Gå til innhold

Sniktitt: James Bond 007: Blood Stone (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jb spillet som har høyeste ranking hos gamerankings er everything or nothing, noe jeg er helt enig i, det må VIRKELIG være det beste jb jen noen gang har spillt

- Før denne artikkelen kom har jeg gledet meg til spillet, men nå er jeg mye mer skeptisk til spillet...

Lenke til kommentar

Det jb spillet som har høyeste ranking hos gamerankings er everything or nothing, noe jeg er helt enig i, det må VIRKELIG være det beste jb jen noen gang har spillt

Vel goldeneye har nok høyere karakter, men jeg er enig at everything or nothing var utrolig bra ja. Synd at EA solgte lisensen bort/at nyere jb spill har vært ikke vært helt det spesielle.

Hvis vi forresten skal være pripne så hadde vel for eksempel det første red steel "mark and execute" muligheten.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
En annen interessant del av snikingen er såkalt «focus aim». Dette er spesialskudd som knerter fiender på første forsøk, og du kan ha tre av de til gode til enhver tid. Aberet er at du må knerte fiender med karatetriks for å få slike superskudd, og det krever at du sniker deg innpå de på utspekulert vis.

Dette låter som Splinter Cell: Conviction og funksjonen "mark and exceute". Som er noe av det morsomste jeg har gjort på TV'en min i de senere årene rett og slett fordi det var så herlig overpowered uten egentlig å være det, og fantastisk morsomt å se fiendene dine falle døde om der du sitter i skyggen uten å egentlig gjøre noen ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...