Øystein W. Høie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Smart familie-bærbar med spillytelse i høysetet. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva med varmeutvikling av pc-en? Har selv en dv5 som overoppheter titt og stadig samtidig som vifta støyer noe voldsomt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva med varmeutvikling av pc-en? Har selv en dv5 som overoppheter titt og stadig samtidig som vifta støyer noe voldsomt. Dette er den nye utgaven av dv6. De forrige utgavene av dv5 og dv6 var både bråkete og varme ja. Men disse nye har metallbody og holder seg kjølig og har mye bedre thermal design og sterkere og stillere vifter, men husk å ikke velge en med altfor høye spesifikasjoner da overgår det kjølesystemer og PC-en blir varm. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, et lite spørsmål. Ville denne egnet seg til å jobbe med 3D programmer / musikk programmer som FL Studio 9 o.l ? Jeg er klar over at en stasonær vil yte mye bedre, men jeg skal i militæret til høsten, og jeg vil gjerne ta med meg hobbyen min dit, ettersom jeg har hørt det kan bli litt dødtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg