Gå til innhold

Two Worlds II - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Jeg kan svare dere på dette. Spillet hadde i utgangspunktet release 17.09, men ble av en eller annen grunn utsatt til 08.10. Vi i Gamezone vil få inn spillet på lager noen dager før release, og sender selvsagt ut slik at alle har det til release.

Utsettelser er noe dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår en del tysk så den siste videoen forsto jeg ganske mye av det han sa. Det meste var at han fortalte om diverse funksjoner som jeg allerede kjente til, men enkelte nye elementer, som han sa var tydelig inspirert av andre spill, f.eks det at du kan være assassin og drepe mektige fiender, som du ellers ville brukt mye krefter på å slå, med et enkelt stikk i ryggen.

Ellers likte han grafikken og lysefektene godt, både i huler og ute i naturen. Og han likte det varierte designet, som det asiatiske sommermakedet i en by.

Alt i alt synes jeg spillet ser veldig lovende ut. Blir spennende å se hvor god historien er og om combatsystemet fungerer. :)

Kan også nevne at Royal og Special Editions kan kjøpes fra Zuxxez, eller direkte fra Topware Interactive. Virker ikke som de kommer til norske nettbutikker.

Lenke til kommentar

Sjekket rundt på nettet i dag og det virker som om det er full forvirring om når TW2 vil bli sluppet.Datoene spriker fra 17/9-?/3 2011.Datoen som virket mest sannsynlig var 21/10 i ÅR,for europa/norden.Står mer om dette på bl.a Eurogamer.Vi krysser fingrene og håper det ihvertfall blir iløpet av oktober(dette året).....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Systemkrav:

Minimum System Requirement: Processor: Intel or AMD Single-Core CPU (2.0 GHz) RAM: 1 GB (2 GB with Windows Vista or Windows 7 OS) Operating System: Windows XP or Snow Leopard Graphics Card: Radeon HD series, Geforce 8800 GT (Shader 3.0 and 512 MB RAM) 8GB of free hard drive space Mouse, Keyboard, DVD-drive, sound card Internet connection (required for Multiplayer) DirectX 9.0 or OpenGL

Recommended System Requirement: Processor: Intel or AMD Multi-Core CPU (2.6 GHz) RAM: 4 GB Operating Systems: Windows Vista, Windows 7, Snow Leopard Graphics Card: Radeon HD 2900, Geforce 8800 GTX or higher 8GB of free hard drive space Mouse, Keyboard, DVD-Drive, 5.1 channel sound card Internet connection (required for Multiplayer) DirectX 11.0 or OpenGL

Two Worlds II: System Requirements

Lenke til kommentar

Two Worlds2 den 8 okt,og Gothic 4 den 12 okt.Det kan bli litt av en uke.

Eg ville ikkje ha skrudd opp forventningane til G4 alt for mykje. Har du prøvd demoen? Dette spelet har lite med dei tidlegare Gothic-spela å gjere.

Men TW2 ser eg òg litt fram til. :)

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Two Worlds2 den 8 okt,og Gothic 4 den 12 okt.Det kan bli litt av en uke.

Eg ville ikkje ha skrudd opp forventningane til G4 alt for mykje. Har du prøvd demoen? Dette spelet har lite med dei tidlegare Gothic-spela å gjere.

Men TW2 ser eg òg litt fram til. :)

Kay

Har ikke prøvd demoen,bare lest om og sett video fra spillet.Venter med kjøp i tilfelle det kan bli et nytt G3.isåfall dropper jeg det.Får se på anmeldelsene først.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd demoen,bare lest om og sett video fra spillet.Venter med kjøp i tilfelle det kan bli et nytt G3.isåfall dropper jeg det.Får se på anmeldelsene først.

Utifrå mi erfaring med demoen, samt det eg har lest utanom, blir ikkje Gothic 4 i nærleiken av like bra som Gothic 3. Men no skal det seiast at eg likte Gothic 3 veldig godt, trass alle problema. Gothic 3 var uferdig, men kjerna var god, og det hadde ei av dei beste spelverdene i noko åpent rollespel. Gothic 4, derimot, ser ut til å vere eit middelmådig action-rollespel tvers igjennom, og har lite med tidlegare Gothic-spel å gjere.

Kay

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...