Ranald_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Serylone er nicket mitt. Er på i ny og ne hele tida, men ingen av dere er online. legger deg til når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Trenger flere spillere =) morsomt at du ble med da uansett.. håper flere henveder seg =) da har jeg fått litt flere folk inn i guilden forresten Endret 9. september 2010 av Ranald Lenke til kommentar
Vrecje Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Var på i går rundt kl 20, men ingen av dere var der =P. Lagde en ny char, hun heter Caeris. Har adda dere, så /w meg eller jeg dere. Håper vi sees! Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da er jeg også med, joinet igår. Lagde meg en DK, ikke bare fordi jeg er lat, men er det jeg pleier å spille ellers Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Var på i går rundt kl 20, men ingen av dere var der =P. Lagde en ny char, hun heter Caeris. Har adda dere, så /w meg eller jeg dere. Håper vi sees! ahh hadde dame på besøk til 22 så ikke så rart jeg ikke var på det fikser vi vet du =) Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Høres perfekt ut for meg, har en hunter der. Spiller ikke så mye for tiden, men regner med å komme sterkt tilbake når Cat kommer. Bare å adde Fardonyth Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Eh, hvorfor ikke. Får se om jeg fikser character transfer på Protadinen min senere idag. For jeg orker seriøst ikke å levle en alt til akkurat nå siden jeg spiller på 2 andre alter for øyeblikket. Eller, før jeg faktisk gjør noe, er dere mange for øyeblikket? Endret 15. september 2010 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Eh, hvorfor ikke. Får se om jeg fikser character transfer på Protadinen min senere idag. For jeg orker seriøst ikke å levle en alt til akkurat nå siden jeg spiller på 2 andre alter for øyeblikket. Eller, før jeg faktisk gjør noe, er dere mange for øyeblikket? ikke så veldig mange er vel 10 12 stykker Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 er små lat, hva var navnet på guildet? Lenke til kommentar
Vrecje Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Guilden heter "Nordrike". Vi er vel rundt 28 stk etter hva jeg så i går kveld... =) Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Guilden heter "Nordrike". Vi er vel rundt 28 stk etter hva jeg så i går kveld... =) pluss minus noen alts....vi vokser å det liker jeg.... =) vil gjerne ha noen som vil raide litt nå har nå nådd en grei base.... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 tror ikke jeg har sett noe til dere, i allefall ikke i raids Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 tror ikke jeg har sett noe til dere, i allefall ikke i raids nei men det er greia...jeg prøver å bygge opp guilden så man får en stable core.... så kan man tenke på raid.... nå har jeg en "core" så da ser jeg etter folk som vil raide også... er på ganske ofte så rart du ikke har sett noe til deg Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 tror ikke jeg har sett noe til dere, i allefall ikke i raids nei men det er greia...jeg prøver å bygge opp guilden så man får en stable core.... så kan man tenke på raid.... nå har jeg en "core" så da ser jeg etter folk som vil raide også... er på ganske ofte så rart du ikke har sett noe til deg Ja det er veldig rart for at du ikke aner hvem jeg er hoho... Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei hei trenger flere tank healers. har 42 norske spillere nå =) så vokser å vokser driver med icc nå =) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vet ihvertfall at jeg skal begynne å spille så fort cata kommer ut, så en norsk guild hadde jo vært supert. Slik det er nå så er det ikke verdt det å begynne med ICC. Gear derfra er ubrukelig i cata uansett. Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vet ihvertfall at jeg skal begynne å spille så fort cata kommer ut, så en norsk guild hadde jo vært supert. Slik det er nå så er det ikke verdt det å begynne med ICC. Gear derfra er ubrukelig i cata uansett. jojo men er alltid gøy med raid =) uansett så er greit å bygge opp en raid etiqt etv =) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er sant. Får stipend den 14/15, så da blir det gamecard!. Kan jo alltids lage en kar der. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Mine chars er horde nå da, har mage, priest, warrior som er level 80 men min hovedfokus har vært på warrioren min siden vanilla... Har alltid vært vært dps med unntak av kortere perioder av tbc og slutten av vanilla.... Er inaktiv nå da og har vært det en stund men høres interessant ut for meg... Spiller i cataclysm beta og tenkte å spille worgen warrior eller no i cataclysm. Er det plass for en warrior som mainly er interessert i å spille som dps men kan være tank offspec? Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Mine chars er horde nå da, har mage, priest, warrior som er level 80 men min hovedfokus har vært på warrioren min siden vanilla... Har alltid vært vært dps med unntak av kortere perioder av tbc og slutten av vanilla.... Er inaktiv nå da og har vært det en stund men høres interessant ut for meg... Spiller i cataclysm beta og tenkte å spille worgen warrior eller no i cataclysm. Er det plass for en warrior som mainly er interessert i å spille som dps men kan være tank offspec? bare å komme det =) har ikke noe mot det bruk den chr. du ønsker å trenger tanks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå