Mr Bubbles Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Noen her som har forhåndsbestilt Need for Speed: Hot Pursuit Limited Edition hos Platekompaniet? Bekymrer meg at det ikke står hva denne utgaven inneholder. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kameraten min kjøpte seg Assassin's Creed Codex Edition, den hadde mye heftige greier Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Stod på bordet nede i stua i dag. Endret 18. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Utrolig stilig Cloudemyx. Er ikke misunnelig, ikke i det hele tatt Ser også at Dead Space 2 CE er billig på platekompaniet. 499,- for PC versjonen. Så tenker jeg bestiller det imorgen. Rart at PS3 utgaven ikke får med plasma cutter. Det er jo hovedgrunnen til at jeg vil ha CE av DS2. Også soundtracket da selvfølgelig. Endret 19. november 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Woot? Hvor fikk du tak i den versjonen Cloudemyx? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Utrolig stilig Cloudemyx. Er ikke misunnelig, ikke i det hele tatt Ser også at Dead Space 2 CE er billig på platekompaniet. 499,- for PC versjonen. Så tenker jeg bestiller det imorgen. Rart at PS3 utgaven ikke får med plasma cutter. Det er jo hovedgrunnen til at jeg vil ha CE av DS2. Også soundtracket da selvfølgelig. Bare i Europa PS3 ikke får plasmaen, bestiller du fra USA har du hele pakka med move støtte i Extraction. Jeg har bestilt PC versjon i Collectors på CDON, til 599, frista jo litt mer med 499:p Men når den er såpass billig, er jeg redd plasmen er av dårlig kvalitet, håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Woot? Hvor fikk du tak i den versjonen Cloudemyx? Det er den versjonen som ble gitt ut over dammen. Dette er den spesielle versjonen som GameStop hadde. Den andre CE hadde en annerledes Jack-In-The-Box. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Så lenge den virker så er det det som er det viktigste Neida, men tror jeg må bestille fra cdon. Bankkortet mitt går ut dette året, så hvis jeg forhåndsbestiller med det får de ikke trukket pengene når de skal sende spillet. Skulle gjerne sett at PK kunne innført fakturabetaling. Blir nok cdon på meg pga faktura. Fikk Assassin's Creed Brotherhood Codex Edition idag. Den ser litt "billig" ut i forhold til hva jeg har sett av bilder på nettet, men den er tøff nok. Var en del greier inni, som soundtrack, bonus dvd, noen kort og litt sånn. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Woot? Hvor fikk du tak i den versjonen Cloudemyx? Det er den versjonen som ble gitt ut over dammen. Dette er den spesielle versjonen som GameStop hadde. Den andre CE hadde en annerledes Jack-In-The-Box. Var det vrient å få kjøpt det fra Gamestop USA da? Hørte det var noen rykter om det på en annen tråd. Hm. :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Kjøpte fra Barnes & Noble. Det er en bokhandel som får varer fra GS tydeligvis. Derfor fikk jeg denne versjonen av en eller annen grunn. Jeg skulle ha den med den andre Jack-In-The-Box, men fikk denne i stedet. De har den fortsatt, er ikke noe bilde av dens innhold på PS3 spillet, men på siden med 360 spillet så har de bilde av hva den inneholder, den med det bildet med den Harlekin-Jack-In-The-Box. http://videogames.barnesandnoble.com/Video-game/Assassins-Creed-Brotherhood-Collectors-Edition/e/2000003916023/?itm=2&USRI=assassin%27s+creed+brotherhood+collector%27s+edition La merke til nå at det står: Seller: GameStop. Hell i uhell? ^_^ Helt klart noe jeg skal huske på senere. Hvis GameStop får flere spesielle versjoner av spill i fremtiden som ikke er å få tak i andre steder, så er det bare å bruke Barnes & Noble. Endret 19. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hva ble total pris med frakt toll osv? Ikke dårlig at du fikk en til release da, eller var vel 16 i USA? nouse4aname: Cdon, trakk meg alerede med Visa betaling, PK gjør ikke det samme? Er vel uvanlig å gjøre det nå om dagen.. Endret 19. november 2010 av lyon Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den kostet 99.99 USD med 34 USD i frakt tror jeg. Jeg trodde det var den med den doktorfiguren. Jeg måtte bare gi opp tanken om å få tak i den med den harlekinen siden den var bare å få tak i hos GameStop. Så da kikket jeg på Amazon.com etter den med doktorfiguren, men fra hva jeg kunne regne meg frem til så ble det en del i frakt + 100% sjanse for at den ville bli tatt i tollen, sånn at jeg måtte betale mer. Fant Collector's Edition på Barnes & Noble og trodde det var den med doktorfiguren så da satset jeg på å kjøpe den derfra. Den ble visst levert av UPS på døra, det var ikke jeg som tok den imot, men tror de var på døra. Jeg slapp nå iallefall toll og jeg tror jeg hadde måttet betale mer for den om jeg hadde kjøpt den fra Amazon.com. Da jeg åpnet den opp av pappesken den kom i og kikket bakpå esken, så jeg bilde av den harlekinen. Da åpnet jeg den raskt for å sjekke om det virkelig kunne være sant. Den spratt opp av boksen med et skikkelig "sproing" og det var virkelig den med harlekinen. Denne CE'n og Black Edition av AC2 er kanskje de to mer sjeldne (om en kan kalle de det) utgavene jeg har i spillsamlingen min. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Nice! Men sikker på at det ikke dukker opp en toll faktura i etterkant? Det gjorde det for meg når jeg bestile en recorder for ca 1000 spenn eller noe Via UPS fra USA. Husker ikke hvor lang tid det tok før den kom, mulig to uker. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det kan godt hende. Jeg har ikke fått noe enda, men fullt mulig at det kan komme. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Rimelig fin den der Cloudemyx! Ser Dead Space 2 CE har sunket en del i pris. Vurderer å kjøpe den nå. Fable 3 LCE var en gedigen skuffelse. Klærne man fikk var ikke videre fine, huset som fulgte med er "ubrukelig" (ligger gjemt oppi fjella hvor du må sloss som en gal for å komme deg til) og du får ingenting igjen for å benytte deg av det og den ekstra hundemodellen var av en boxer - hunder jeg ikke syns er noe pene Mynten var forsåvidt kul, men kortstokken var i stor grad "helt vanlig", med bilder bare på de øverste kortene. For all del, den tar seg pent ut i hylla, men som en samlerutgave føler jeg at den skuffet stort. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Noen som vet om den episke utgaven av Epic Mickey kommer til Norge? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Syns det var litt leit at ikke den ultimate edition av Dragon Age ikke ble lansert i sånn spesial pakke, selvom jeg er veldig glad for den lave prisen jeg fikk den for Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 noen som vet hvor jeg kan få tak i the witcher 2 collectors edition i norge, eventuelt billig fra utlandet? har aldri sett en så kul collector edition før, må bare ha den Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Play.com har og Game.co.uk har, men finner ikke på norske butikker. Kanskje GameStop får inn? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har virkelig lyst på den selv. Om jeg ser en norsk nettbutikk som har den kan jeg poste det her. Håper andre gjør det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå