Joakim vas Normandy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kjøpte spillet på Gamersgate her om dagen, liker det godt så langt. SÅ det også til salgs på Platekompaniet på Oslo City i dag. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Btw er det mulig å spille med gamepad? Ja. jeg spiller det med xbox360 gamepad på pc. Var faktisk bedre enn tastatur og mus synes jeg Det var kjekt å høre. Å slenge meg på sofaen med mus og tastatur går ikke helt bra. Platekompaniet har det til PC. Har du kjøpt det derfra eller sett det til salgs i butikken? Game Stop har f. eks coveret i hyllene, men selger det ikke ennå pga. av at de ikke har fått konsollversjonene ennå. Jeg kjøpte det via nettsiden deres og fikk bekreftelse på at de har sendt det i går. Har det nok i posten i morra. Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Heisann,bestilte det fra cdon står at det kommer 26nov. kjøpte det til ps3 har en god kompis i tyskland som sier han veldig fornøyg med ps3v av det. BTW Husker flere norske venner på min ps3 nick Ervik83 Takk Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva skjer med at D2D er så treige med å gi det ut? Står fortsatt 4. januar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 D2D er vel Amerikansk (?) og følger dermed den Amerikanske utgivelsesdatoen. Av alle kontinentene er det nemlig kun Europa som har hatt utgivelse nå før på nyåret 2011. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 GamersGate har det. Det er bare å laste ned. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ah trodde d2d var engelsk siden addressen er co.uk men men.. har allerede bestillt det der så får vel bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) d2d? hva er det? ah er vant til dx2 jeg... Psn:Ervik82 legg til trenger venner, gå pcè venner som har ps3 takk:) Endret 25. november 2010 av Drakor Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Endelig ble det sendt fra game.no. Er jeg heldig har jeg det vel på lørdag, og da kan jeg kose meg i helgen med TW II. Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Endelig ble det sendt fra game.no. Er jeg heldig har jeg det vel på lørdag, og da kan jeg kose meg i helgen med TW II. til ps3? eller? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Endelig ble det sendt fra game.no. Er jeg heldig har jeg det vel på lørdag, og da kan jeg kose meg i helgen med TW II. til ps3? eller? PC Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jada, min utgave av Two Worlds 2 (til PC) kom da fra CDON i dag, kan ha kommet i går også da jeg glemte å skjekke postkassa i går. Hører mye bra her om det så nå ser jeg frem til å fortape meg mellom to verdener. ^_^ Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jada, min utgave av Two Worlds 2 (til PC) kom da fra CDON i dag, kan ha kommet i går også da jeg glemte å skjekke postkassa i går. Hører mye bra her om det så nå ser jeg frem til å fortape meg mellom to verdener. ^_^ Får det nok ikke før på mandag ps3 Du får kose deg med i helga da Btw vis det noen som har ps3 så er nicket mitt Ervik82 legg til. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 "Tell me, do you ever stop talking?" Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg øker innsatsen i Dice Games på pc? Fant det! Endret 25. november 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Og siden du fant ut av ditt spørsmål så stiller jeg et nytt et ^_^ Hvordan oppleves spillet på konsoll, mer spesifikt Xbox 360? Jeg har det i hylla bak meg her, men jeg vil vente med å starte det opp til jeg er ferdig med AC Brotherhood. Eventuelt, om det skulle vise seg å være mye feil, til en patch kommer ut. Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 ps3 er det hverfall litt buggs har bare prøvd det inoen timer. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har det på PC, og selv om det flyter fint er det en del lange lastetider i ødemarken fra tid til annen. Men det er ikke såe farlig. Har ikke opplevd andre nevneverdige bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå