Øystein.F. Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Den rosa ballen Kirby er tilbake framfor TV-skjermen, etter ti år på Bahamas. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg må innrømme at dette så helt vanvittig pent og stilig ut. Peneste spill noen sinne? Jeg vet ikke, men stilarten alene får meg nesten til å kjøpe spillet. Og med mindre det får totalslakt ved utgivelsen, er det akkurat det jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Spillet ser glimrende ut, gleder meg stort Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Øynene mine formet seg til hjerter når jeg så dette spillet. Jeg skal ha det uansett hvilken karakter det får. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Dette blir nok bra, men jeg er litt usikker på grafikkstilen. Eks bilde 2, så kan det se ut som det vil bli rotete/vanskelig å se fiendene osv Var dette noe dere opplevde? edit: Ok, den er grei Endret 6. september 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Eks bilde 2, så kan det se ut som det vil bli rotete/vanskelig å se fiendene osv Var dette noe dere opplevde? Hadde ingen problem med det nei Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Brukte de virkelig garn osv til å lage dette? Tok bilder, og "stop motion" teknologi for å lage bevegelse? Eller snakker vi om grafikk som ligner garn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå