Odesseiron Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Utviklerens nye multiplattformspill skal slå alt de har laget til PlayStation 3. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Dette kan bli konge. Nå har jeg ikke leste noe om spillet, men All 4 One får meg til å tenke på coop. Endret 7. september 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Ratchet & Clank: All 4 One er et eksisterende spill under utvikling til PlayStation 3. Denne artikkelen omtaler hovedsakelig et nytt, uannonsert multiplattformprosjekt i samarbeid med EA Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ratchet & Clank: All 4 One er et eksisterende spill under utvikling til PlayStation 3. Denne artikkelen omtaler hovedsakelig et nytt, uannonsert multiplattformprosjekt i samarbeid med EA Jojo, skjønte det, men jeg viste ikke om navnet til det nye Ratchet & Clank spillet, så ville bare nevne. Jeg lurer på om hvilken gruppe spillere de lager dette spillet for. R&C er jo mest for de "yngre", mens Resistance for de "voksne". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg elsker Ratchet and Clank, men foretrekker heller single player-historie, som Future-serien. A Crack in Time er det beste spillet! Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Synes er kult at Microsoft også får oppleve Insomniacs utgivelser, selv om jeg ikke rangerer dem like høyt som utviklerne selv er det god kvalitet over hva de utgir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå