Scrap Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei, jeg leter etter et sted å flytte warlocken min. er på en server hvor det bare er folk fra ungarn anyways jeg lurte på om dere trengte en warlock. jeg liker å drive med pve såvel som pvp. hovedfokuset mitt for cata var vel pvp men så lenge jeg er et sted som jeg kan like er det vel egentlig samme hva fokuset er. Lurer også på hvor lange Battleground køene er for alliance? akkurat nå har jeg instant queves og jeg vil gjerne fortsette med det . mvh B-I. Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Hei, jeg leter etter et sted å flytte warlocken min. er på en server hvor det bare er folk fra ungarn anyways jeg lurte på om dere trengte en warlock. jeg liker å drive med pve såvel som pvp. hovedfokuset mitt for cata var vel pvp men så lenge jeg er et sted som jeg kan like er det vel egentlig samme hva fokuset er. Lurer også på hvor lange Battleground køene er for alliance? akkurat nå har jeg instant queves og jeg vil gjerne fortsette med det . mvh B-I. trenger warlock er bare å komme =) vi driver lite med pvp bare så du vet det så har ikke noen formeningmed que Hei hei da er guilden begynte å vokse seg veldig stor å guilden har blitt lvl 6 =) vi trenger flere folk som er villig til å jobbe for en guild. er som sagt casual men trenger flere folk som vil raide... evt flere officers... jeg krever ingen ting av deg som søker.... bare du kan klassen din, å ikke er spydig slengere dritt til andre i guilden... har en side dere kan titte på ellers så er det bare å wisper Ranald eller soheftig http://nordrikeguild.guildlaunch.com. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Spilte på Grim Batol igjennom hele Wotlk, spiller dere horde eller alliance? Kunne vært gøy å blitt med hvis jeg bestemmer jeg for å starte igjen. Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Spilte på Grim Batol igjennom hele Wotlk, spiller dere horde eller alliance? Kunne vært gøy å blitt med hvis jeg bestemmer jeg for å starte igjen. alliance bare normenn Lenke til kommentar
sLR Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Aha, var en stund i Nesc, vet ikke om du hørte om dem jeg. Og et par mnd i Deliverance og en stund i Refusion. Men, vil tru jeg begynner å spille igjen så fort jeg får pc'n i posten. : ) Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Litt rage nå. Har fortsatt ikke fått PC'n tilbake fra service. Trenger ikke å si detaljer, men jeg vet at den er rundt hjørnet. Sier ifra og kommer over straks jeg har fatt den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå