Odesseiron Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 En Twitter-beskjed hinter om at Uncharted 3 er godt på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 DETTE var gode nyheter! Uncharted spillene er jo kremen av hva som har kommet ut de siste årene. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Alle gode ting er tre! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Mente Mr North? avslørte dette for lenge, lenge siden? Uansett er det gode, gode nyheter. Storkoste meg med nr en og to. Det eneste jeg virkelig håper de fikser på er monstrene. Ble en nedtur for meg på slutten av Uncharted 2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jepp, for min del er Uncharted 1 og Uncharted 2 det beste jeg har spilt i denne generasjonen, og jeg har ikke spilt for lite spill heller denne generasjonen Lenke til kommentar
jokizzle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ifølge Sony er det bare snakk om en DLC. Og sier ikke om de jobber med en 3'er eller ikke. Men håper og tror de gjør det! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Avkreftet: "UPDATE: A Sony spokesperson says: "Now that Emily is just back from filming Haven she will be working with [uncharted development studio] Naughty Dog on some DLC content." So much for the Uncharted 3 theory." http://kotaku.com/5631154/hmmm-uncharted-voice-actor-doing-some-new-uncharted-work-this-week Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Mente Mr North? avslørte dette for lenge, lenge siden? Den eneste uttalelsen jeg har hørt fra Nathan North angående dette er at det hadde vært idioti å ikke utvikle en treer, i hvert fall. Dette er jo noe mer håndfast Nå ser det likevel ut til å kun være DLC. Endret 7. september 2010 av Odesseiron Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men når DLC trenger stemme, så blir det nok noe historiebasert DLC Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Vi har nå endret artikkelen. Tusen takk for tips som førte til rask oppklaring Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fatter forresten ikke karakteren gamer ga på Uncharted 2 i sin tid.....Vitner om dårlig dømmekraft:) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Likte ikke skyting i uncharted 1 og 2, men resten var top notch. Håper de fikser på dette i uncharted 3. Egentlig ganske ironisk siden jeg pleier å like skytespill, men hate puzzles. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Men jeg leste en som hadde overhørt en Sony PR-mann si til en annen på e3 at "uncharted 3 is looking fantastic" eller noe. Så det er kanskje på vei. Endret 7. september 2010 av Thomas Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fatter forresten ikke karakteren gamer ga på Uncharted 2 i sin tid.....Vitner om dårlig dømmekraft:) FYI anmeldelser er bygd på en persons mening om et spill, så et spill som får bra andre steder er nødvendigvis ikke bra i den personens øyen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Det der er en diskusjon vi definitivt ikke ønsker i denne tråden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men jeg leste en som hadde overhørt en Sony PR-mann si til en annen på e3 at "uncharted 3 is looking fantastic" eller noe. Så det er kanskje på vei. Nå har ikke jeg spillt Uncharted 2, så jeg vet ikke hvordan det slutter. Men siden Uncharted spillene har vært en stor suksess for Sony kan jeg aldri tenke meg at de slutter på Uncharted 2 Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 får håpe det blir en single player dlc. og ikke en multiplayer Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er vel også nevnt noe med at Uncharted 3 (Om da ikke DLC'en, siden det er nå offisielt"), at Nathan Drake ville ta turen til Norge. Var noe med en Tysk "offisiell" blog elns, hvor det ble postet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Uncharted-spillene er virkelig noe av det ypperste innen cinematisk spilling. Mellomsekvensene, grafikken, stemmeskuespillet og den vannvittig høye produksjonsverdien gjøre spillet innmari tøft å se på, selv om det til tider virker som om spillbarheten er satt litt i baksetet. Hvis Uncharted 3 kommer, noe jeg håper veldig på, ser jeg veldig frem til mellomsekvensene! Lenke til kommentar
exenpipp_InnleggNO Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Karakteren dere gav til Uncharted 2 er strengt talt helt på trynet, det spillet er blant det beste som har kommet ut. Noen sinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå