Joakim vas Normandy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nå får du gi deg, du kom flere måneder for sent til festen, det temaet er utdebattert. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Karakteren dere gav til Uncharted 2 er strengt talt helt på trynet, det spillet er blant det beste som har kommet ut. Noen sinne. Med fare for å gjenta meg selv: FYI anmeldelser er bygd på en persons mening om et spill, så et spill som får bra andre steder er nødvendigvis ikke bra i den personens øyen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Må ikke ta anmeldelser seriøst. Se på World in Conflict som fikk 10/10 herfra mens Starcraft 2 fikk 9/10. Akkurat det er mindblowing ..... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Diskusjonen om karakteren som Gamer.no ga Uncharted 2 taes ikke i denne tråden! Videre henvendelser til-, nevning av- eller refferering til hendelsen vil medføre konsekvenser! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Helt enig! Det var litt skuffende å høre at det bare var DLC, men får håpe det blir noe bra da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Et useriøst innlegg som ikke gjorde annet enn å komme med usaklig provosering er slettet. Hold dere til emnet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Slettet enda et innlegg om Uncharted 2s karakter her på Gamer.no. Reaksjoner gis, og videre diskusjon og informasjon om karakteren finnes her! Reaksjoner på moderering taes via PM Endret 8. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Heh, morsomt. Må være nytt at man selv bestemmer om man provoserer andre eller ikke Men nå er jeg litt forvirret, er det snakk om ekstra innhold til Uncharted 3? Føler meg helt vekke nå, når kommer det ut? Nesten flaut å være så uoppdatert Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Heh, morsomt. Må være nytt at man selv bestemmer om man provoserer andre eller ikke Men nå er jeg litt forvirret, er det snakk om ekstra innhold til Uncharted 3? Føler meg helt vekke nå, når kommer det ut? Nesten flaut å være så uoppdatert Det er snakk om DLC til 2'ern. Men folk trodde det var snakk om 3'ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå