Gå til innhold

Two Worlds II - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg er ute i ødemarken og går fra et sted til annet kan det bli en liten "pause" på to, tre sekunder, men det skjer bare en gang, og alltid på samme sted. Vil tro det er når jeg går til det spillet definierer som neste område. Det kan bli en liten pause når jeg går tilbake, men ikke så ofte.

Lenke til kommentar

Jeg liker det veldi godt hittil. Litt sløv voiceacting til tider, men det er ikke noe jeg dveler så mye med. Har bare tilbrakt et par timer i spillet hittil, men jeg ser for meg at det blir en del titalls timer før jeg er ferdig. Om man skal ta anmeldelse i betraktning er det vel også en rimelig skanse for at det blir timer jeg ikke kommer til å angre på.

Lenke til kommentar

Liker dere spillet ? Hvordan er det i forhold til Divine divinity2, Risen, Gothic-spillene,Oblivion osv ? Jeg lurer på å kjøpe dette.

Divinity 2 -> Prøvde demoen til PC. Det fristet ikke til gjentagelse akkurat.

Risen -> Har hørt en del bra om PC-versjonen, men jeg prøvde xbox360-versjonen. Det var ikke direkte dårlig, men... vent, jo det var det. :p

Gothic -> Har ikke prøvd Gothic 4, men de tre andre var brukbare. De to første var for vanskelige, og det tredje for fullt av bugs og lite optimert. Dessuten gikk folk å la seg om natten, så butikkene var stengte. Det irriterte vettet av meg. Ellers bra spill.

Oblivion -> Angrer bittert på at jeg prøvde det. Jeg elsker Arena, Daggerfall og Morrowind, men Oblivion var en diger nedtur. Det er så mye som er feil med det at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne.

Two Worlds 1 > Greit nok spill som hadde mye bra og mye dårlig.

Two Worlds 2 -> Har en del feil jeg ikke liker helt, men har også utrolig mye bra. Magisystemet er svært interessant, om enn ikke så veldig dypt. Jeg spiller det på PC med xbox360-kontroller, og kontrollene sitter som et skudd. Dessverre kom jeg i skade for å kjøpe AC: Brotherhood, så har tatt en pause fra TW2 for en stund. Men jeg kommer garantert tilbake til det. :)

Lenke til kommentar

Dette så ut som noe jeg kan like. Er noen av de spesielle versjonene av spillet tilgjengelige her til lands? De er sikkert utsolgt nå, men er jo lov å håpe.

Sikkert mange her som spiller på PC, men jeg tror jeg skal la være fordi min ikke er god nok. Noen som spiller det på PS3 eller 360 og kan si noe om de er verdt å satse på?

Lenke til kommentar

Er ikke så lett å bli klok på nettbutikkene. Noen steder står det at spillet har release i mars neste år og andre steder står det januar til neste år og på Platekompaniet står det i begynnelsen av desember i år. Finner heller ingen spesialversjoner hverken her eller der.

Hva slags specs er minimumskrav? Laptopen min er ikke akkurat dårlig sånn sett, men det er litt kjipt å spille på laveste innstillinger. Derfor lurte jeg på om konsollversjonen var ok.

Sjekket på Can you run it? og min PC nådde ikke minimumskravet en gang... Da tror jeg det blir konsollversjon.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fått kjøpt 360, jeg håper kanskje på et tilbud nå rundt juletider. Begynner å få en del spill til PS3 og den har fint lite plass ledig, så kunne jo være en fordel å kjøpe til 360.

Det er sånne spill som det her jeg liker, så det blir kjøp helt klart, men ikke nå. Setter det opp på ønskelista ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...