Joachim_F Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Atari spør tilhengerne hva de vil ha. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde vært konge om de gikk tilbake og utviklet på 2D motoren. 10x større parker, 2-3x flere attraksjoner, 100% widescreen og multi-core støttet (Ikke at MC støtte hadde vært nødvendig ). Men om man skyver bort drømmer og tenker på virkeligheten, så håper jeg de bygger på en ny motor, for grafikkstilen i RCT3 var kjip. Lenke til kommentar
Neon401 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dette trenger vi! Har brukt utallige timer på RCT2 gjennom årene. Synd at RCT3 var noe herk Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ooo, dette høres bra ut. Husker jeg lagde en tur basert på London Dungeon. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg vil gjerne ha et spill som ligger et sted mellom Rollercoaster Tycoon 1/2 og Rollercoaster Tycoon 3. Den isometriske grafikkstilen i de to første spillene var rett og slett genial. Trenger egentlig ikke full 3D-grafikk på et slikt spill. Skjønt, jeg må jo innrømme at det å faktisk kunne teste banen fra et førstepersons synspunkt i treeren var artig. Det de kunne gjøre var jo å ha en blanding av grafikkstilene fra de to første og treeren. Større parker er selvsagt et must, og ikke minst mulighet til å bygge berg og dalbaner i tunneller igjen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fantastiske nyheter! Rollercoaster 1 og 2 er de spillene jeg har investert mest tid i av spill, og er blant de spillopplevelsene jeg husker aller best! 3éren var smakløst og gav hodepine, så en grafikkmotor lignende den fra RC 1 og 2, samt større parker ville vært flott! Håper produsentene forstår hvor spillbart RC 2 er i dag og at de sikter seg mest mulig inn på orginalen. Rollercoaster serien skal ikke tukles for mye med! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Chris Sawyer, isometrisk synsvinkel, lubne små figurer og kompatibilitet med RTC1/2-baner. Og menu theme! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Å håpe på isometrisk grafikk er kanskje litt optimistisk? Men jeg håper, for 1-en og 2-en var knall! Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Håper de bringer tilbake muligheten til å hive folk på sjøen når de begynner å surve. (= Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skal innrømme at 3D hadde faktisk negativ effekt på denne serien, de beste spillene var de 2 første. Egentlig hadde jeg vært godt fornøyd med et 2D-aka 3D system likt Starcraft 2 med uendlig mye mer muligheter enn de 2 første spillene Lenke til kommentar
Rollercoaster tycoon 4 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det høres topp ut lag den nye serien slik at vi kan gå rundt i parken å se mer ekte ut det hadde vært råkult da er jeg sikker på at dere vil selle flere millioner av spillet tro meg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå