Gå til innhold

Two Worlds II - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Kunne ikke se at det var en tråd om dette spillet fra før, så laget en nå. Det blir ikke en sånn kjempe fancy førstepost, men slenger med noen trailere. Det viktigste er uansett at vi har en tråd der vi kan diskutere Two Worlds II. Jeg må si at jeg gleder meg veldig til det kommer. Er en av de som elsket eneren, så forventningene mine er store til TW2.

Preview der det står en del info om spillet, http://twoworldsvault.ign.com/fullstory.php?id=56730

Link til hjemmesiden http://www.twoworlds2.com/confirm.php

TRAILERE

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glimrende tiltak.Rundet eneren ca 4 ganger.Husker jeg brukte death hands magi? til å holde en fiende/banditt fast ,mens jeg tok meg av resten.Dermed respawnet det nye fiender der til neste gang du stakk innom.Ble ikke så tomt da,kjedelig å bare drepe dyr,ulver etc som respawnet uten "hjelp".Tror jeg kom helt opp på level 112 mye pga dette trikset.Har tro på denne oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Glimrende tiltak.Rundet eneren ca 4 ganger.Husker jeg brukte death hands magi? til å holde en fiende/banditt fast ,mens jeg tok meg av resten.Dermed respawnet det nye fiender der til neste gang du stakk innom.Ble ikke så tomt da,kjedelig å bare drepe dyr,ulver etc som respawnet uten "hjelp".Tror jeg kom helt opp på level 112 mye pga dette trikset.Har tro på denne oppfølgeren.

Hvilken plattform spilte du det på?

Lenke til kommentar

Jeg forholder meg meget skeptisk til dette spillet på konsoll da eneren var total mislykket. Prøvde såvidt demoen og må si det var komisk at de fikk gi ut spillet.

Men som alltid håper jeg på det beste, og håper konsollport ikke suger, men tenker jeg venter på reviews og detaljerte videoer

Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til dette spillet, en av de jeg gleder meg mest til i år faktisk. I forhold til eneren ser dette ut som et helt annet spill, en forandring til det bedre virker det som.

Lyssettingen jeg så i den siste videoen var helt fantastisk. Veldig stemningsskapende. Det viktigste nå er at historien og stemmeskuespillet sitter som det skal. Hvis det gjør det kan dette spillet ikke bli annet en gledelig opplevelse. :)

Lenke til kommentar

Hmm. Enkelte steder står det at spillet blir portet til PC, mens andre steder at det fins 4 versjoner av GRACE motoren (kommer til mac også). Så jeg er usikker på om jeg skal ha det til PC eller PS3.

Personlig liker jeg best denne type spill til PC, og har derfor bestilt det til PC. Men det funker sikkert fint på konsoll også. Ifølge denne sniktitten er spillet portet fra PC og over til konsoll. Det står i andre avsnitt og på slutten av andre linje. http://www.gaminglives.com/2010/02/24/two-worlds-ii-a-look-ahead/

Forøvrig kule versjoner av spillet på bildene nederst i linken. Om jeg ser en av dem til forhåndsbestilling må jeg nesten ha en, men har kun sett standard versjon foreløpig.

Edit: Usikker på om det er snakk om eneren i linken.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Jeg digget Two Worlds (på PC selvfølgelig), men jeg fikk spilt det skummelt lite. Det kom ut i en periode hvor jeg var fullt opptatt av Oblivion. Med tanke på at den nederste videoen i førstepost er fra Xbox versjonen er det derimot garantert at jeg får kost meg med hele tittelen denne gang. Jeg har nemlig ikke noen fungerende spill-PC lenger, men når det er spillbart på konsoll er jeg like fornøyd.

Lenke til kommentar

Hmm. Enkelte steder står det at spillet blir portet til PC, mens andre steder at det fins 4 versjoner av GRACE motoren (kommer til mac også). Så jeg er usikker på om jeg skal ha det til PC eller PS3.

Personlig liker jeg best denne type spill til PC, og har derfor bestilt det til PC. Men det funker sikkert fint på konsoll også. Ifølge denne sniktitten er spillet portet fra PC og over til konsoll. Det står i andre avsnitt og på slutten av andre linje. http://www.gaminglives.com/2010/02/24/two-worlds-ii-a-look-ahead/

Forøvrig kule versjoner av spillet på bildene nederst i linken. Om jeg ser en av dem til forhåndsbestilling må jeg nesten ha en, men har kun sett standard versjon foreløpig.

Edit: Usikker på om det er snakk om eneren i linken.

Wow! :o Den royal edition var jo virkelig snasen. Må nesten ha den. Håper virkelig den kommer, men kan ikke finne noe hittil. :( Spillet er en selvfølge at jeg skal ha, uten tvil til PC, da jeg er enig med deg at det er den beste platformen for denne typen spill.

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd det originale Two Worlds på konsoll, men jeg kan tenke meg at det ble en selsom affære. Jeg likte Two Worlds på PC, men spillet hadde en del åpenbare feil som nok stammet fra manglende produksjonsverdier mer enn noe annet - og det pleier å være fyfy når spill skal gjennom kvalitetskontrollen som kreves for å få det fine Xbox/PS3-stempelet. Det verste var kanskje det utrolig flaue stemmeskuespillet, som fikk Heroes V til å framstå som rene Scorsese-filmen.

Lenke til kommentar

Eg runda vel Two Worlds 2 omtrent 1,6 gongar. Det var absolutt eit godkjent åpen-verd rollespel, som minte meg litt om eit Oblivion som var mykje meir upolert, men med vesentleg meir interessant innhald og betre spelmekanismar. Eg håpar dei klarar å gjere TW2 endå betre. Det er sikkert fint at dei legg meir arbeid i polering, men det viktigaste er no for min del innhaldet, då særleg at spelverda er interessant og truverdig. Gode system og mekanismar er sjølvsagt òg viktige. Magisystemet høyrast spennande ut. Eg er redd for at der blir skalering basert på nivå. Eg trur dei hadde det i TW1, men det var i alle fall betre gjennomført enn i Oblivion.

Ein ting som irriterar meg litt, er at dei tilsynelatande held fast på at det er begrensa kva ein kan bere med seg. Med tanke på kor mykje ein kunne plukke opp i TW, ligg det an til at der fortsatt kan bli mykje keisam utstyrsadministrasjon. Eg hugsar at eg på eit tidspunkt i TW, etter eit stort slag, brukte 10-15 minutt berre på å teleportere fram og tilbake mellom slagmarka og byen for å selge utstyr. Ubegrensa berekapasitet, slik ein har i Gothic- og Risen-spela, er absolutt å foretrekke. Det er ikkje realistisk, men det er heller ikkje so mykje mindre realistisk enn eit system der ein kan bere hundrevis av flasker og planter, fleire fulle sett med rustningar og eit halvt dusin våpen skjult på kroppen, samstundes som ein sprett rundt like uanstrengt som om ein kun bar på ein tannkost.

Uansett, det er overhengande sannsynleg at dette blir kjøpt. ;)

Kay

Lenke til kommentar

Hvilken plattform spilte du det på?

beklager sent svar,xbox360

Lenke til kommentar

beklager sent svar,xbox360

Ok. Jeg har det på Xbox 360 også, men har ikke spilte det så fryktelig mye, men det er blitt nok timer allikevel. Har spilt en del online "coop".

Har veldig lyst til å fullføre spillet, men jeg får litt vondt i øynene/hodet pga. frameraten :(

Men spillet er fortsatt bra! Bare litt upolert.

Lenke til kommentar

Jeg forholder meg meget skeptisk til dette spillet på konsoll da eneren var total mislykket. Prøvde såvidt demoen og må si det var komisk at de fikk gi ut spillet.

Men som alltid håper jeg på det beste, og håper konsollport ikke suger, men tenker jeg venter på reviews og detaljerte videoer

Totalt mislykket?Du prøvde SÅVIDT demoen(som var dårlig,enig der) og så påstår du at spillet var mislykket!!Hvis du aldri har spilt TW blir det for dumt å si at dette spillet suger og at det var komisk at de fikk gitt det ut.Å komme med en slik påstand da er vel at du også er "komisk"?

Lenke til kommentar

Skulle til å forhåndsbestille jeg nå, men på de fleste nettbutikkene her i landet står det at spillet kommer 8. oktober. Var sikker på at det kom den 17. september. Eneste er gamezone hvor det står forventet på lager 20.09. På play.com og i spillkalenderen står det 17.09.

Er det noen som har forhåndsbestilt det her?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme ettersom jeg må få kjøpt det før den 21 eller belage meg på å vente en god lang stund før jeg får sjansen til å kjøpe det igjen.

Det vriker som om det er total forvirring rundt slippdatoen på nettet.

USA skal visstnok ikke få det før 5 oktober, men EU skal fortsatt få det 17 september. Problemet er bare at f.eks UK ikke er sett på som en del av EU i dette tilfellet så de får det visstnok samtidig som USA. Siden vi bare får de vanlige engelske versjonene så får vi det sikkert samtidig som UK, altså en del senere.

Håper inderlig at jeg finner spillet i en butikk til helgen, men har ikke noen forhåpninger. Har heldigvis andre spill hvis det ikke kommer ut, men dumt er det likevel.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte det hos CDON i forige uke, da sto det at den kom 15.09. De har ennå ikke sent den og på siden deres er leveransedatoen endret til 08.10, Så jeg antar utgivelsen er forsinket (evt. leveransen), og kommer i oktober. Litt synd, for da begynner mange av spillene jeg har bestilt å rulle inn, hadde håpet å få spilt litt Two Worlds 2 før rushet. :(

Kan kanskje håpe på at Royal Edition dukker opp imens da. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...