HighRoller_InnleggNO Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) 24/7 Crew presenterer herved: Endelig skjer det, Norges største fighting-game turnering braker løs den 3.oktober 2010. Det spiller ingen rolle om du er nybegynner eller erfaren, alle er velkommen! Fete premier skal deles ut! Location: Amatøren - Rolf E. Stenersens allé 24, 0858 Oslo (Sogn Studentby) (http://www.amatoren.no/index.html) Påmelding skjer her: High Rollers Tournament påmelding For nærmere info angående turneringen, følg denne lenken: www.round1ko.com Turneringsformat: Tekken - Singles (ps3 only) - Gruppespill - Single elimination i viderespill. - Best av 3 mot hver motstander, best av 5 runder per match. Super Street Fighter 4 - Singles (Xbox only. konverter tilgjengelig) - Gruppespill - Single elimination i viderespill. - Best av 3 mot hver motstander, best av 3 runder per match. Timeplan: 10.00: Dørene åpner. Casuals/Oppvarming/Shenanigans 13.00: Trekning av SSF4 grupper. 13.00 - 16.45: Gruppespill gjøres ferdig. Pause 17.00: Trekning av Tekken grupper 17.00 -18.30: Gruppespill gjøres ferdig. Pause 19.00: Finaler spilles. Deltakelse i begge turneringer: 50kr Det er ikke over selv om du er uheldig og blir eliminert tidlig i turneringen, for vi gir alle deltakere muligheten til en RE-BUY. Her kan alle som vil, kjøpe seg inn på nytt for å få en ny sjanse til å kjempe seg inn til ledige plasser i viderespillet. Rebuy: 50kr Location: Amatøren Rolf E. Stenersens allé 24, 0858 Oslo (Sogn Studentby) http://www.amatoren.no/index.html Veibeskrivelse: Jeg anbefaler å ta 25 Bussen til Yrkesskolen, da stopper bussen 2min unna der vi skal spille. Man kan også ta 3,4 og 5 banen til ullevål stadion og gå 10min derfra.* Med bil så kjører man ring 3 til ullevål stadion og kjører inn mot sognsvann/sogn videregående/sogn studentby. Dersom du sliter kan du ringe turnering ansvarlige; Dako (97 73 28 51) eller Taaj (40 28 29 86) Love TjueFireSju Crew __________________ Endret 6. september 2010 av HighRoller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå