Gå til innhold

VI trenger deg ! =) Grim batol EU Alliance

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leter etter et sted å flytte warlocken min. er på en server hvor det bare er folk fra ungarn :p anyways jeg lurte på om dere trengte en warlock. jeg liker å drive med pve såvel som pvp. hovedfokuset mitt for cata var vel pvp men så lenge jeg er et sted som jeg kan like er det vel egentlig samme hva fokuset er. Lurer også på hvor lange Battleground køene er for alliance? akkurat nå har jeg instant queves og jeg vil gjerne fortsette med det :p. mvh B-I.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg leter etter et sted å flytte warlocken min. er på en server hvor det bare er folk fra ungarn :p anyways jeg lurte på om dere trengte en warlock. jeg liker å drive med pve såvel som pvp. hovedfokuset mitt for cata var vel pvp men så lenge jeg er et sted som jeg kan like er det vel egentlig samme hva fokuset er. Lurer også på hvor lange Battleground køene er for alliance? akkurat nå har jeg instant queves og jeg vil gjerne fortsette med det :p. mvh B-I.

trenger warlock er bare å komme =) vi driver lite med pvp bare så du vet det så har ikke noen formeningmed que

Hei hei

da er guilden begynte å vokse seg veldig stor å guilden har blitt lvl 6 =)

vi trenger flere folk som er villig til å jobbe for en guild.

er som sagt casual men trenger flere folk som vil raide... evt flere officers...

jeg krever ingen ting av deg som søker.... bare du kan klassen din, å ikke er spydig slengere dritt til andre i guilden...

har en side dere kan titte på ellers så er det bare å wisper Ranald eller soheftig

http://nordrikeguild.guildlaunch.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...