Øystein.F. Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Verdas beste gorilla er tilbake i kjend stil. Les hele saken Lenke til kommentar
Sveinboer Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dette blir rått! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Et av de eneste spillene til Wii jeg skulle ønske kom på Xbox! Donkey Kong Country har blitt voldtatt i mine tidligere dager! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dette var E3 største sjokknyhet og en veldig god en og etter hva jeg vet så blir det 2 players samtidig hvor ene spiller diidy og andre donkey så dette blir garantert kjøpt på lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nok et spill jeg gleder meg til min Nintendo Wii, jo flere jo bedre Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Donkey Kong Country er en av mine favoritter på SNES, og jeg har mange gode minner fra det spillet. Jeg gleder meg enormt til Donkey Kong Country Returns og det skal selvsagt kjøpes på dag 1. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg må innrømme jeg synes grafikken ser plagsomt dårlig ut, kunne gjerne tenkt meg bedre grafikk på DKs "kvasirealistiske" stil. AtW Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spillet skal skaffes uansett, men er enig i at grafikken ser litt "kjedelig" ut. Ville heller hatt nøyaktig samme grafikkstil som i Donkey Kong Country spillene. Lenke til kommentar
lampard8_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Litt tragisk å se at den nye Donkey Kong Country på en 700+ Mhz maskin og høyere oppløsning, er utklasset grafisk sett av et 16 år gammelt spill på en 22 Mhz maskin med 256x224 piksler til gode. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er ironisk at de gamle DKC-spillenes forsøk på å emulere 3D-grafikk endte opp med å se bedre ut enn 3D-grafikken til DKCR. Gameplayet ser heldigvis ut til å være intakt. Spørsmål til Gamer: Hvordan var musikken i spillet? Jeg har en liten drøm om at Nintendo har snappet opp David Wise nå som han ikke lenger jobber for Rare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå