Quagles Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Prøver nå i skrivende stund å installere Mass Effect 2 på PC som jeg kjøpte for en stund siden, men når jeg kommer til disc 2 vil ikke installasjonen gå lenger. Jeg putter inn disk 2, og prøver å installere men allikevel fortsetter den å mase på meg om å sette inn disc 2. Så sånn sett får jeg ikke installert det. Tidligere hadde jeg og problemer med å laste ned Lost Planet: Extreme Condition hvor det visstnok var problemer med en fil, det hele endte opp med at jeg måtte pirate spillet bare for å spille noe jeg hadde kjøpt. Mildt sagt er det temmelig frustrerende å bli straffet for å kjøpe et spill. Noen som har en idee hva som kan være problemet? Når jeg kjøper ifra steam har jeg aldri problemer med å installere, men steam er både dyrt og jeg liker å ha fysisk kopi. Endret 6. september 2010 av Quagles Lenke til kommentar
Exia Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Prøver nå i skrivende stund å installere Mass Effect 2 på PC som jeg kjøpte for en stund siden, men når jeg kommer til disc 2 vil ikke installasjonen gå lenger. Jeg putter inn disk 2, og prøver å installere men allikevel fortsetter den å mase på meg om å sette inn disc 2. Så sånn sett får jeg ikke installert det. Tidligere hadde jeg og problemer med å laste ned Lost Planet: Extreme Condition hvor det visstnok var problemer med en fil, det hele endte opp med at jeg måtte pirate spillet bare for å spille noe jeg hadde kjøpt. Mildt sagt er det temmelig frustrerende å bli straffet for å kjøpe et spill. Noen som har en idee hva som kan være problemet? Når jeg kjøper ifra steam har jeg aldri problemer med å installere, men steam er både dyrt og jeg liker å ha fysisk kopi. Høres jo ut som om det er noe galt med dvdrommet ditt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg aner ikke hva problemet er, men kanskje disc 2 er defekt? Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Gamlere spill jeg har prøvd å installere fungerer helt fint. PCen er kun en måned gammel så ville vært rart om det skulle være noe problemer allerede. Discen er også helt ripefri. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Emnetittelen er ikke beskrivende nok. Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende slik at brukerne vet hva tråden handler om før man trykker på den. Tråden vil bli stengt om dette ikke følges opp. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne posten. Spørsmål om moderering stilles på PM til moderator, ikke i tråden. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kan være at DVD-rommen din ikke støtter disken som følger med Mass Effect 2. Prøv å se om du kan finne ut hvem som har laget den og se om du kan finne en driver oppdatering. Ellers tror jeg du kan installere spille via en annen PC ved å dele Disk-rommen til den andre PC'en på nettverket ditt. Om du da har nettverk, og ikke er direkte koblet til internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå