg er drita lei av alle slike "editions". Før kjøpte man spillet, og hvis man ville ha en litt finere boks med litt concept art og gjerne en figur, så kunne man av og til kjøpe en samleutgave. Nå er det f... meg limited pre-release edition, limited-buy-in-the-first-week-edition, special nordic-edition, super-collectors-limited-edition, collectors-but-not-limited-edition, digital deluxe-edition, deluxe-edition, digital pre-deluxe mega-concept if-you-buy-this-then-you-are-cool-edition. Og ALLE har forskjellig innhold... SVETT blir jeg... Prøver å finne ut hvor jeg skal kjøpe Civilization V, men der har man jo også tonnevis av utgaver... Play.com-exlusive content, Zaavi.com-exclusive content, Nordic Edition, Collectors Edition, Steam-special Edition.... JEG BLIR GAL! /rant off +1 Jeg har en drøss med sånne liksom-spesialversjoner; Medal of Honor "limited" og Bad Company 2 "limited" (som bare er "limited" fordi man får tidlig tilgang til et og annet våpen når man forhåndsbestiller det), Mafia 2 Nordic osv osv osv. ... Så jeg velger bare å ekskludere alt dette pisset fra min liste. Her er mine SKIKKELIG samlerutgaver, som jeg kan komme på i farta. Jeg kaller de fleste CE, siden jeg ikke husker den konkrete tittelen, men for å være ærlig spiller det en knøtt liten tisselur, så jeg kaller dem alle CE (med mindre jeg faktisk husker navnet på versjonen). -Far Cry 2 CE - relativt stor boks som inneholder en art-book, making-of disc, papirkart og en T-skjorte. Ikke noe uhorvelig spesielt, men fin likevel. -Gothic 3 CE - svær eske, minner om eskene man fikk med gamle PC-spill. Inneholder en soundtrack-CD, making-of disc, tøykart, artbook og et halsbånd. -Bioshock CE - Inneholder spillet i steelbook, en making-of disc og soundtrack-plate.... men aller viktigst, en jævlig tøff liten statuett av Big Daddy. Det er veldig tydelig at denne er (til dels) håndlaget, eller i allefall håndmalt. Veldig kul for folk som liker slike ting (som meg). -Assassin's Creed 2 White Edition - inneholder spillet, en in-game quest og en kul Ezio-statuett. -Splinter Cell Conviction CE - samme greia som AC2 (det er jo Ubisoft tross alt), inneholder en soundtrack-plate, noen in-game items og en statuett av Sam Fisher, men ikke stort annet. Ingen ting spesielt men kult å ha i hylla. -Brothers in Arms: Hell's Highway LE - Igjen Ubisoft, men litt mer innhold denne gangen. Først og fremst spillet, noen in-game multiplayer skins, et papirkart over Operasjon Market Garden, en comic-book og en detaljert figur av Matt Baker med flere våpen og småting. Ironisk nok hadde et soundtrack vært det jeg hadde verdsatt mest. Den gang ei... -Two Worlds 2 Royal Edition - Håhåhåhå, her begynner vi å snakke. Denne eska har alt. Bonus-disc med videoer, wallpapers, soundtrack osv, et papirkart/poster, art-book og hele greia der. I tillegg har den en svær, håndmalt statuett, en kortstokk, musmatte, fire in-game items (et sverd, et kart over en dungeon, en quest og en sinnsykt tøff rustning). -S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl LE - Skikkelig fet metallboks med en rusten/forfallen stil. Inneholder det meste av standardinnhold; spillet, making-of plate, in-game multiplayer-brett, en "survival guide" (en slags kreativt laget manual) og en bok som forteller litt av backstory'en til spillet. -The Witcher Enhanced Edition - inneholder en oppdatert versjon av spillet, en art-book, soundtrack-plate, CD med "music inspired by The Witcher", tøykart, in-game quests og items, making-of plate og den engelske versjonen av en av de originale Witcher-bøkene. Vel.... det er alle jeg kan komme på nå. Som dere sikkert merker, er jeg mer interessert i memorabilia og fysiske gjenstander jeg kan sette i hylla eller fikle med, enn "early access to the best supermegaweapon ever made". Er man geek så er man geek. Endret 7. desember 2010 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bare for å gjøre deg ekstra sur (med tanke på han du siterte) det fins en annen witcher special edition haha edit: nå som jeg ser nærmere på det, kan den inneholde det samme, MEN, art book ser større ut Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Må si jeg virkelig vurderer imba-versjonene av Dead Space 2. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg også, men 360 versjonen er så dyr :/ Tar kanskje til pc da Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Rekner med det blir PS3 her, over-dammen-versjonen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du får extracation også med du, heldiggris Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dead Space 2 spillet. Dead Space: Extraction med Move-støtte Dead Space: Ignition Kopi av Isaacs Plasma Cutter med fungerende LED lys. Nedlastbar Unitology Suit og Force Gun Dead Space 2 Original Soundtrack Concept art Lithograph Sweet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Og der var Killzone 3 Helghast Edition bestilt!! Koster 1599,- via Elkjop.no Collectors Edition går for 699,- Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Billigere enn CDON, men fremdeles litt drøyt. Hadde håpet på noe mellom 1000-1200,-. Edit: CE koster forresten 549,- hos Platekompaniet. Er lov å håpe at de kan selge Helghast Edition litt billigere også da. Endret 14. desember 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg er dessverre ikke fan av enorme pakker pga. plassmangel, men har en hylle med figurer så får tak i noen figurer som har fulgt med i samlerpakker Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 JA! Nå får jeg Bioshock 2 Special Edition(PS3) og LoTR Battle for Middle-Earth Anthology til bare 300 kr til sammen! Da har jeg Spore - Galactic Edition og Bioshock 2 Special Edition(PS3), handler ikke så mye spesial versjoner, men skal få kjøpt Elder Scrolls V versjonen og Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det nye Mortal Kombat får spesielle utgaver. Link. Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 På GameStop koster Killzone 3 Helghast Edition 999,90kr Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ooh, den Scorpion-statuen var kul! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 På GameStop koster Killzone 3 Helghast Edition 999,90kr Vet du om den prisen er om du bytter in 1-2 spill? Eller om prisen uten noen innbytte er 999,90kr? Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er prisen uten innbytte. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som vet om det blir noen spesialutgaver/CE/LE av Dead Space 2 eller LittleBigPlanet 2 som kommer til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå