flodhest Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har en stygg mistanke om at det er flere av dere som ikke kommer til å like fargen...vet ikke om jeg liker den selv en gang, jeg prøvde å lage noe litt originalt (fargemessig). Kom gjerne med forslag med hvordan designet kan bli bedre, og kanskje andre farger. Har tenkt til å gjøre noe mer ut av scrolleren, altså lage en ramme hvor jeg kan ha teksten i. Link: http://www.home.no/fjortissverden/Sider/index.html Lenke til kommentar
yNx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Helt ærlig? Synes den var tøff! Fin header og fornuftig design. Men prøv å få rollover på menyelementene Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Me like! ...men prøv å endre fargen på knappene eller hva det er for noe (de som ser ut som speilvendte enter-taster) til noe annet enn rødt/grått. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Fydda, for et fargevalg. Men det virker! Kanskje ikke noe for de sarte og konservative av oss... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 hehey, kult at dere likte fargene, selv om den sikkert ikke faller helt i smak hos enkelte . Skal prøve å gjøre noe med de knappene, takker for kommentarer Lenke til kommentar
Decline Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jaja ikke så dumt :wink: Ville personlig hatt litt mer rødfarge istedetfor rosa men... Men et par ting; - Hvorfor har du den logoen foran skriften? Det er vel lite vits med en logo bare med noen streker? Den bør jo ha en mening; forestille et objekt eller noe som har med siden å gjøre. Den 'tingen' til høyre kunne sikkert klart seg uten outline, den stjeler litt mye oppmerksomhet - som jeg ikke ser hvorfor den skulle. - Meny-pilene bør endres.. hva med bare en svart trekant eller noe sånt, enkelt foran? - Ville foretrukket bittelitt lysere gråfarge der innholdet skal være. Jo lysere gråfarge - jo bedre å lese. Lenke til kommentar
FrodeE Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Tja grei nok design synest eg da ... men vist eg hadde vore deg ville eg ha hatt mye mere advnace header + ein fet rollover meny :wink: ... laget litt mere fet advance bilder ... men som sagt siden eg grei nok Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Okey, takker for gode forslag! Tror jeg skal slå meg til ro litt og prøve å gjøre designet litt mer avansert. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå