Gå til innhold

[X360] Monday Night Combat

Remmos

Anbefalte innlegg

Noen andre der ute som spiller Monday Night Combat?

Jeg lastet det ned dagen det kom og har spilt en god del siden, men savner noen å samarbeide regelmessig med. Det hender jo innimellom at man møter randoms som klarer formulere forholdvis intelligente setninger, men det er heller unntaket enn regelen.

Jeg spiller stort sett som Support, men har begynt å bruke Assassin og Tank litt også, avhengig av team-setup. Jeg gjør det jevnt over bra, stort sett alltid første eller andre plass etter runden, og innbiller meg at jeg kan lære bort gode taktikker, spesielt for support, men også de andre. På samme måte er det helt sikkert masse ting jeg også kunne lært.

Om du kunne tenkt deg å spille sammen med meg så er min gamertag Remmos på Xbox Live. Jeg spiller forholdsvis mye og er online 1-5 timer hver dag stort sett. Til informasjon er jeg 28 år, og uten å tråkke noen på tærne ser jeg helst at de jeg spiller med er 18+.

PS! Jeg spiller naturligvis også andre titler så om du bare trenger en ny person å spille med så legg meg til, så ser vi hva vi får til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...